De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:38

NaomixAline schreef:
Ghostattack schreef:
Oeps, typefoutje _O- Gesproken natuurlijk.

Ik heb het net even nagekeken en kom uit op ongeveer 38 punten, streng gerekend. Dus volgens mij zit ik wel oke. Maar ik vond het geen goed examen :n

Hahaha, kan gebeuren!

Ik heb rond 42, ben meer dan tevreden! Had uitgerekend dat ik meer dan 36 punten moest halen!

Ik moest ook om en nabij de 36-37 punten hebben :j Ben wel benieuwd, hoop op een voldoende.

Brinta12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:39

Ik heb ook net bij gehad. De eerste vraag over de rijstplanten waren echt supervervelend! Vooral voordelen noemen-_- als ik goed heb nagekeken heb ik tussen de 7,1 en 8,1:D ik kijk eigenlijk niet na, heb sk en nl niet nagekeken. Maar ik was nu heel erg benieuwd!

melody7

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:43

Kanttekening? Waar was een vraag over een kanttekening? :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:44

xMartJuH schreef:
Ik heb mijn wiskunde na gekeken. Alleen heb ik bij 1 vraag een hele andere manier gebruike (VWO methode terwijl ik HAVO ben), zou dat worden goed gerekend? Zijn toch 4 punten die ik anders misloop.

Van wat ik heb nagekeken heb ik tussen de 8,2 en 9,2. Dat is zonder die 4 punten... :D

Ik heb het tijdens mijn se's regelmatig gehad, mijn docent rekende het echter wel fout. Aangezien havo die manier niet kent, dus 'bestaat' het ook niet.

xMartJuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:45

DewiRox schreef:
xMartJuH schreef:
Ik heb mijn wiskunde na gekeken. Alleen heb ik bij 1 vraag een hele andere manier gebruike (VWO methode terwijl ik HAVO ben), zou dat worden goed gerekend? Zijn toch 4 punten die ik anders misloop.

Van wat ik heb nagekeken heb ik tussen de 8,2 en 9,2. Dat is zonder die 4 punten... :D

Ik heb het tijdens mijn se's regelmatig gehad, mijn docent rekende het echter wel fout. Aangezien havo die manier niet kent, dus 'bestaat' het ook niet.

Dat zou echt zwaar klote zijn want het is gewoon goed..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:46

Bij mij rekenen ze dat wel gewoon goed (ik deed havo doe nu vmbo) dus het ligt aan je leraar en tweede corrector denk ik..

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:46

Haha wow, ik lees hier overal dat wiskunde goed ging....
Bij ons vond niemand m goed te doen, zelfs de leraar niet haha.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:47

melody7 schreef:
Kanttekening? Waar was een vraag over een kanttekening? :=

in een punt bij de samenvatting

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:49

Ik heb tussen de 6,0 en 7,0 met het artikel 5 punten afgehaald omdat ik zoiets had ben toch dislect. Dus het is een voldoende :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:50

ik had er 1 punt afgehaald en 1 miste ik bij het artikel in de inhoud

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:52

Ohh, gewoon dat er weinig ware vriendschappen zijn via sociaalmedia?
Dat heb ik gewoon :D :+ (zit even met het correctie voorschrift erbij te kijken)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:54

Ik kan mij cijfer niet bepalen had digitaal examen -O-

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 17:55

Ik ga bio niet nakijken hoor haha, kon het kladblaadje niet meenemen want was drie kwartier van te voren al klaar haha. Je kan het na tijds ophalen maar ik had geen zin om tot 5 uur te wachten. Ben het er wel mee eens dat er heel veel dezelfde onderwerpen waren maar was echt blij dat er geen berekeningen en kruisingsschema's inzaten want daar ben ik echt slecht in. Hoorde van klasgenoten dat m'n biolerares had gezegd dat ze het ook erg veel inzicht vond en daar ben ik het wel mee eens.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:04

De moeilijke manier moeten ze gewoon goed rekenen. Is correct berekend, dus ze mogen niet zeuren. Dat deed ik namelijk pas ook bij scheikunde en ze kon er wel om lachen.

4,8-5,8 voor wisB! Ik moest een 3,2 halen voor een 4,5 (en dus een 5). Dit was het enige wat mis kon gaan dus ik ben zo blij!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:05

Sunneva schreef:
Ik ga bio niet nakijken hoor haha, kon het kladblaadje niet meenemen want was drie kwartier van te voren al klaar haha. Je kan het na tijds ophalen maar ik had geen zin om tot 5 uur te wachten. Ben het er wel mee eens dat er heel veel dezelfde onderwerpen waren maar was echt blij dat er geen berekeningen en kruisingsschema's inzaten want daar ben ik echt slecht in. Hoorde van klasgenoten dat m'n biolerares had gezegd dat ze het ook erg veel inzicht vond en daar ben ik het wel mee eens.

Daar was ik inderdaad ook blij mee, geen berekeningen! Rest heb je gelijk in, veel inzicht. Heb er ook een klacht over ingediend :P

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 18:10

Haha lekker klagen weer :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:10

ik had mn samenvatting voorbereiding trouwens toch gewoon op mn toetsbald gemaakt haha wel duidelijk bij gezet dat het de voorbereiding was

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:14

Ghostattack schreef:
Biologie vond ik echt een slecht examen, zo weinig afwisseling van onderwerpen en vooral van die vragen van.. Beschrijf dit, leg uit, noem een voordeel/nadeel. Er kwam echt superveel ecologie in voor :=

Ik weet echt niet of de antwoorden die ik heb ook kunnen. Heb nu pas 27 van de 68 punten. Vond het echt lastig. Wil eigenlijk ook klagen, maar weet niet zo goed wat..

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:17

ugh hoop dat ik geluk heb morgen dan met biologie

zonder planten en bloedsomloop/hart :") hoop ik en zonder zintuigdingen van de ogen

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:18

Bedankt al voor de pb's had vandaag geen oefenexamens meer staan dus ga nu beginnen aan de op :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:18

kimberly1995 schreef:
Ghostattack schreef:
Biologie vond ik echt een slecht examen, zo weinig afwisseling van onderwerpen en vooral van die vragen van.. Beschrijf dit, leg uit, noem een voordeel/nadeel. Er kwam echt superveel ecologie in voor :=

Ik weet echt niet of de antwoorden die ik heb ook kunnen. Heb nu pas 27 van de 68 punten. Vond het echt lastig. Wil eigenlijk ook klagen, maar weet niet zo goed wat..

Klagen over het feit dat het te veel inzicht was, weinig afwisseling qua onderwerp, veel ecologie :j
Ik heb om en nabij de 36 punten denk ik, dus dat is volgens mij wel een 5.4 of hoger. Hoop ik..

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:19

Ik kreeg net een mailtje. Bij scheikunde zijn ze gister vergeten het erratum aan ons te geven.. zucht..

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:21

Ghostattack schreef:
kimberly1995 schreef:

Klagen over het feit dat het te veel inzicht was, weinig afwisseling qua onderwerp, veel ecologie :j
Ik heb om en nabij de 36 punten denk ik, dus dat is volgens mij wel een 5.4 of hoger. Hoop ik..

Ja, inzicht heb ik echt niet. Zal ik maar doen dan. Hopelijk kan ik nog 10 puntjes sprokkelen ongeveer.

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:22

Kan iemand me hiermee helpen/uitleggen? Snap gewoon niet war ik fout doe aan prijselasticiteit voor economie!

Vooral waar een groene streep voor staat snap ik niet:

Afbeelding

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:24

kimberly1995 schreef:
Ghostattack schreef:

Vast wel minstens 34 punten toch! toch! Denk alleen niet dat de n term heel hoog gaat zijn, maar dat komt echt wel goed hoor!
Ja ontzettend veel ecologie. Ik vond het echt raar, overal kwamen ze weer zodra het even kon met die verrekte ecologische vraagstukken aanzetten. Maaaaaar geen hardy weinberg, pO2/pCO2 berekenzooi gelukkig :')
Net toch nog maar weer even gekeken in cv, alweer 3 meerkeuze gezien die ik ook goed had. Alweer 6 punten binnen + 1 van de laatste vraag. :') De rest ga ik nog maar niet kijken.

Het erratum van scheikunde vergeten? Fijn dan... En puntjes sprokkelen gaat vast wel lukken! Zeker bij bio zijn er toch wel regelmatig van die antwoorden die niet helemaal in het cv zo genoemd staan maar wel goed gerekend kunnen worden.