Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
malih schreef:net terug van mijn solliciatieen ben aan genomen
Maar dat wist ik al
k heb een vakantie contract van 1 juli tot 1 oktober. En als ik beval dan mag ik daarna als oproep kacht werken
En ga nog lekker verdienen ook
![]()

hyawatta schreef:gefeliciteerd.
wat voor werk ga je doen?
ga op 2 woon groepen werken, op beide groepen wonen mensen met een geestelijke en lichamelijke handicap en kunnen vrijwel niks...t zijn net heeeeeeeeeeeele grote baby's (inclusief de luier)
Thats_Me schreef:Gaiapark ligt in het puntje van limburg.

Thats_Me schreef:hyawatta schreef:wat voor werk solliciteer je op?
succes alvast
Mijn voorkeur gaat uit naar educatie vacatures zoals natuur en milieu educatie en cultuureductie functies. Maar is lastige sector om er tussen te komen.
Dankje wel!
Arjette schreef:Jolentius, er zijn niet echt standaard vragen die je kunt stellen, omdat het steeds om een ander bedrijf en ander werk gaat. Zorg iig dat je voor je gesprek al wat research hebt gedaan over het bedrijf en de functie.
A.d.h daarvan kun je vragen stellen over de dingen van het bedrijf en de functie die niet helemaal duidelijk zijn. Redelijk standaard vragen zijn: Hoe ziet een dag in deze functie eruit? Hoe is de werksfeer? Wie zijn mijn collega's/aan wie moet ik verantwoording afleggen? Wat zijn de groeimogelijkheden? Etc, etc.
Cowgirl, weet je dan al zeker dat de baan bij de bloemenwinkel niet voor langere tijd gaat zijn?
Ik mag over anderhalve week beginnen bij m'n nieuwe job, spannend!!

)
ze belde me een week later dat ze al voorzien hadden maar dat ze graag mijn mail-adres en telefoonnummer wilde houden (alleen als ik toestemming gaf) ik ben blij dat ik dat gewoon heb gedaan
donderdag belde ze op dat het meisje wat ze hadden aangenomen na haar eerste dag al ontslag heeft genomen 

maar vind het wel erg spannend

Wendy schreef:Typisch is dat. Ik heb al een jaar een baan en word nog steeds gebeld door UZB's waar ik ooit 1 gesprek mee heb gehad
) of op hun site, die dan allang weg bleek te zijn. Gesprekken waarbij aangegeven werd dat je voorgedragen zou worden voor twee of drie banen, en waar je vervolgens niks meer van hoorde...BianCatjee schreef:Ik heb gesollicteerd bij Horse Plazaze belde me een week later dat ze al voorzien hadden maar dat ze graag mijn mail-adres en telefoonnummer wilde houden (alleen als ik toestemming gaf) ik ben blij dat ik dat gewoon heb gedaan
donderdag belde ze op dat het meisje wat ze hadden aangenomen na haar eerste dag al ontslag heeft genomen
en of ik nog intresse had... maar natuurlijk!!
nu ga ik dus a.s. maandag een dag meelopen/werken om te kijken of dit is wat ik ervan verwacht en of ik dit echt wil doen.
heb er zin inmaar vind het wel erg spannend
ging vandaag proefdraaien om te kijken of ik het iets vond, en of hun mij wel wilde hebben in hun team 
ben zoooo blij!! ik krijg een 0-uren contract, mijn vaste dag is de hele zaterdag, in de vakantie 2 dagen extra in de week, en verder ben ik oproepbaar