Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:32

Vandaag naar het uitzendburo geweest en geen baan gevonden maar even iets positiefs in deze depressieve dagen PFF :D

Ik werd toch geholpen door een leuke jongen <3 <3 <3 hahahaha.....!!!!!!!!!!

En nu,... zit ie op mn hyves,.. en ik heb schijnbaar bij zijn zus op school gezeten en ben daar vroeger zelfs thuis geweest 8-) . En als ik me niet vergis,.. en hyves up to date is,... is ie nog vrijgezel ook :o .
Hmmmmm zo leuk,.... nu een smoes verzinnen om er snel weer langs te moeten hahah.
Morgen zou ie voor me aan de slag gaan,... hoop dat er wat komt,.. maar vrees van niet, want iedereen lijkt wel wat administratiefs/secretarieels te zoeken hier in de buurt :+ .

Vrijdag weer een gesprek bij een ander uitzendburo,..

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:50

Dat is ook toevallig Qizz! Wie weet wat er van komt :+:. Herkende je hem niet meer? Misschien doet ie iets meer voor je.... Welke regio zoek je? Midden Ned alleen maar fulltime in administratief/secretarieel. Kreeg vandaag 46 nieuwe vacatures binnen voor administratief waarvan de meeste fulltime. Weet ff de link niet meer uit mijn hoofd maar genoeg keus!
Optioneel is nog altijd een RIJKE vent te trouwen.
+:)+

Ier

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 23:41

patpen, zijn we stiekem niet allemaal op zoek naar een leuke & rijke vent? :))

Qizz, zulke verhalen zijn altijd leuk.. :)) Grijp je kans, haha! Je leeft maar één keer.. ;)

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 01:00

Ik ken wel een heeeeele rijke vent die ook nog leuk is. En ja, die is ook nog vrijgezel en ook niet bepaald lelijk te noemen ;). Helaas heb ik hem pas leren toen ik al getrouwd was..... Gemiste kans voor mij :D. Leeftijdsverschil is ook wel groot. Maar ja, die goed gevulde portemonnee maakt een hoop goed. Had verschillende vakantiehuizen, eigen paarden gehad, leuke auto's. Geld maakt niet gelukkig maar is wel erg handig :j

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 10:15

Haha nou we hebben tot laat zitten mailen vannacht. Hij is druk bezig nu alleen voor dingen die ik niet zo leuk vind helaas. Commercieel binnendienst etc. Lijkt me erg stressen.

Ik heb nu weer wat geks. Ben vannacht uitgenodigd voor een gesprek vandaag in een hotel met iemand die steeds mailde van een hotmailadres. Vertrouw t niet zo. Kan vandaag ook niet. Heb teruggemaild of hij de bedrijfsnaam kon doorgeven en wat meer over wat t bedrijf doet zodat ik me goed kan voorbereiden. Ben benieuwd. Als ie afhaakt is ook dat niet pluis. Hij noemde alleen zijn functie en niet het bedrijf. Vaag hoor.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:04

Er hangt geloof ik liefde in de lucht Qizz!!!! Nu nog de juiste baan voor je zoeken.

Ik zou niet ingaan op dat gesprek waarvoor je vandaag bent uitgenodigd. Klinkt absoluut niet betrouwbaar. Zo te lezen idd veel te vaag. En waarom in een hotel als het een "gewoon" bedrijf is? Tenzij je natuurlijk solliciteert naar een functie in een hotel maar ik kreeg niet de indruk.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:15

Of die leuke jongen probeert je voor een date uit te nodigen ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:30

Gewoon einde van de week nog even langsgaan Qizz, en vriagen of ie nog wat gevonden heeft :D

Ik heb net twee gesprekken gehad in het ziekenhuis. Het eerste gesprek was voor de functie runner, dan breng je maaltijden naar de patienten toe. Je had eerst vaste eettijden in het ziekenhuis maar dat veranderen ze nu in flexibele eettijden.
Dat was een leuk gesprek maar de functie is natuurlijk zwaar onder mijn niveau en wat ik ook vervelend vind is dat je flexibele werktijden hebt, ik heb liever wat vastigheid. Ook moet je 1 of 2 keer per maand in het weekend werken, iets wat ik liever niet doe...

Toen had ik het gesprek met iemand die ik donderdag sprak tijdens de vakantiebanenmarkt. Hij vroeg me voor bovenstaande functie waarop ik antwoordde dat ik mezelf dan eerder in een leidinggevende positie zag vanwege mijn opleiding. Hij hoorde niet bij bovenstaande functie maar is objectleider van het ziekenhuis van de schoonmaak.
Blijkbaar had ik toch zoveel indruk op hem gemaakt in het korte gresprek dat hij me vrijdag belde voor een gesprek. Zodoende had ik ook met hem een gesprek. Het was pittig, hij legte me het vuur aan de schenen en wilde weten hoe ik leidinggevende taken zou aanpakken, wat voor persoon ik ben en wat ik belangrijk vind. Blijkbaar antwoordde ik heel goed ondanks dat ik niet voorbereid was want hij was erg positief en verwacht wel dat hij een functie voor mij heeft. Dat zou dan eerste medewerker schoonmaak worden. Dan ben je dus direct leidinggevende. Dat lijkt me helemaal top en ook een hartstikke leuke baan want ik vind schoonmaken niet vervelend.
Er is nu nog geen functie vrij maar ik wil sowieso in het ziekenhuis aan de slag. Ik dacht eerst als runner maar wellicht ga ik toch alvast als schoonmaakster aan de slag, dat lijkt me toch bevoordelijker voor mijn toekomst.

Ik ben erg benieuwd en denk dat dit helemaal wat voor mij is :D

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:47

Klinkt goed Joolien! Hopelijk wordt 't wat!

Nou Qizz, dat beloofd wat! Ik ben benieuwd! ;)

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 13:45

Nou, ik doe ook maar weer een update..

Ik werk momenteel als administratief medewerker, 20 uur per week. Was eerst 40 uur per week, maar trok niet dit niet meer. Vloog bijna letterlijk tegen de muur op, de hele dag op een stoel zitten. Niks voor mij. :P Maar goed, 20 uur was nog redelijk goed vol te houden.
Kreeg vandaag te horen of ik toch weer fulltime wilde gaan werken. Ik heb gelijk gezegd dat ik dat niet wilde. Ik trek dat gewoon niet meer, en dan komt de zomer er ook nog eens aan... Dus dan zou het deze week aflopen. Ik ben er niet echt rouwig om 8-) alleen zit ik dan wel zonder werk.

Wel goed nieuws, had gereageerd op een baan als kaasverkoopster. Mag op gesprek komen *\o/* .
Ik zoek wel iets voor fulltime, maar deze baan is in ieder geval niet op kantoor. Dan zoek ik er gewoon wat bij...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 15:21

Qizz schreef:
Ik heb nu weer wat geks. Ben vannacht uitgenodigd voor een gesprek vandaag in een hotel met iemand die steeds mailde van een hotmailadres. Vertrouw t niet zo. Kan vandaag ook niet. Heb teruggemaild of hij de bedrijfsnaam kon doorgeven en wat meer over wat t bedrijf doet zodat ik me goed kan voorbereiden. Ben benieuwd. Als ie afhaakt is ook dat niet pluis. Hij noemde alleen zijn functie en niet het bedrijf. Vaag hoor.

Heb ook wel eens zo'n mail gehad. Ging uiteindelijk om schoonmaken hotelkamers en alle daarbij hoorde werkzaamheden. En eigenlijk het liefst zwart. :+

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 09:44

Ik heb zo een sollicitatie gesprek.

Duimen jullie voor me??

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:27

Succes Daantje!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:36

Succes Daantje! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:39

Ik heb een baan! :D Ga bij zgt/asito aan de slag en ze gaan me opleiden voor eerste medewerker, leidinggevene functie dus, jeuj! Ik is blij :D

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:44

Joolien schreef:
Ik heb een baan! :D Ga bij zgt/asito aan de slag en ze gaan me opleiden voor eerste medewerker, leidinggevene functie dus, jeuj! Ik is blij :D

:# Gefeliciteerd!! *\o/*

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 10:50

Succes Daantje!

Joolien: gefeliciteerd! Het kan raar lopen; een fantastische baan via de vakantiebanenmarkt. TOP.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:04

Succes Daantje!!!
En Joolien gefeliciteerd, dan heeft het toch nog wat opgeleverd. Top zeg!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:59

Zo, ben ik weer.
Het was een erg leuk gesprek. Lekker ontspannen enz. Geen moeilijke vragen gehad. Terwijl ik vanmorgen nog bedacht had wat er gevraagd zou kunnen worden en wat voor antwoord ik daar op zou moeten geven. Uiterlijk volgende week hoor ik wat van haar, misschien morgen zelfs. Ben benieuwd!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:02

Joolien schreef:

JAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD JOOLS!!!!! :D :D :D

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:07

Gefeliciteer Joolien!

Ik krijg vanmiddag nog twee spannende telefoontjes. Kan niet teveel uitwijden i.v.m. meelezers. Maar zit erg te duimen.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:11

Joolien schreef:

Super Jolien :Y)

Dank zij jou heb ik vanmiddag een gesprek op het ziekenhuis :D

Thanx _/-\o_

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 13:57

Succes vanmiddag Kaatje! Zal voor je duimen....

Net nog maar weer een brief geschreven voor een baan van 8 uur. Eigenlijk weer net te weinig, maar ja, je moet wat. Het is wel precies wat ik zoek (fin.adm. medewerker). Misschien ook wel goed om met wat minder uren te beginnen. Zit tenslotte alweer 1,5 jaar thuis ;(. Niet dat ik mij verveel hoor, maar het wordt tijd om weer eens een leuke baan te hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 15:35

kaatje77 schreef:
Joolien schreef:

Super Jolien :Y)

Dank zij jou heb ik vanmiddag een gesprek op het ziekenhuis :D

Thanx _/-\o_

Koel Ka, laat ff weten hoe dat is gegaan!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:06

Het is al geen verrassing meer dat ik zeg dat ik vandaag weer een afwijzing binnen had.