Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:In de zorg worden nog wel regelmatig BBL opleidingen aangeboden. Als dat bij je past zou je dat kunnen proberen
_JTM schreef:annastasia schreef:In de zorg worden nog wel regelmatig BBL opleidingen aangeboden. Als dat bij je past zou je dat kunnen proberen
Iets als verpleegkunde oid is niks voor mij, maar ik heb wel zitten denken om 'iets' in de verslavingszorg te gaan doen. Zoiets spreekt me dan wel weer aan maar ik weet niet wat voor opleiding daar het beste bij past en óf daar nu überhaupt een werk/leerplek voor te vinden is.
marjo_elise schreef:Op paard en werk.nl staat dat manege de seeruyte.r nog mensen nogdig heeft om de buitenritten te organiseren en voor de dagelijkse stal werkzaamheden. Vanaf half april tot aug. evt. langer. Heb er op gereageerd maar weet niet of ik t moet doen.. Werk in de zomer ook bij een aarbeidenkwekerij al voor m'n 5e zomer.. Dus kan ze niet zomaar laten vallen.. Hoewel ik wel altijd al zoiets heb willen doen buitenritten organiseren enz. En t is wel lang van april tm aug.. Wat zouden jullie doen? (excuuuuus voor t lange verhaal hihi)
Renske_M schreef:marjo_elise schreef:Op paard en werk.nl staat dat manege de seeruyte.r nog mensen nogdig heeft om de buitenritten te organiseren en voor de dagelijkse stal werkzaamheden. Vanaf half april tot aug. evt. langer. Heb er op gereageerd maar weet niet of ik t moet doen.. Werk in de zomer ook bij een aarbeidenkwekerij al voor m'n 5e zomer.. Dus kan ze niet zomaar laten vallen.. Hoewel ik wel altijd al zoiets heb willen doen buitenritten organiseren enz. En t is wel lang van april tm aug.. Wat zouden jullie doen? (excuuuuus voor t lange verhaal hihi)
Heb je die aardbeienkwekerij al toegezegd? Op zich is het nog lang geen zomer dus hebben ze nog kans genoeg om andere mensen te vinden als jij het niet gaat doen. Maar je moet er inderdaad wel bij stilstaan of je het leuk vindt om zo lang op een eiland te zitten.
Renske_M schreef:Diesel:![]()
@ marjo-elise: Ik zou gewoon doen wat jij het leukst vindt! Je kunt altijd even informeren bij de manege.