Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kosseh schreef:Dat uit vouwen heb ik ook heel vaak gehad. Kan al niet normaal recht opzitten zonder tegen het dak aan te komen. En dan soms ook nog is een andere lange voor je. Kon me benen dan ook niet kwijt.
Maar ja wat wil je als je iemand van 2 meter laat rijden en van 185 er achter laat zitten. In een volkswagen polo
Siggislief, kreeg je ook vaak te horen goh wat zit je ver naar achter en laag. Of goh wat ben jij lang moet helemaal naar voren
Dus ik kom ook meeposten in dit topic vanaf nu (als dat mag)
Les zelf ging best heel goed, vooral kleine foutjes met optrekken en schakelen. Instructeur wou de snelweg op maar dat vond k toch best spannend dus zijn op de invoegstrook gebleven en volgende afrit er weer af
en de vier ipv de twee, oepsie. Plus bij het wegrijden van huis heb ik meteen de auto af laten slaan, schaamde me kapot want er zat iemand achterin
afgezien van die puntjes ging het ook best prima!
Ging echt heel raar haha.
Heb er echt zin in
ik heb al 9 jaar mijn autorijbewijs maar ben nu bezig voor mijn motor 
Vond alleen rotonde sturen nog beetje lastig omdat je dan opeens zoveel tegelijk moet doen
ik werd tijdens school ge'appt of ik meteen uit school mn les al kon rijden, dus ik natuurlijk heel braaf maar natuurlijk kan dat, totdat ik me bedacht dat ik op mn Shabbies naar school was gegaan. Heb het gelukkig overleefd zonder op mn sokken te hoeven rijden!
Ik vergeet alleen op een of andere manier steeds gas te geven als ik net een bocht ben door gereden