VAKANTIE
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NoorW schreef:Kunnen jullie ook echt niet wachten tot 16 juni? Ik ben echt zó benieuwd wat de daadwerkelijke cijfers gaan worden! Ik wil het liefst al mijn toetsen inzien, maar dat kan dus niet heb ik begrepen. Echt jammer, ik zou graag ook op het laatst nog willen leren van fouten.
kunnen ze niet nu vast vertellen of we geslaagd zijn? NoorW schreef:Kunnen jullie ook echt niet wachten tot 16 juni? Ik ben echt zó benieuwd wat de daadwerkelijke cijfers gaan worden! Ik wil het liefst al mijn toetsen inzien, maar dat kan dus niet heb ik begrepen. Echt jammer, ik zou graag ook op het laatst nog willen leren van fouten.
NoorW schreef:Kunnen jullie ook echt niet wachten tot 16 juni? Ik ben echt zó benieuwd wat de daadwerkelijke cijfers gaan worden! Ik wil het liefst al mijn toetsen inzien, maar dat kan dus niet heb ik begrepen. Echt jammer, ik zou graag ook op het laatst nog willen leren van fouten.
CastaMickey schreef:NoorW schreef:Kunnen jullie ook echt niet wachten tot 16 juni? Ik ben echt zó benieuwd wat de daadwerkelijke cijfers gaan worden! Ik wil het liefst al mijn toetsen inzien, maar dat kan dus niet heb ik begrepen. Echt jammer, ik zou graag ook op het laatst nog willen leren van fouten.
Huh hoezo mag dat niet? Je hebt daar toch recht op??

aeckker03 schreef:Ik baal ook erg van ak... het is mijn beste vak en dit was ook echt het vak waaruit ik mijn compensatie had moeten halen... maar in dit geval zou ik blij zijn als ik een voldoende heb...
Wat ik ook raar vind is dat ik de ak olympiade gemaakt heb waarvan ze zeggen dat deze moeilijker is dan een CE, maar ik vond de olympiade echt veeel makkelijker..

Imke1998 schreef:De eerste vraag inderdaad ook. Ik heb nog nooit zoveel onzin op papier geschreven als bij mijn examen ak gisteren.
Dat was ook een optie in de poll trouwens. De hoeveelheid BS die ik op mijn antwoordenblad heb geschreven is groter dan de aanvoer van ijzererts naar China!

Ik vond vraag 32 absoluut de meest onbeantwoordbare vraag van het examen
en voor de rest vond ik de vragen heel vaag en daardoor moeilijk. Als ik lager heb dan een 5, dan heb ik geen gemiddelde van een 5,5 voor de examens, dus dan wordt dat een herkansing. Nou, we gaan het allemaal zien, maar eerst even heel veel taart en heel veel feest omdat we klaar zijn

Ik maak me alleen nog 'zorgen' of ik voor sommige vakken nou een 7 of een 8, of een 8 of een 9 kom te staan. Maar uiteindelijk maakt het niet uit en slaag ik sowieso wel