Lien, inderdaad zoals Joolien grotendeels al zegt. Ik merk zelf wel dat ik het meeste van mijn leerstof onthou als ik er met andere mensen over praat. Misschien is het iets om samen met anderen te studeren?
Ik heb mijn resultaat van het proefexamen van functieleer teruggehad, een 9/20
. Wel balen, maar niet verwonderlijk aangezien ik amper drie dagen de tijd had om +150 pagina's erin te krijgen. Door die paper niet veel kunnen doen. Aan de andere kant geeft het me wel een geruststelling, het feit dat ik met amper te studeren al een 9 haal doet me wel hopen dat ik sowieso geslaagd zal zijn als ik wel voldoende tijd heb om te studeren 
De colleges van statistiek zijn afgelopen, dus het studeren kan nu écht beginnen. Ik vrees ervoor dat ik toch weer een herexamen ervan ga hebben, het blijft nu eenmaal het buisvak van de richting
. We zijn onlangs ook met een nieuw hoofdstuk begonnen waar ik echt geen fiets van snap, maar heb wel een fijn Youtubekanaal gevonden waar ze alles mooi uitleggen, dat ga ik dit weekend eens beter bekijken. Over een uurtje moet ik naar de huisarts, heb sinds gisterenavond ontzettend pijnlijke steken in mijn borstkas. Hopelijk niets ernstigs. Vanavond moet ik nog werken en dan heb ik de rest van het weekend vrij om aan statistiek te studeren.
Hoe was het bij de huisarts? Hopelijk niets ernstigs!
slap excuus maar goed, onze condensed matter colleges zijn niet bepaald nuttig. Straks naar de uni, ik heb van 13:00-15:00 colleges wiskunde en quantum theory en verder voorbereiden voor examens
) Daar zou ik best wat tips voor kunnen gebruiken 
Heb er niet veel vertrouwen in, haha!
Daar ben je ook veel te lang mee bezig, dan helpt WRTS mij veel meer.