Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NaomixAline schreef:Ghostattack schreef:Biologie vond ik echt een slecht examen, zo weinig afwisseling van onderwerpen en vooral van die vragen van.. Beschrijf dit, leg uit, noem een voordeel/nadeel. Er kwam echt superveel ecologie in voor
Ja hier hetzelfde commentaar, van meerdere leerlingen en leraren, maar eigenlijk vond ik dat gister bij scheikunde ook al..
lizet_lara schreef:ik had 199 woorden voor het samenvatting:=
wat is er met die kanttekening? die ben ik helemaal niet tegen gekomen? welke vraag was dat?
het ging wel bij mij, heb er 105 min overgedaan. naast mij zat iemand die dus de samenvatting over de verkeerde tekst had geschreven, ik had zo een medelijden met hem. hij doet zn examen al voor de tweede keer.
Ghostattack schreef:NaomixAline schreef:
Ja hier hetzelfde commentaar, van meerdere leerlingen en leraren, maar eigenlijk vond ik dat gister bij scheikunde ook al..
Hier ook van meerdere leerlingen, of eigenlijk: Iedereen die ik heb gespreken. Iedereen zei, dit lijkt totaal niet op voorgaande examens. Te veel dit, helemaal niks van dat. Enz.
Van scheikunde vond ik dat inderdaad ook wel

Herfstwind schreef:lizet_lara schreef:ik had 199 woorden voor het samenvatting:=
wat is er met die kanttekening? die ben ik helemaal niet tegen gekomen? welke vraag was dat?
het ging wel bij mij, heb er 105 min overgedaan. naast mij zat iemand die dus de samenvatting over de verkeerde tekst had geschreven, ik had zo een medelijden met hem. hij doet zn examen al voor de tweede keer.
Ah jeetje, dat is sneu! Heeft hij de andere samenvatting nog wel op tijd afgekregen, of kwam hij er te laat achter?
NaomixAline schreef:Ghostattack schreef:
Hier ook van meerdere leerlingen, of eigenlijk: Iedereen die ik heb gespreken. Iedereen zei, dit lijkt totaal niet op voorgaande examens. Te veel dit, helemaal niks van dat. Enz.
Van scheikunde vond ik dat inderdaad ook wel
Iedereen die jij hebt gespreken??
Maar fijn voor de mensen die de rest niet snapte, wat minder voor de mensen die dit precies niet snapte..
Gesproken natuurlijk.
Ghostattack schreef:Oeps, typefoutjeGesproken natuurlijk.
Ik heb het net even nagekeken en kom uit op ongeveer 38 punten, streng gerekend. Dus volgens mij zit ik wel oke. Maar ik vond het geen goed examen