Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:32

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:33

Ik zou het album ook los aanbieden :j Ik heb er bijvoorbeeld voor gekozen om gewoon zelf mijn foto's in te plakken en heb ze ook zelf laten ontwikkelen zelfs (hoe bedoel je gierig :o )

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:42

Ontwikkelen... Betekend dat dat je zoveel jaar geleden getrouwd bent dat er nog met rolletjes gewerkt werd? Of bedoel je afdrukken??

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:04

Mariska, veel mensen die opgegroeid zijn met rolletjes noemen het laten afdrukken van foto's nog ontwikkelen.

Iedereen bedankt voor jullie input. Dan zet ik de tarieven 1 op 1 over zoals ik ze nu ook op mijn site heb meet uiteraard wat wijzigingen/toevoegingen.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:32

Oh sh-it word ik nu ontmaskerd als oud :+
Ik ben vorig jaar getrouwd en bedoel idd afdrukken ;)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:35

Maakt niet uit Nuage. Geloof dat wij rond dezelfde leeftijd zijn.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:36

Is okey, Nuage!
@Hilda: Dat weet ik, maar daarvoor ben ik te veel fotograaf om het niet te corrigeren! En trouwens... het had gekunnen. Ik denk dat zo'n 5 tot 10 jaar geleden je nog makkelijk had kunnen trouwen met een analoge fotograaf. Zeg dat je met je 25ste bent getrouwd is dat nog niet zo oud!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:37

Zelfs nu nog kun je een fotograaf boeken die analoog werkt.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:40

Dat klopt... Maar ook binnen de bruidsfotografie? Ach... Er zal altijd wel een markt blijven die dat doet en waar je ze ook aan kunt verkopen, maar je ziet het niet veel meer!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:45

Voor de klant die een analoog boek wil maakt het weinig verschil of de foto's dan digitaal of analoog gemaakt worden.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:46

Hilda79 schreef:
Nou Marjatje, toen je studentje was had je dus een bedrijfje en nu heb je geen groot bedrijfje maar een klein bedrijfje.
Zie je wat ik doe? Ik neem je niet serieus doordat ik al woorden verklein door er -je achter te zetten.
Als je tegen iemand zegt ik heb een klein bedrijf in ....... Dan komt dat serieus en volwassen over en neemt men jou en je kleine bedrijf veel serieuzer.

Oke, dat bedoel je dus. Persoonlijk vind ik niet dat dat terugkomt op onze website. En kan ik het dus nog steeds niet plaatsen.. Wellicht dat ik hier veel met 'je' heb getypt.
Dank voor je uitleg.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:48

Hilda79 schreef:
Voor de klant die een analoog boek wil maakt het weinig verschil of de foto's dan digitaal of analoog gemaakt worden.

Klopt! En ik denk dat die analoge boeken stiekem nog best veel verkocht worden.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:36

Oh wat irritant zeg... heb de hele dag gewerkt aan het maken van een website, wil ik die online gaan zetten blijkt dat ik geen FTP inloggegevens heb gekregen omdat ik oorspronkelijk een websiteontwerppakket (scrabble :+ ) erbij heb besteld :(

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:41

Uh Nuage, dan zou ik ook pissed off zijn.

Mijn broer heeft deze middag naar mijn webshop gekeken en volgens hem geen foutmelding en werkt het prima. Dus nu gaan we stevig aan de slag met dat ding.

Verder is mijn Eskadron en Mattes levering vandaag binnen gekomen en ik zit hier op een berg spullen te kijken die allemaal uitgezocht, gelabeld, verpakt en/of gefotografeerd moeten worden. Ik ga maar weer aan de slag

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:01

Ik gebruik fillezilla om alles online te planten en anders doe ik het handmatig. kun jij dat niet ook nuage?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:04

Heb je wel inlog gegevens op hun site gekregen? Als goed is kun je daar ook up loaden dan.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:06

Ik heb een FTP programma om te uploaden. Ik ken Filezilla niet maar ik neem aan dat je toch inloggegevens moet hebben om content op je website te kunnen uploaden? Want die heb ik dus niet gehad :(

@ Hilda: ja kan wel inloggen op de website en kan dan dus alleen met hun ontwerppakket de site aanpassen. Heb ze al gemaild hierover.

Er zit wel een optie om je FTP gegevens te zien, maar die zijn blanco bij mij. Staat bij dat je hier de FTP gegevens ziet voor de sites waarbij deze optie er is...

Heb het nog even nagekeken en het klopt: http://www.mijndomein.nl/webhosting
Ik heb het websitemakerpakket genomen en daar zit dus een heleboel niet bij. Vreemd, want het was duurder. Maar goed ik heb nu gevraagd of het omgezet kan worden.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:19

Oh ja MijnDomein is niet zo open en gemakkelijk. Ik zit bij Sohosted en daar kan ik op allerlei manier mijn site up loaden.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:22

Ik krijg altijd hoofdpijn van die webhostingbedrijven. Mijn twee andere websites zitten bij argeweb en die zijn ook zo moeilijk. Daar betaal ik ook veel te veel voor, maar overstappen is echt niet zo makkelijk. Je pakket downgraden ook niet. Alles kan digitaal, behalve dat :+

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:35

Hier een stille meelezer die af en toe reageert ;)

Ik zit al een tijdje bij goedkopewebhoster.nl en ik ken nog een paar mensen die daar zitten.
Ben daar heel tevreden over, ondanks dat de naam een beetje "cheap" klinkt! :D
Voor nog geen € 20,- per jaar heb je een domeinnaam én hostingpakket die ook geschikt is voor php, joomla enz.
Toen ik laatst wat vragen had (per mail) werden deze binnen een uur beantwoord, ondanks dat het zondag was!

Misschien kunnen jullie hier wat mee ;)

Ik ga weer verder "lezen"...

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:38

Klinkt goed, maar helaas is het bij Argeweb zo'n gedoe dat ik al jarenlang lachend rond de 70 euro per half jaar betaal voor veel te veel webspace en allerlei andere toeters en bellen die ik niet gebruik...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:43

1 bij antagonist. Goed tevreden over.
2 bij e-dentify. Absolute bagger.(die gaan binnenkort ook verhuisd worden) Zodra je ze nodig hebt, is er altijd wel wat aan de hand. Of geen reactie, of om de dingen heen banketstaaf, en zo nog veel meer, maar het enige boeiende is voor dit topic denk ik dat je een bult spam in je mailboxen ontvangt steeds en dat je hier geen oscommerce winkel moet onder brengen, want dan werken de automatische mails niet meer. Fout ligt bij hun, maar daar doen ze niks aan.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:44

Nuage schreef:
Klinkt goed, maar helaas is het bij Argeweb zo'n gedoe dat ik al jarenlang lachend rond de 70 euro per half jaar betaal voor veel te veel webspace en allerlei andere toeters en bellen die ik niet gebruik...

Ooohhh, dat is gewoon schandalig!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:47

Ja ik heb er serieus geld voor over als iemand dat voor me wil verhuizen :+

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:48

Tot wanneer loopt je abonnement dan? In principe kan je je domein dan gewoon verhuizen...