een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:59

Volgens mij heb je gewoon last van heimwee! Niets ergs aan! Even doorbikkelen en gewoon rustig je verhaal uitleggen aan de mensen die daarvoor open staan. Wie weet kun je dan toch nog bij een ander gezin terecht. Sterkte :)
(Heb zelf ook last van heimwee gehad toen ik zes maanden van huis ging. Dat heeft vier (!) weken geduurd. Maar daarna echt een supertijd gehad! Je kunt altijd PMen als je je ei kwijt wilt! :) )

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:10

Awe, dat is wel erg vervelend :(:)
Vraag anders of een vriendin of iemand met wie je het goed kan vinden voor een weekend ofzo voorbij komt? dan kunnen jullie samen gaan paardrijden(als de host familie's het goed vinden), kun je haar vragen je te helpen met je huiswerk en misschien ook eens een heel goed gesprek met je Hostmum hebben?

Het komt heus wel goed, als jij dit echt wil(wat je overduidelijk wilt) zal het je lukken ook! Desnoods probeer ik wel een adres voor je te regelen op de Campus van Lee University bij vrienden :j

Chrissy_

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:14

MelanieB schreef:
Gvd net heel verhaal getypt.

Nou ik ben hier dus echt niet blij, net niet tegen het depressieve aan ofzo.
Huil hier meer dan dat ik in een jaar doe.

Ik heb waarschuwing gekregen want mn hostmam zei dat ik niet veel paardrijd, niet veel praat, denkt dat ik niks doe voor school (heb allemaal A's en B's...) etc. ;(

Ik ga nog liever naar huis dan hier blijven want zo is het zeker niet leuk... ;(
Of andere familie, maar of dat kan met mn waarschuwing nu nog... -O-

Mn ouders zijn boos want ze zijn gebeld voor die waarschuwing en ze weten mijn kant van het verhaal niet eens. dat helpt dus ook niet echt.
Gelukkig helpt de vrouw van hun zoon me heel erg en ze begrijpt me heel goed en ze vind ook echt dat ik andere familie nodig heb.
We smsen heel veel en mailen dus is fijn om verhaal kwijt te kunnen.

En nu moet ik dus ook lekker weer allemaal regels opvolgen. moet meer paarden gaan doen, en niet zo lang op de computer (HALF UUR PER DAG) wat moet ik doen, willen ze me depri hebben ofzo?

jeetje wat rot voor je! en wat een omslag ineens, het klonk echt alsof het helemaal perfect was daar, sterkte meis :(:)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:06

MelanieB schreef:
Gvd net heel verhaal getypt.

Nou ik ben hier dus echt niet blij, net niet tegen het depressieve aan ofzo.
Huil hier meer dan dat ik in een jaar doe.

Ik heb waarschuwing gekregen want mn hostmam zei dat ik niet veel paardrijd, niet veel praat, denkt dat ik niks doe voor school (heb allemaal A's en B's...) etc. ;(

Ik ga nog liever naar huis dan hier blijven want zo is het zeker niet leuk... ;(
Of andere familie, maar of dat kan met mn waarschuwing nu nog... -O-

Mn ouders zijn boos want ze zijn gebeld voor die waarschuwing en ze weten mijn kant van het verhaal niet eens. dat helpt dus ook niet echt.
Gelukkig helpt de vrouw van hun zoon me heel erg en ze begrijpt me heel goed en ze vind ook echt dat ik andere familie nodig heb.
We smsen heel veel en mailen dus is fijn om verhaal kwijt te kunnen.

En nu moet ik dus ook lekker weer allemaal regels opvolgen. moet meer paarden gaan doen, en niet zo lang op de computer (HALF UUR PER DAG) wat moet ik doen, willen ze me depri hebben ofzo?

He meid wat naar -O- ze klonken zo ideaal :\ sterkte :(:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:55

x_spekkie_x schreef:
Volgens mij heb je gewoon last van heimwee! Niets ergs aan! Even doorbikkelen en gewoon rustig je verhaal uitleggen aan de mensen die daarvoor open staan. Wie weet kun je dan toch nog bij een ander gezin terecht. Sterkte :)
(Heb zelf ook last van heimwee gehad toen ik zes maanden van huis ging. Dat heeft vier (!) weken geduurd. Maar daarna echt een supertijd gehad! Je kunt altijd PMen als je je ei kwijt wilt! :) )

Dit is geen heimwee, dat heb ik in´t begin gehad.
Ik heb gewoon totaal geen klik met dit gezin.

Ik zit in the middle of nowhere, kan nergens heen lopen, nergenms heen fietsen, nergens heen rijden want dat mag niet.
Ze hebben ook geen kids en dat mis ik nog het meeste... -O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 04:13

Citaat:
Area rep is net langsgeweest, super aardige vrouw en haar dochter en we hebben goed gepraat.
Wss kan ik bij vriendin's familie terecht, dat vroeg haar moeder, dus dat zou top zijn.
Want dan blijf ik op zelfde schooll, en heb ik kids om me heen etc.

En in de weekenden kan ik dan met andere kid zegmaar naar mn nu huidige hostparents af en toe weetjewel, stay in contact. :+ Volgen jullie me nog?
En kan ik soms ook nog naar die andere familie waarmee ik naar North carolina ging.
Ik ben Kathryn echt zo dankbaar, die heeft me er echt doorheen gesleept. :j ik was echt aan't janken vanmiddag en toen belde ze, goed ff peptalk gehad en dat was ff goed zodat ik alles aan area rep heb kunnen vertellen. Altijd fijn zulke top mensen! :j

Dus gaat nu wel beter! :j Ben ik wel heel blij om, ik wil niet depressed zijn, en zo vreselijk hard moeten werken elke dag om het beetje leuk te hebben, ik wil een memorabel jaar hebben. :j

Gelukkig nu al stuk beter :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 04:16

Tis ook gewoon dat ik kids om me heen nodig heb.. hier is gewoon echt niks te doen weetjewel. :j Ik wil lekker mensen om me heen hebben.
Mn huidige hostmam heeft d'r rug down dus kan gewoon niks doen ook zowat.

Gister wel gezellig naar Fair geweest met vrienden! Was super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 04:18

'Jammer' dat het zo gelopen is (je was zo enthousiast over ze in het begin!) maar super dat je wsl bij een vriendin terecht kan :) Snap het ook wel, de hele dag in the middle of nowhere zitten is wsl niet wat je in gedachten had enzo. :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 04:47

Ja het is idd raar gelopen, het is best ingewikkeld, maar mn hostmam's personality botst met de mijne, en ik kan gewoon niet met d'r praten, ze is erg judgemental (pff, ik weet de nederlandse woorden gewoon niet meer sorry :o ) en dat is minder.

Maar om ze af en toe eens te zien en te rijden in de weekenden met hun ander kleinkind is wel gezellig! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 04:51

Nouja, dit is gewoon jouw jaar, als jij liever naar een ander gezin gaat dan moet je dat vooral doen :j Je hebt er niks aan als je je daar niet fijn voelt :)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:12

Je kunt toch gewoon switchen van gezin neem ik aan? Want dit klinkt zo niet heel erg leuk nee, vooral niet als je er ook vooral voor je eigen plezier heen gaat! Succes ermee! :(:)

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:40

Ahh wat poedersuiker dat het zo ging Melanie! :(:)
Gelukkig is het nu als het goed is opgelost!

Hier gelukkig alles nog goed, eerste week school gehad. Gelukkig ook nog totaal geen last van heimwee :)

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:29

Jeetje wat vervelend Melanie! Ik denk dat het dan inderdaad het beste is om een ander gastgezin te zoeken. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je goed op je plek voelt in je gastgezin... dit is jouw jaar en dat hoort niemand van je af te pakken! Als je je gevoel aan je organisatie uitlegt begrijpen ze ook waar die waarschuwing vandaan komt en kunnen ze je waarschijnlijk wel helpen :j En misschien is het goed om je ouders in NL eens te bellen en alles rustig uit te leggen, want het is ook wel belangrijk dat ze weten hoe jij je onder alles voelt..! Heel veel succes met alles meid :(:)

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:30

Fleur_Laura schreef:

Hier gelukkig alles nog goed, eerste week school gehad. Gelukkig ook nog totaal geen last van heimwee :)

Goed om te horen!!! :D Al veel vrienden gemaakt enzo? :D

Ik heb af en toe last van heimwee, maar dat is niet heel erg. Meer als ik een zielig liedje hoor dat ik dan denk aaah ik mis Nederland en iedereen. Gelukkig heel veel meer ups dan downs dus dat is wel fijn :j Veel afleiding zoeken is dan belangrijk denk ik..

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 04:03

Unfaithful schreef:
Fleur_Laura schreef:

Goed om te horen!!! :D Al veel vrienden gemaakt enzo? :D

Ik heb af en toe last van heimwee, maar dat is niet heel erg. Meer als ik een zielig liedje hoor dat ik dan denk aaah ik mis Nederland en iedereen. Gelukkig heel veel meer ups dan downs dus dat is wel fijn :j Veel afleiding zoeken is dan belangrijk denk ik..

Ik heb dat ook, ik krijg echt heimwee bij trieste liedjes op de radio :P Hoe gaat het met jullie en het eten? Ik overleef hier op sandwiches met jelly en spaghetti zonder saus. Ik ben niet echt iemand die graag vlees eet, en buiten dat eten ze hier niet veel. :/ Binnenkort ga ik eens koken en dan kan ik ze 'tonen' hoe ik normaal thuis eet.

Zitten jullie al in een club ofzo op school?

Melanie, ik hoop dat je snel een nieuw (fijner) gastgezin vindt!

Ik heb trouwens een nieuwe blogpost geplaatst op www.karen-thereandbackagain.webs.com :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 04:57

Miccamaaike, thanks so much voor de ontzettend leuke kaart! Vrolijkte m'n dag op!

Ben net terug van football wedstrijd met vrienden, ontzettend leuk!
Ik zal proberen het morgen ff duidelijk uit te leggen wat nu gaande is
Gaat iig stuk beter!

Ikzit bij drama/theatre club, gitaar club en nog iets

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 09:45

Het eten is echt smerig in Amerika inderdaad :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:31

melanie, wat balen dat het niet klikt met je gastgezin. Zo zie ja maar weer dat het lang niet gek is om verschillende gezinnen te krijgen in een jaar.
Fijn dat mn kaartje is aangekomen. Werkt de simkaart nog? Dan zal ik je even vertellen met wat voor vaag systeem het werkt...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:38

Haha nee ik heb nu practisch 3gastgezinnen! :p
Ik moet nog uitproberen :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:39

Ok! laat maar weten of ie nog werkt, ik ben benieuwd!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:50

Wat vervelend Melanie! Stertke.

Ga nu even de blog's bijlezen :)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:10

Het engelse eten is ook echt smerig! Serieus alles komt hier uit de magnetron! Ben al aantal kilo kwijt in een week! Probeer af en toe iets normaals te eten maar dat is zo duur.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:12

Aster_ schreef:
Het engelse eten is ook echt smerig! Serieus alles komt hier uit de magnetron! Ben al aantal kilo kwijt in een week! Probeer af en toe iets normaals te eten maar dat is zo duur.

Moet je zelf koken? In Engeland kan dat best goedkoop hoor. Als je bij de Tesco boodschappen doet, gewoon naar de Tesco Value merken kijken, dat is een soort euroshopper en soms echt belachelijk goedkoop!
In vergelijking met boodschappen doen in Nederland vind ik Engeland niet zo zeer duurder of goedkoper. Maar het hangt dus wel van de supermarkt af. Sainsbury's is echt duur.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:29

Ja dat is waar, maar het gaat meer om het feit dat ik al voor een jaar eten betaald heb aan de organisatie als het goed is. En ik dus niet elke keer mijn eigen ga kopen omdat ze zelf zo ranzig 'kookt'. Kan het inderdaad wel af en toe doen. Maar ze heeft mij in huis genomen en 'kookt' voor mij dus hoef het niet zelf te doen. Natuurlijk kook ik af en toe wel voor de hele familie, maar dat moet ik dan elke keer zelf betalen. Makkelijk voor haar, want zo ziet zij het!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:32

Tsja het is toch een beetje eten wat de pot schaft. Misschein kun je eens mee boodschappen doen en dan wat andere dingen opperen?