Ik ben er ook weer laatste van de 5. Maandag vrij gekregen maar ze blijven met een mager ... achter. Maar ik vind het prima. Moet beetje aan mezelf denken.
Gisteren mijn bed uitgegaan om te gaan rijden en 's avonds terug gegaan. Eigenlijk best goed bevallen.
Hier ook rustig, zit een programma van BNN te kijken over jongen in een jeugdinrichting, interessant. Maar zeker blij als het 0700 is en ik lekker naar huis kan gaan. Moet om 1345 in het ziekenhuis zijn voor het aanmeten van steunkousen want ik wordt geopereerd aan een spataders, dus even paar uurtjes slapen bij thuiskomst.
En kom er net achter dat ik oud en nieuw nachtdienst werk met iemand van Randstad ipv een eigen vaste collega. Ben er helemaal niet blij mee, want juist met zulke diensten moet je met 2 vaste medewerkers staan mocht er wat gebeuren (ik werk in de verslavings-psychiatrie). Heb er niets over te zeggen helaas, maar ben er niet blij mee.
Ik heb vannacht inderdaad, dan komende nacht heb ik niet en die nacht daarna wel weer. Lekker begin dus... Ik werk bij een bedrijf dat medicijnen test op vrijwilligers. Het bloed dat wordt afgenomen bij hun verwerk ik en maak ik klaar om te onderzoeken. Niet veel werk vanavond helaas.
Dat komt omdat er niet standaard iedere nacht werk is. Dat ligt aan de studie die loopt. En toevallig is er de tweede nacht geen werk, dus word ik ook niet ingepland.
ik heb er nu al moeite mee haha, heb nu 3 weken achter elkaar nachtdiensten. Ben je net in je dagritme kan je weer omschakelen. Doorhalen zou ik dan ook doen hoor
Ja dat scheelt wel denk ik hoor! ik heb sws elke vrijdag school.. kwam er vorige week op donderdag en deze week ook. Dat merk ik dan wel hoor Maar ach, na deze vrijdag een week vakantie en dan weer de nacht in haha
Pfff, gaat goed hier... Ik heb niks te doen en heb net zo'n moment dat ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik krijg daardoor ontzettend de neiging om rondjes te gaan rennen.