(Heb zelf ook last van heimwee gehad toen ik zes maanden van huis ging. Dat heeft vier (!) weken geduurd. Maar daarna echt een supertijd gehad! Je kunt altijd PMen als je je ei kwijt wilt!
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) 
MelanieB schreef:Gvd net heel verhaal getypt.
Nou ik ben hier dus echt niet blij, net niet tegen het depressieve aan ofzo.
Huil hier meer dan dat ik in een jaar doe.
Ik heb waarschuwing gekregen want mn hostmam zei dat ik niet veel paardrijd, niet veel praat, denkt dat ik niks doe voor school (heb allemaal A's en B's...) etc.
Ik ga nog liever naar huis dan hier blijven want zo is het zeker niet leuk...
Of andere familie, maar of dat kan met mn waarschuwing nu nog...
Mn ouders zijn boos want ze zijn gebeld voor die waarschuwing en ze weten mijn kant van het verhaal niet eens. dat helpt dus ook niet echt.
Gelukkig helpt de vrouw van hun zoon me heel erg en ze begrijpt me heel goed en ze vind ook echt dat ik andere familie nodig heb.
We smsen heel veel en mailen dus is fijn om verhaal kwijt te kunnen.
En nu moet ik dus ook lekker weer allemaal regels opvolgen. moet meer paarden gaan doen, en niet zo lang op de computer (HALF UUR PER DAG) wat moet ik doen, willen ze me depri hebben ofzo?
MelanieB schreef:Gvd net heel verhaal getypt.
Nou ik ben hier dus echt niet blij, net niet tegen het depressieve aan ofzo.
Huil hier meer dan dat ik in een jaar doe.
Ik heb waarschuwing gekregen want mn hostmam zei dat ik niet veel paardrijd, niet veel praat, denkt dat ik niks doe voor school (heb allemaal A's en B's...) etc.
Ik ga nog liever naar huis dan hier blijven want zo is het zeker niet leuk...
Of andere familie, maar of dat kan met mn waarschuwing nu nog...
Mn ouders zijn boos want ze zijn gebeld voor die waarschuwing en ze weten mijn kant van het verhaal niet eens. dat helpt dus ook niet echt.
Gelukkig helpt de vrouw van hun zoon me heel erg en ze begrijpt me heel goed en ze vind ook echt dat ik andere familie nodig heb.
We smsen heel veel en mailen dus is fijn om verhaal kwijt te kunnen.
En nu moet ik dus ook lekker weer allemaal regels opvolgen. moet meer paarden gaan doen, en niet zo lang op de computer (HALF UUR PER DAG) wat moet ik doen, willen ze me depri hebben ofzo?
ze klonken zo ideaal
sterkte
x_spekkie_x schreef:Volgens mij heb je gewoon last van heimwee! Niets ergs aan! Even doorbikkelen en gewoon rustig je verhaal uitleggen aan de mensen die daarvoor open staan. Wie weet kun je dan toch nog bij een ander gezin terecht. Sterkte
(Heb zelf ook last van heimwee gehad toen ik zes maanden van huis ging. Dat heeft vier (!) weken geduurd. Maar daarna echt een supertijd gehad! Je kunt altijd PMen als je je ei kwijt wilt!)
Citaat:Area rep is net langsgeweest, super aardige vrouw en haar dochter en we hebben goed gepraat.
Wss kan ik bij vriendin's familie terecht, dat vroeg haar moeder, dus dat zou top zijn.
Want dan blijf ik op zelfde schooll, en heb ik kids om me heen etc.
En in de weekenden kan ik dan met andere kid zegmaar naar mn nu huidige hostparents af en toe weetjewel, stay in contact.Volgen jullie me nog?
En kan ik soms ook nog naar die andere familie waarmee ik naar North carolina ging.
Ik ben Kathryn echt zo dankbaar, die heeft me er echt doorheen gesleept.ik was echt aan't janken vanmiddag en toen belde ze, goed ff peptalk gehad en dat was ff goed zodat ik alles aan area rep heb kunnen vertellen. Altijd fijn zulke top mensen!
Dus gaat nu wel beter!Ben ik wel heel blij om, ik wil niet depressed zijn, en zo vreselijk hard moeten werken elke dag om het beetje leuk te hebben, ik wil een memorabel jaar hebben.
Ik wil lekker mensen om me heen hebben.
Snap het ook wel, de hele dag in the middle of nowhere zitten is wsl niet wat je in gedachten had enzo.
) en dat is minder.
Je hebt er niks aan als je je daar niet fijn voelt

En misschien is het goed om je ouders in NL eens te bellen en alles rustig uit te leggen, want het is ook wel belangrijk dat ze weten hoe jij je onder alles voelt..! Heel veel succes met alles meid
Fleur_Laura schreef:Ahh wat poedersuiker dat het zo ging Melanie!![]()
Gelukkig is het nu als het goed is opgelost!
Hier gelukkig alles nog goed, eerste week school gehad. Gelukkig ook nog totaal geen last van heimwee
Al veel vrienden gemaakt enzo? 
Veel afleiding zoeken is dan belangrijk denk ik.. Unfaithful schreef:Fleur_Laura schreef:Ahh wat poedersuiker dat het zo ging Melanie!![]()
Gelukkig is het nu als het goed is opgelost!
Hier gelukkig alles nog goed, eerste week school gehad. Gelukkig ook nog totaal geen last van heimwee
Goed om te horen!!!Al veel vrienden gemaakt enzo?
Ik heb af en toe last van heimwee, maar dat is niet heel erg. Meer als ik een zielig liedje hoor dat ik dan denk aaah ik mis Nederland en iedereen. Gelukkig heel veel meer ups dan downs dus dat is wel fijnVeel afleiding zoeken is dan belangrijk denk ik..
Hoe gaat het met jullie en het eten? Ik overleef hier op sandwiches met jelly en spaghetti zonder saus. Ik ben niet echt iemand die graag vlees eet, en buiten dat eten ze hier niet veel. :/ Binnenkort ga ik eens koken en dan kan ik ze 'tonen' hoe ik normaal thuis eet.
Aster_ schreef:Het engelse eten is ook echt smerig! Serieus alles komt hier uit de magnetron! Ben al aantal kilo kwijt in een week! Probeer af en toe iets normaals te eten maar dat is zo duur.