Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Vrijwilligerswerk misschien wel, maar zodra je er ook maar iéts voor krijgt wordt je gekort
vuurneon schreef:stef schreef:Het Uwv zou mensen juist moeten stimuleren om dergelijke dingen te doen, maarja...
Ik zie dat ook wel gebeuren hoor!vrijwilligerswerk zien ze ook graag, juist bij diegene die lang werkzoeken en het de kans op betaald werk vergroot.
stef schreef:Het Uwv zou mensen juist moeten stimuleren om dergelijke dingen te doen, maarja...
stef schreef:Vrijwilligerswerk misschien wel, maar zodra je er ook maar iéts voor krijgt wordt je gekort
Sonja_vR schreef:Bij het uwv varieert het nogal zullen we maar zeggen... denk dat het geheel ligt aan de personen die je treft en hoe die alles interpetreren.
Dreamy schreef:Dames in de buurt van schiphol, misschien iets voor jullie?
http://www.g4s.nl/nl-NL/vacatures/Alle%20vacatures/Beveiliging verdient prima (ik verdien nu bijna 11 euro per uur, ben 22 jaar), plus je haalt dan direct nog een papiertje erbij
Altijd handig, en het is prima werk om te doen
Marcella schreef:Dreamy schreef:Dames in de buurt van schiphol, misschien iets voor jullie?
http://www.g4s.nl/nl-NL/vacatures/Alle%20vacatures/Beveiliging verdient prima (ik verdien nu bijna 11 euro per uur, ben 22 jaar), plus je haalt dan direct nog een papiertje erbij
Altijd handig, en het is prima werk om te doen
Heb op een andere vacature gereageerd hier in het dorp en papiertje heb ik bijna.
stef schreef:Eerste drie maanden 75%, daarna 70... (Even uit mijn hoofd).
Je moet sowieso minimaal 26 weken aaneengesloten gewerkt hebben om in aanmerking te komen.
SuSem schreef:Ik werk sinds oktober 2010 (daarvoor bijbaantjes naast mn studie).
Van okt. 2010 tm mrt. 2011 6 mnd gewerkt, daarna had ik recht op 3 mnd ww.
Van mei 2011 tm okt. 2011 6 mnd gewerkt, daarna had ik 6 mnd recht op ww, waarvan ik 2 mnd volledig heb verbruikt en 4 mnd aanvulling op mn inkomen heb gehad, omdat ik voor maar 32 uur werk had.
Nu zit ik sinds oktober 2012 weer thuis, na +/- 9 mnd gewerkt te hebben en nu heb ik zelfs 7 mnd recht op ww!