jaah dat doe ik nooit xD ik maak het en eet het meteen maar ik doe dan ook niet moeilijk, gooi t vlees in de pan, en de aardappeltjes, af en toe keren, wachten tot ze gaar zijn ,en klaar is kees xD
Als mijn verzoekjes geïnd worden, ga ik daarna naar ezeltjeskamp ( ), dan NH, Safari Beekse Bergen, boerderijkamp. Voor al die weken krijg ik 125 euro per week, behalve Polen dan (te weinig deelnemers geloof ik). Ik hoop zo dat ik er heen mag Anders wordt het een extra weekje NH kamp
Ik heb ook al vakantie geboekt met mijn zussen doe vakantie in italie! Via libarthy! Ben benieuwd!
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-12 16:27
Zeker! Weehh ze hadden eerst een best uitgebreide site ervoor maar nu niet meer Kan ook zo gauw even niet vinden hoe die stal heet waar we heen gaan. T zijn Nederlanders geloof ik
Edit: ben nu toch niet zeker
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 09-02-12 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij weten nog niet helemaal waar we heen gaan op vakantie wilden eerst bali/lombok/komodo enzo, maar heel misschien kan het ook curacao, bonaire en al die abc eilanden worden. xD (kwam doordat ik kwam met dat zwemmen met dolfijnen op curacao )
Oooh ik ben toe aan vakantie! Ook al ben ik nu ziek geweest! Nog 7 diensten en dan heb ik een weekje vrij Heerlijk!!
oooh ik moet een keer naar de kapper! Maar ik heb zulk klote haar! Dun en na een week is het model er alweer uit... en aan de ene kant wil ik het nu wat langer laten groeien maar het zit nu dus voor geen meter... dilemma!!
hahah heb k ook last van Mijn vader wil dat ik een keer wat anders doe met mn haar, ander model laat knippen maar ik zou niet weten wat Kort haar vind ik bij mij echt niet leuk. Daar voel ik me niet fijn bij xD
Ik ben ook nog opzoek naar een werkvakantie met paarden in het buitenland. Ponykamp trektoch begleiden vind ik ook leuk, ik hoef niet erse betaald te orden, maar wel kost en inwoning. Dus als iemand nog iets weet
margreet4
Geplaatst: 09-02-12 17:35
Ja ik heb het al een keer best kort gehad, maar dat vind ik even leuk en dan helemaal niet.... Is idd wel makkelijker maar ook daarbij zit het na 2 weken totaal niet meer hoe ik het wil...
Van de week toch maar eens gaan idd! De kapper maar eens om advies vragen! Zit een kapper dicht bij mij in de straat in deventer, daar mij maar een keer laten knippen
Mijn haar is ook erg statisch! Verschrikkelijk! Komt door die kou! Blegh
zo, mn eten bijna op, is perfect gelukt qua timing xD Keuken was alleen bagger smerig joh omdat huisgenoot heeft gekookt. Leek wel een slachtveld en of hij indd een gat in zn pan had Hele aanrecht helemaal zeiknat. Dalijk als k klaar ben met eten maar ff aankloppen of ie dat allemaal eens gaat schoonmaken K vraag me echt af hoe hij dat voor elkaar krijgt. Ook al dat vet overal..... Toen ik dat gasfornuis schoonmaakte kwam er echt een partij vanaf joh Was in de 3 weken dat ik weg was gewoon niet schoongemaakt geloof ik.
Grr iedere x als ik opsta, iets aanraak en vervolgens naar mn laptop loop, krijg ik statische schok als k mn laptop aanraak