Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
liedjuh2 schreef:Paarden, begin der maar niet aan hoor!!!
kwam terug van vakantie, stond ie met een dikke poot, mok naar binnen geslagen. Aan de antibiotica, vanmorgen zijn laatste spuit gehad. Is meneer vannacht ontsnapt en heeft hij even de voertonnen onderzocht. Zo een 15 kilo brok en 3 plakken hooi opgevroten. Nu staat meneer met dikke koliek en heeft hij net een parafine spoeling gehad.......Soms, zou ik willen dat de DA iets minder vaak hoeft te komen. Is al de 2e keer in 5 dagen.
Sorry moest het ff kwijt. Weet ondertussen niet meer waar ik het geld nu weer vandaan moet gaan toveren.
@Iris: Gefeliciteerd met het PROKcertificaat. Wil je ook uiteindelijk een veulentje van haar?
liedjuh2 schreef:@Amees: Lekker die DA! Nouja, dan morgenochtend maar!
Paard en ik zijn het al te boven. Tor kon net weer vrolijk bokken aan de hand. Mocht niet, stouterd!(stiekem wel blij dat ie het weer wilt) Ook wilde hij weer graag naar zijn hooi toe, dus met hem komt het allemaal wel goed, die portomonee moet mijn pappie maar eens lief aankijken om der weer bovenop te komen. Die is op dit moment het zieligst van allemaal.
Ik plaats ook nooit iets op die pagina's! Want zelfs al geef je vriendelijk bedoeld advies, dan wordt je zelf wel door de rest afgezeken. Zonder dat je er iets mee te maken hebt. Verschrikkelijk!