En front end dev vind ik erg leuk, maar de combi maakt het voor mij leuker. Als ik alleen maar frontend werk zou doen, zou ik echt gek worden denk ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Hé jongens, mag ik hier wat vragen?
Ik ben tot het besluit gekomen dat ik toch niet iemand ben die nog 6 jaar in de boeken zit, en ik ben ontzettend creatief. Ik kom ook uit een hele creatieve familie (ouders hebben muziek als beroep, broer is filmmaker, moeder is illustrator, etc...), dus best grappig dat ik toch ook weer terugkom bij de kunsten.
Ik zit heel erg aan de Willem de Kooning te denken, en ik zit een beetje te twijfelen tussen deze drie studies:
-Lifestyle Transformation Design
-Ruimtelijk ontwerpen
-Advertising
Kunnen jullie me er misschien wat over vertellen? Wat kan je ermee? Wat houdt de eerste studie nou precies in? Etc...
Ik wil toch echt wel dingen creëren. Dingen maken waar mensen blij van worden, het gezellig maken. Interieurdesign spreekt me heel erg aan, maar advertisement vind ik ook weer zo leuk. Maar het lijkt me ook weer leuk om iets te doen wat een groter bereik heeft... misschien ooit ontwerper bij ikea worden?
k_m schreef:Ik meld me hier ook als dat goed is! Meer om mee te lezen en goede tips mee te pikken
Studeer dit jaar af als fotografe, en heb hier wel iets of wat grafisch ontwerp bij gehad, maar ik zou het graag toch wat beter kunnen dan de basis.
Resistance schreef:Ik zit op een school die nauw samenwerkt met de WdKA, dus ik weet hoe het er aan toegaat.Elk jaar gaat ongeveer de helft van de eindexamenklasen naar de WdKA, dus ik ken er heel veel mensen.
En een portfolio heb ik, ik krijg 10 uur kunst per week en ik ben er altijd mee bezig.
@Courses haha, beetje verkeerd verwoord van mij.Tuurlijk wil ik er niet heen omdat ik uit een creatieve familie kom. Maar interieurdesign heeft mij bijvoorbeeld altijd heel erg geboeid. Mooie winkels, mooie kamers... ik heb mijn moeder samen ons huis in Zweden ingericht. Dat vond ik geweldig om te doen.
Ik wil dingen of plaatsen creëren die mensen inspireren... waar mensen blij van worden. Dat klinkt heel zweverig, maar ik heb nog veel meer redenen.
Courses schreef:k_m schreef:Ik meld me hier ook als dat goed is! Meer om mee te lezen en goede tips mee te pikken
Studeer dit jaar af als fotografe, en heb hier wel iets of wat grafisch ontwerp bij gehad, maar ik zou het graag toch wat beter kunnen dan de basis.
Maar wil je dan nog een vierjarige studie pakken voor het grafisch vormgeven? Want dat is eigenlijk hetzelfde als fotografie, veel zelf doen, veel oefenen en uiteindelijk krijg je de smaak te pakken.