Hahaha, herkenbaar.. Hmm denk dat ik m'n wekker 5 voor 8 zet, eerder vind ik zinloos Als ik ooit nog in slaap kom voor die tijd natuurlijk..
Niet echt dus denk ik.. Dan ga ik mijn bedje ook maar opzoeken. Heel veel sterkte morgen met wachten!
Ik heb net lekker gedoucht en ben eindelijk een beetje slaperig. Tijd om mijn bed op te zoeken. Slaap lekker allemaal!
Nou, ga maar slapen dan allemaal! Weltruste! Ik zal hier nog wel ff nachtbraken En dan vanavond feest, vrijdag en zaterdag ook Fun!
Ohhh slapen jullie allemaal al!Wat zijn jullie hard gegaan!Ik ben net klaar met werken!Wekker gezet om kwart voor 12... vanaf half 1 bellen ze!
goedemorgendruk gekletst hier ik heb heerlijk geslapen. ik ga me aankleden en dan nog 10 min voor de norm
Daarnaast vind ik het héél stom dat ze dat over die samenvatting van Nederlands niet in de norm hebben verwerkt.
Met zelf nakijken kom ik hier op uit. Eerst mijn verwachte CE-cijfer, daarna eindcijfer.Wiskunde 7,5 -> 7Biologie 5,3 -> 6M&O 5,8 -> 6geschiedenis 7,3 -> 7Nederlands 7,1 -> 7Economie 6,1 -> 6Engels 6,0 -> 6Duits 6,2 -> 7In principe zou ik dus geslaagd zijn..... Maar het blijft spannend.
M&O had ik hoger verwacht. Ik heb of een her of ik ben geslaagd, hangt van de punten van de leraren af.
Iig geen kans op zakken meer? Dat is als super fijn en hopelijk slaap je gewoon in 1x. Ik had M&O ook hoger verwacht. Iig hoger als biologie. En zowiezo hoger als economie, daar snap ik echt helemaal niks van!
ik ben in principe ook geslaagd. Voor geschiedenis had ik een norm van 0,2 nodig voor een 6, maar de norm is 0,1 geworden.. Opzich niet echt een probleem, want het zou dan mn 2e 5 zijn. In principe ben ik dus wel geslaagd
Super. En wie weet valt geschiedenis altijd nog mee, misschien heeft de leraar nog iets goedgekeurd wat jij niet hebt gedaan.