VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:37

Hahah tja, ik vind geschiedenis sowieso heel interessant dus vind eigenlijk alles wel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:40

Ohhh great. Maandag herprofilering natuurkunde en ik denk dat mijn boeken nog op school liggen. :7

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:09

Welke methode heb je? Van Newton staan samenvattingen op hun site.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:01

Goede cijfers Astrid en Chrisje, echt super gedaan! :D

Ik werk ook al 2 jaar met magister.
Moet zeggen dat het wel een handig systeem is, alleen zetten onze leraren er hun cijfers altijd heel laat op, dus heeft het alsnog weinig zin :=

Wij zijn nu bezig met het onderwerp Vietnam, vind het een boeiend onderwerp, vooral ook omdat mijn pws erover gaat :j
Dat dynamiek en stagnatie lijkt me helemaal niks :=

Ben me nu vooral aan het voorbereiden op literaire voordracht, die heb ik donderdag.
Heb wel een superleuk onderwerp vind ik, maar het is wel lastig om daar met 2 personen 40 minuten mee vol te praten :=

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 17:56

Bij mij op school wordt er ook met magister gewerkt, maar alleen de cijfers staan er in. De absentie wordt weer apart bijgehouden, maar ik ben dit jaar 27 lesuren afwezig geweest. Het valt nog mee :+

Heb weer twee cijfers terug van mn SE week: Nederlands column een 7,8 en Engels een 7,8 en een 8 :D
(Dit zijn overigens mn enige voldoendes in de hele week :o )

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 17:58

Nette cijfers Cherelle :j
Wel een beetje jammer van de rest van je toetsweek... :=

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:12

Zoo dat zijn echt goede cijfers Cherelle!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:50

Dat zijn mooie cijfers idd!

Ik ben blij, mn poownie is terug. M'n kleine maatje waar ik jaren voor gezorgt heb is terug bij dr oude eigenaar en nu kan ik gewoon weer gaan kijken wanneer ik wil. Hij koopt er ook nog andere pony's bij en hij had al aan mn mams gevraagd of ik ze wilde gaan verzorgen, maar laat ik dat maar niet gaan doen, doe er al 2. ;) Maar ben wel blij dat ik mn meiske weer eens kan gaan zien. :D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 23:19

Netjes Cherelle, wel balen dan van de rest van je SE-week!

Margit, wat leuk! :D Ook wel lief dat hij vroeg of jij er weer voor wilde gaan zorgen :)

Pfff.. Ik zit ondertussen op 44uur voor mijn PWS dus nog 20 te gaan. (Wij mogen van de 80 uur er 15 aftrekken voor de voorbereiding van de presentatie) Valt me alsnog mee eigenlijk, ik begin nu vertrouwen te krijgen dat het écht wel goedkomt ;)

Verder eigenlijk niks gedaan, ik had Latijn moeten vertalen en repeteren maar - foei! - niet gedaan. Woensdag heb ik een SO'tje over weer wat stukjes Latijn, dat komt wel goed denk ik. Moet ook woensdag een presentatie houden voor Engels, leuuuk! :\ begin daar wel bang voor te worden.. Nouja, rustig adem blijven halen, dan moet het goedkomen :=
Ga nu lekker mijn bedje in, morgen eerste uur vrij en het derde uur ga ik bijles geven, scheikunde.. Voor het eerst.. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan := Morgen maar wat eerder op om het voor te bereiden/nog even door te kijken O:)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 12:52

:wave:

Zojuist mondeling Duits gehad, ik praat heel gemakkelijk Duits maar hij stelde zo'n domme vragen dat ik toch grammatica-fouten maakte, echt balen. :\
Hij zei wel dat het zeker voldoende was en tegen 'goed' aan zat, maar welk punt ik daar dan aan moet koppelen... :+

@Ilsie: Pff ik zie ook op tegen al die uren van het PWS, ik zit nu in de voorbereiding maar kan me niet voorstellen dat ik die 80 ooit vol krijg. := Maar jij bent al aardig op weg +:)+

@Cherelle: Nette punten zeg, wel balen van de rest. :j

Ik wilde zelf proberen cum laude dit jaar af te sluiten, maar gaat waarschijnlijk al niet meer lukken aangezien ik voor 3 vakken minder dan een 7 sta. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 16:03

Sander_ schreef:
:wave:

Zojuist mondeling Duits gehad, ik praat heel gemakkelijk Duits maar hij stelde zo'n domme vragen dat ik toch grammatica-fouten maakte, echt balen. :\
Hij zei wel dat het zeker voldoende was en tegen 'goed' aan zat, maar welk punt ik daar dan aan moet koppelen... :+

@Ilsie: Pff ik zie ook op tegen al die uren van het PWS, ik zit nu in de voorbereiding maar kan me niet voorstellen dat ik die 80 ooit vol krijg. := Maar jij bent al aardig op weg +:)+

@Cherelle: Nette punten zeg, wel balen van de rest. :j

Ik wilde zelf proberen cum laude dit jaar af te sluiten, maar gaat waarschijnlijk al niet meer lukken aangezien ik voor 3 vakken minder dan een 7 sta. _O-

Hmm, jammer van die grammatica-fouten joh! Kijken ze bij jullie daar erg streng naar? Onze leraar kijkt niet echt naar naamvallen oid.. Hoewel je niet aan moet komen zetten met "Wie geht es mit du?". :+
Maar als het tegen goed aan zit, dan moet je toch zeker wel een 7 hebben?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:06

Blehh, wiskunde is zoooo stom!
Het wil gewoon echt niet lukken dus denk dat wiskunde mijn herkansingsvak wordt. Het is al mijn moeilijke vak en dan 6 hoofdstukken erin krijgen waarvan er 2 juist degene zijn waar je nooit wat van gesnapt hebt :P
Maar vandaag ging geschiedenis wel heel goed gelukkig :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:59

OOh, ik moet morgen M&O herkansen, ik ben echt zo zenuwachtig :=
Had voor de gewone toets al heel goed geleerd, maar ik snapte het gewoon niet.
Nu heb ik bijles gehad, en weer heel veel geleerd, nog meer dan voor de 1e toets :P
Alleen ging ik oefensommen maken en dan denk ik dat ik het allemaal goed doe, alleen is dat dan niet zo :=
Het wordt vast niks morgen :\

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:01

Ik heb wiskunde zwaaar verpest.. heb bijna niks ingevuld, naja herkansen dan maar..
Maar als je zoveel geleerd hebt + bijles, komt dat vast wel goed joh! succes.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:04

Aah balen Gittekit :oo
Kon je ook niet proberen overal wat in te vullen? Of was het zo moeilijk dat zelfs dat niet ging?
Ja, ik hoop er morgen maar het beste van :=

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:23

Hahah, ik snapte er werkelijkwaar niks van wat ze nou van me wilden en hoe ik het moest doen, dus nee was geen succes. Achja, kan t nu toch niet meer veranderen

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:30

Ah jee, balen zeg! Succes allemaal met de herkansingen. :(:)
Wiskunde is ook mijn mindere vak, samen met scheikunde (die ga ik herkansen)

@Nueve: Die van mij noteert alles. :+ Dus we moeten echt correct naamvalgebruik toepassen bij alle voorzetsel etc. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:33

Sander_ schreef:
Ah jee, balen zeg! Succes allemaal met de herkansingen. :(:)
Wiskunde is ook mijn mindere vak, samen met scheikunde (die ga ik herkansen)

@Nueve: Die van mij noteert alles. :+ Dus we moeten echt correct naamvalgebruik toepassen bij alle voorzetsel etc. :evaw:

Ohh wat erg ! Pff, die Duitsers zelf joh, bij spreektaal gebruiken zij ook bij lange na niet altijd de juiste naamvallen ed. Wat een onzin zeg.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:37

ik heb al heel wat uur in dat pws zitten. al 12 pagina's tekst van de 20, en die 20 blz plaatjes heb ik al wel haha, aangezien ze tot dat ook alle grafieken en tabellen en enquetes en het experiment zelf rekenen...

heb donderdag een meeloopdag in wageningen, en volgende week woensdag nog een :P

morgen heb ik het 1e tot het 3e les, en het 4e tot en met het 6e inval :z lekker doelloos, laat me dan gewoon thuis werken, dan doe ik een stuk meer...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:38

Succes met je M&O Anne!

En Gittekit, superkut van je wiskunde..

Ik kreeg vandaag echt een rotopmerking van mn frans lerares naar mn hoofd. Vorige les zei ik tegen haar dat ik moeite heb met luistertoetsen en dat het echt slecht gaat. Vandaag was er een presentatie in het frans van twee jongens en ik snapte het niet helemaal goed. Zij vroeg aan mij waar het over ging en ongeveer zei ik het wel goed. Zegt ze: 'naja, wat raar dat je dat niet begrijpt.' Dat vond ik echt vaag..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:42

hmm... rare opmerking idd van die lerares :/

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:52

Chrisje92 schreef:
Succes met je M&O Anne!

En Gittekit, superkut van je wiskunde..

Ik kreeg vandaag echt een rotopmerking van mn frans lerares naar mn hoofd. Vorige les zei ik tegen haar dat ik moeite heb met luistertoetsen en dat het echt slecht gaat. Vandaag was er een presentatie in het frans van twee jongens en ik snapte het niet helemaal goed. Zij vroeg aan mij waar het over ging en ongeveer zei ik het wel goed. Zegt ze: 'naja, wat raar dat je dat niet begrijpt.' Dat vond ik echt vaag..

Dankjewel :D

Wat een rare opmerking zeg :oo
En zeker als het gewoon goed was wat je zei :=

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:37

Cherelle: mooie cijfers! +:)+
Gittekit: Jammer van wiskunde, maar wel fjn van je pony :)
Ik had vandaag mn herkansing voor natuurkunde. Hij ging nu wel een stuk beter, ook al was de toets moeilijker volgens alle anderen :P Ik snapte alles gewoon wat beter :)
Vandaag had ik ook een kleine mondeling voor spaans en daar had ik lekker een 8.5 voor terwijl ik er maar iets van een half uur aan heb zitten werken... :D En ze vond mn spaans nog wel zo mooi :')

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:39

Isjtar, als ik mag vragen; waar doe jij Spaans?
Kan dat gewoon bij jou op school? Of doe je een cursus/opleiding ofzo?
Ik wil namelijk ook erg graag Spaans leren *D

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:42

Ik doe het gewoon bij mij op school, al vanaf de 4de :)