Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:34

Pff, mijn rooster is veranderd.. het is nu echt een poedersuiker geworden.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:37

Ben benieuwd wat mijn nieuwe rooster wordt.. Hoor ik pas nadat ik in de Ardennen ben geweest volgende week, denk ik.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:56

Ik ben ook benieuwd naar m'n volgende rooster. Denk dat wij het ook pas volgende week horen, we zullen het meemaken haha. Heb echt een harde schop onder mn kont nodig, was van plan om om 12:00 beginnen te leren. Guess what?
Juist _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:05

KEES GA LEREN!

Ik ben al wel goed bezig, was om 10 uur begonnen en ga best lekker.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:25

Succes en sterkte met alle tentamens! Jullie kunnen het! :D

Hier op het moment even rustig (laat ik het niet te hard zeggen) al heb ik wel nog genoeg te doen, maar het is nog overzichtelijk...
Vandaag heb ik even een paar uurtjes school geskipt, m'n vader is gister met spoed geopereerd en er moest vandaag iemand thuis zijn voor 'm nadat hij vanmiddag thuisgekomen is.
Hoop toch niet dat school er moeilijk over gaat doen, want die les heb ik ook al een keer eerder gemist omdat ik migraine had :=

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:55

Ja vorige week heb ik voor die toets van morgen het meest geleerd dus ga zo gewoon een paar keer doornemen lekker op tijd slapen, en dan morgen ochtend gewoon weer veel te vroeg de wekker! :)

Ahw sterkte met je paps, denk niet dat school er moeilijk gaat doen. Het is op HBO toch je eigen keus of je komt of niet. En dit heeft dus wel twee geldige redenen dus denk het niet hoor!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:02

Sterkte met je vader, dat snapt school echt wel hoor! :(:)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:56

Ik heb mijn tentamenweek cijfers terug!

Sociologie een 8.9
Onderzoeksvaardigheden een 9
Signaleringsrapport (thuistoets) een 9.4
en voor Sociaal Agogisch Werk een 9.6

Ik ben zo blij! :D

Sterkte met je vader Warboel!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:01

Netjes!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:05

Wow netjes!
Ik lees net dat ik m'n cijfer van het tentamen die ik gister gemaakt heb pas over 20 dagen terug krijg. :\

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:05

Thanks allemaal! Overigens is het niet echt (meer) heel ernstig, hij had een abces dat ineens erg snel gegroeid was en dat is nogal link met naar binnen slaan e.d. dus hij is gister met spoed geopereerd. Maarja, hij kan amper normaal zitten dus er moet wel iemand thuis zijn voor als er iets is.

Wij hebben dus hele strenge aanwezigheidsplicht :=
Maargoed, desnoods hobbel ik donderdag even langs de decaan.

Super Sem_! +:)+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:09

Hoe is iedereen hun tentamens tot dusver verlopen? Ik ben momenteel in Utrecht dus ik zit niet veel op m'n laptop :P Zag super goede cijfers van Sem voorbij komen, you go! :D Goed man!

Gister m'n creatieve schouw gehad, super zenuwachtig. Met de auto naar Utrecht gegaan gezien ik foam platen had en het enorm waaide enzo (breekbaar). We liepen een dikke anderhalf uur uit, en ik was super nerveus waardoor ik enorm snel ging praten :P Maar, heb toch een cijfer rond de 8 gescoort :D Aantal mensen hebben het helaas niet gehaald. Vanochtend had ik m'n tentamen, dus wij om kwart voor 8 op de fiets richting de Uithof, knapt na 300m de achterband (wat al eerder was gebeurt, maar meneer verzekerde me dat het 'nu wel goed ging'). Dus ik finaal in de stress, als een gek naar het busstation gegaan in de hoop dat de 31 bus reed en die reed gelukkig. Goed en wel op tijd, m'n tentamen ging redelijk goed naar mijn idee. Antwoorden komen morgen waarschijnlijk online te staan dus dan heb ik een indicatie :) Vriendlief kreeg net een berichtje dat 'ie een 9.5 (!) voor een van z'n tentamens gehaald heeft :) Nu lekker anderhalve week vrij!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:18

Jeetje Sem_ wat een goede cijfers!
Sterkte met je vader Warboel, school zal het wel begrijpen :(:)

Ik heb net nog tentamen engels gehad, luisteren en vocabulary. Ging wel goed, denk ik.
Zo meteen om 18.00 uur heb ik mijn laatste voor vandaag. Dan donderdag nog een waar ik voor moet leren en maandag spelling toets.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:18

Wauw wat goed Sem_!

Ook top van jou creatieve schouw Courses! :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:19

Ik keek trouwens in mijn nieuwe rooster. Heb ik weer een periode excel...
Maar wij vroegen vorige week aan onze docent of we nog excel zouden hebben, "neeeeee dat krijg je maar 1 periode"
Het is echt een vreemde gang van zaken altijd met haar _O-

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:22

poeh jullie zijn ondanks de drukte van school nog best actief hier haha kan het niet meer bijhouden.
ik zit ook dag en nacht met mn neus in de boeken.. poehhhh!
ben zo benieuwd hoe ik mn tentamens ga maken. heb er volgende week 4 en de week daarop nog 1, heb dus zat te leren:-)
Hoeveel tentamens hebben jullie?
ik zie dat sommige zelfs al cijfers terug hebben, en wát voor cijfers! kan je trots op zijn Sem. ik droom voorlopig nog even over zulke cijfers haha.

hoe zit het bij jullie met projecten? hebben jullie veel projecten?
ik word stapelgek van mijn project groep en 1 iemand in het bijzonder.. het is nog een wonder dat er geen dooie zijn gevallen hahaha! ik probeer me zo erg in te houden maar ik wil niet afhankelijk zijn van mensen die niet hun best doen en achterlijke dingen opschrijven.. hoe gaan jullie hiermee om? ik kan het namelijk niet loslaten, ik wil niet een rotcijfer door de schuld van iemand anders..

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:24

Ik heb ook even zitten kijken naar mijn rooster, weer flut, elke dag van half 9 tot kwart over 5 behalve vrijdag..

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:24

Ik heb er 5, waarvan in een tentamen twee vakken zitten, en een ander tentamen 3 vakken. :)

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:25

Wauw, nette cijfers Sem_!
Sterkte met je vader Warboel!

Ik heb de eerste twee tentamens erop zitten! Die waren wel eventjes pittig, vooral door de strenge beoordeling! Morgen weer even dagje vrij om te leren en dan donderdag en vrijdag ertegenaan met de laatste drie tentamens! :=
Dus vijf in totaal Nanno!

Dan heb ik twee weken projectweek (mijn eerste project :))en dan begint mijn nieuwe blok, maar daar heb ik het rooster helaas nog niet voor!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:26

Nanno_123:
Wat rot van je projectgroepje, wij hebben 2 projecten per periode en ik heb ze allebei al ingeleverd.
Maar de rest van mijn klas heeft minder fijne groepjes... de meesten zijn uiteindelijk gewoon met het hele groepje met de docent gaan praten. (Er was echt al van alles geprobeerd maar 1 van hen reageerde gewoon nooit op telefoontjes, mailtjes, whatsapp.. en hij had nooit tijd enz.)
Die docent heeft samen met de groep naar een oplossing gezocht.

Ook zijn er al 2 mensen uit hun groepjes gezet geloof ik. Eentje is het al zeker van, die andere hoogstwaarschijnlijk.

Ik ben zo dankbaar voor mijn hardwerkende, goed werk leverende en tegelijkertijd supergezellig projectgroep :+:

Ik heb overigens volgende week 6 tentamens dus ben ook hard aan het leren haha :)

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:34

Bij ons ook, elke periode een project elke keer verschillende project groepen. Heb echt horror verhalen gehoord over andere groepjes maar bij ons is alles echt super goed gegaan. En hadden alles ruim van te voren af en was idd ook super gezellig!
Dus hou m'n hart vast voor het volgende project. :\

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:35

Ik houd nu sowieso nog 1 periode dit groepje :D
en daarna mogen we waarschijnlijk kiezen met wie we willen samenwerken...

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:36

Mocht je dit groepje niet kiezen dan xSanne?

Ik heb gelukkig mogen kiezen. Hoe het zit in het volgende blok weet ik niet :P

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:37

Oh beter dat jullie wel mogen kiezen, wij niet omdat ze bang zijn dat we dan altijd het zelfde groepje hebben. En dat je dat niet leert samenwerken met de rest van de klas.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:39

Nee het eerste halfjaar werk je samen met 1 groep, die zijn gewoon ingedeeld door onze SLB'er omdat we elkaar toch nog niet kenden en dan maakte het ook niet uit bij wie je in de groep zat, en zo voorkom je buitensluiten.

SLB'er heeft gewoon de klassenlijst gepakt, eerste 6 zijn groepje 1, tweede 6 zijn groepje 2 enz enz _O-

Zeg trouwens maar gewoon Sanen hoor, is niet heel moeilijk te gokken hoe ik heet }:) O:)

Keedie schreef:
Oh beter dat jullie wel mogen kiezen, wij niet omdat ze bang zijn dat we dan altijd het zelfde groepje hebben. En dat je dat niet leert samenwerken met de rest van de klas.

Kan ik me op zich ook wel weer voorstellen...
kan het overigens met de hele klas goed vinden, dus dat zou het probleem niet echt zijn.
Alleen van sommigen weet ik nu dat ze echt niets doen. Dat is niet zo chill.. hoop dat ik die nooit in mn groepje krijg haha B-)
Laatst bijgewerkt door xSannee op 29-10-13 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt