Zo huiswerk is weer gedaan, ging me nog makkelijk af mja waar heb ik t over, is de eerste dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

RianC schreef:Wauw wel een dappere beslissing hoor om nog een keer te beginnen ondanks het behalen van alle tentamens! Respect @Ailill

Ailill schreef:RianC schreef:Wauw wel een dappere beslissing hoor om nog een keer te beginnen ondanks het behalen van alle tentamens! Respect @Ailill
Thanks allemaal, moet zeggen dat de keuze ruim 2 maanden terug makkelijk gemaakt was, ernstig toe aan vakantie. Nu ik morgen weer letterlijk opnieuw begin zie ik er toch wel een beetje tegenop. Deel van de colleges worden gegeven met de tweedejaars, zit dus de helft van de week met mijn oude en nieuwe klas, mixed feelings.
Mijn studie is meer een meidenstudie, vorig jaar 19 meiden en 6 jongens (waarvan 1 het gehaald heeft, en ik in theorie). Dit jaar 20 meiden en 7 jongens, gaat weer veel meiden-geklets worden. Morgen de klas ontmoeten, ben benieuwd. Vorig jaar wel de oudste maar er waren er 6/7 die 21+ waren.
Wat wel erg fijn is, ik hoef in theorie geen enkel tentamen te halen. Goed heb er een paar behaald met een 5.5 dus die ga ik overdoen en wil wel in het ritme blijven, ga dus alles sowieso een maal maken met als doel gemiddeld een 8. Vooral het tweede semester werd er eigenlijk alleen maar in groepen gewerkt (8 vakken, verwerkt in 3 groepen en 3 individuele sub-onderdelen), erg leuk en twee maal zat ik in de beste projectgroep, maar het is niet mijn ding. Ik weet nu wat me te wachten staat het komende jaar, nu 9 maanden 100% focus en op naar de Uni
Wat zijn jullie plannen na dit jaar? Het HBO afronden of naar de Uni? Of loop ik nu erg op de zaken vooruit

1234 schreef:Ik heb nu ook de studentenbox (Tilburg) opgehaald![]()
http://i59.tinypic.com/2hcfdxy.jpg
Best chill haha zitten handige kortingen bij!! Albert Heijn (al ga ik nu altijd naar JumboMaar mocht k een keer de appie opzoeken in deze maand....), bioscoop hier in Tilburg, Dixons, thuisbezorgd, en leenbakker, en Apple maar ik heb al een macbook, en volgens mij geldt dat niet voor accessoires helaas.
Had net bij leen bakker een ladekastje gehaald, en toen vroeg ik voor die box, en toen heeft die vrouw toen meteen 10% korting eraf gehaald, nog een extra 10% kortingsvoucher meegegeven voor volgende x, en er zat in de box ook nog een kortingsbon van 10% kortingHoe relaxt!!! haha wil sowieso nog wat halen daar. Dus dat komt heel goed uit.

Ailill schreef:RianC schreef:Wauw wel een dappere beslissing hoor om nog een keer te beginnen ondanks het behalen van alle tentamens! Respect @Ailill
Thanks allemaal, moet zeggen dat de keuze ruim 2 maanden terug makkelijk gemaakt was, ernstig toe aan vakantie. Nu ik morgen weer letterlijk opnieuw begin zie ik er toch wel een beetje tegenop. Deel van de colleges worden gegeven met de tweedejaars, zit dus de helft van de week met mijn oude en nieuwe klas, mixed feelings.
Mijn studie is meer een meidenstudie, vorig jaar 19 meiden en 6 jongens (waarvan 1 het gehaald heeft, en ik in theorie). Dit jaar 20 meiden en 7 jongens, gaat weer veel meiden-geklets worden. Morgen de klas ontmoeten, ben benieuwd. Vorig jaar wel de oudste maar er waren er 6/7 die 21+ waren.
Wat wel erg fijn is, ik hoef in theorie geen enkel tentamen te halen. Goed heb er een paar behaald met een 5.5 dus die ga ik overdoen en wil wel in het ritme blijven, ga dus alles sowieso een maal maken met als doel gemiddeld een 8. Vooral het tweede semester werd er eigenlijk alleen maar in groepen gewerkt (8 vakken, verwerkt in 3 groepen en 3 individuele sub-onderdelen), erg leuk en twee maal zat ik in de beste projectgroep, maar het is niet mijn ding. Ik weet nu wat me te wachten staat het komende jaar, nu 9 maanden 100% focus en op naar de Uni
Wat zijn jullie plannen na dit jaar? Het HBO afronden of naar de Uni? Of loop ik nu erg op de zaken vooruit
Quir schreef:Sorry, ik val even binnen hihi. Lees wel bijna alles mee, maar geen eerste jaars meer maar gisteren begonnen met t tweede jaar.
Maar Ronaa94, ben stiekem wel benieuwd welke opleiding je doet? Vorige opleiding gingen wij namelijk ook 3 dagen naar een kampeer boerderij in Someren...
Edit: terug gevonden. Pedagogiek in Tilburg, hihi. Maar ik denk dat het wel dezelfde boerderij is en als t zo is, is dat wel echt een leuke plek voor introductie!
en nu dus tot 14 uur niks. Ga straks met een paar meiden lunchen in de stad

. Ik hoop maar dat ik nooit recht en bedrijfskunde op één dag heb.
Heb straks het vak "onderzoek" voor het eerst, ben benieuwd!
Ronaa94 schreef:Quir schreef:Sorry, ik val even binnen hihi. Lees wel bijna alles mee, maar geen eerste jaars meer maar gisteren begonnen met t tweede jaar.
Maar Ronaa94, ben stiekem wel benieuwd welke opleiding je doet? Vorige opleiding gingen wij namelijk ook 3 dagen naar een kampeer boerderij in Someren...
Edit: terug gevonden. Pedagogiek in Tilburg, hihi. Maar ik denk dat het wel dezelfde boerderij is en als t zo is, is dat wel echt een leuke plek voor introductie!
ja klopt ik doe pedagogiek. Toevallig dat jij daar ook op kamp bent geweest! Welke opleiding doe je?
Hoorcollege Psychologie om half 9 was best zwaaren nu dus tot 14 uur niks. Ga straks met een paar meiden lunchen in de stad

_Ilsee_ schreef:pff ik weet het niet meer hoor.
Ik ben echt aan het twijfelen over mijn studie, ik was er zo zeker van en nu .. ja niet meer..
betaal je twee keer college geld als je van studie verandert in februari?