kosseh schreef:Dat uit vouwen heb ik ook heel vaak gehad. Kan al niet normaal recht opzitten zonder tegen het dak aan te komen. En dan soms ook nog is een andere lange voor je. Kon me benen dan ook niet kwijt.
Maar ja wat wil je als je iemand van 2 meter laat rijden en van 185 er achter laat zitten. In een volkswagen polo
Siggislief, kreeg je ook vaak te horen goh wat zit je ver naar achter en laag. Of goh wat ben jij lang moet helemaal naar voren
Laag zat ik niet, zat altijd goed volgens de Instructeur.
Alleen hij vond m'n stuur altijd te laag staan, hij lag bijna in mn schoot.
Maar kon der wel beter mee rijden, als ie hoger stond dan kreeg ik last van mn polsen/ellebogen.
Had 1 keer zat der een behoorlijke stevige kerel voor me, ik zat helemaal ingevouwen
en met mn hoofd in het dak.. (Het was al een Polo dus lekker krap!)
Mn Instructeur heeft zelfs de deur voor me open gedaan, hij heeft helemaal lam gelegen van het lachen.
(Kon echt niets meer, zelfs niet mn linkerbeen uit de auto stappen, moest mezelf der uit duwen/wurmen)
En m'n Instructeur heeft ook wel een keertje gehad dat ie een nieuwe leerling had
en die wist eigenlijk de regels van Nederland niet.. (had een ander soort rijbewijs, ander land).
Dus mn Instructeur is gaan rijden, heb hem toen wel gezegd GA NIET NAAR ACHTEREN!!
Ik zit al krap achter mijn eigen stoel stand, en laat staan als JIJ naar achteren gaat met die stoel.
Had bijna overdwars in die auto moeten gaan liggen.