Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rean_Pony schreef:oh dankjewel !![]()
ik kon het echt niet vinden , sorry
edit : en als ik het goed hebis BOL dat je daar intern zit ? en BBL dat je niet intern zit ?
maar wat als je in het noorden van het land woont en een BBL opleiding wil doen ?
Xjosee schreef:Ik zit echt te twijfelen, een eigen paard of opzoek naar iemand die zijn paard hiervoor in bruikleen wil geven. Natuurlijk heb ik het liefst een eigen paard, maar toen ik op een open dag kwam hadden die meiden er toch wel over dat je een paard van +/- €8000,= moest hebben? In mijn ogen kan toch zo'n beetje ieder paard het Z halen? Dus dan zou je voor een paard van 5 à 6 jaar die ong. L-niveau loopt er ook wel kunnen komen? (en die liggen toch eerder rond de €4000,=). Maar aan de andere kant, heb je natuurlijk wel de extra kosten van hoefsmid etc.
Twijfel twijfel twijfel...
Bizzybijtje schreef:Zijn ze trouwens erg precies met het 'minstens 1.60m'?
Stel je hebt een paardgefokte E-pony van rond de 1.55, dan kun je daar toch ook wel mee komen of niet? Of zijn ze daar heel strikt in?
Bizzybijtje schreef:Ach, liever de rest van mijn leven hard moeten werken voor brood op de plank maar iets doen wat ik leuk vind, dan de rest van mijn leven een rotbaantje hebben en in een Bentley kunnen rijden
Xjosee schreef:Bizzybijtje schreef:Ach, liever de rest van mijn leven hard moeten werken voor brood op de plank maar iets doen wat ik leuk vind, dan de rest van mijn leven een rotbaantje hebben en in een Bentley kunnen rijden
Precies wat ik dacht, gelukkig rijd ik wel OP een Bentley (1 van de paarden die ik rijd heet Bentley).
Het is inderdaad hard werken, hoorde wel dat HBO'ers wel echt meer kans hebben.
Bizzybijtje schreef:Zijn ze trouwens erg precies met het 'minstens 1.60m'?
Stel je hebt een paardgefokte E-pony van rond de 1.55, dan kun je daar toch ook wel mee komen of niet? Of zijn ze daar heel strikt in?