Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:
Zojuist mondeling Duits gehad, ik praat heel gemakkelijk Duits maar hij stelde zo'n domme vragen dat ik toch grammatica-fouten maakte, echt balen.
Hij zei wel dat het zeker voldoende was en tegen 'goed' aan zat, maar welk punt ik daar dan aan moet koppelen...
@Ilsie: Pff ik zie ook op tegen al die uren van het PWS, ik zit nu in de voorbereiding maar kan me niet voorstellen dat ik die 80 ooit vol krijg.Maar jij bent al aardig op weg
@Cherelle: Nette punten zeg, wel balen van de rest.
Ik wilde zelf proberen cum laude dit jaar af te sluiten, maar gaat waarschijnlijk al niet meer lukken aangezien ik voor 3 vakken minder dan een 7 sta.
Sander_ schreef:Ah jee, balen zeg! Succes allemaal met de herkansingen.
Wiskunde is ook mijn mindere vak, samen met scheikunde (die ga ik herkansen)
@Nueve: Die van mij noteert alles.Dus we moeten echt correct naamvalgebruik toepassen bij alle voorzetsel etc.
Chrisje92 schreef:Succes met je M&O Anne!
En Gittekit, superkut van je wiskunde..
Ik kreeg vandaag echt een rotopmerking van mn frans lerares naar mn hoofd. Vorige les zei ik tegen haar dat ik moeite heb met luistertoetsen en dat het echt slecht gaat. Vandaag was er een presentatie in het frans van twee jongens en ik snapte het niet helemaal goed. Zij vroeg aan mij waar het over ging en ongeveer zei ik het wel goed. Zegt ze: 'naja, wat raar dat je dat niet begrijpt.' Dat vond ik echt vaag..