Wij zijn 99 uur open per week en zn met zn vijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Sonja_vR schreef:ik heb wel eens brieven verzonden in knalkleur enveloppen , of met een vrij kleurige header
En dat werkt?
Ik mail enkel nog maar...
_Sim_ schreef:Linnie je maakt wel een paar taalfouten, die zou ik er nog even uit halen voor je m verstuurt. Verder is de brief wel netjes maar wel standaard. Springt ere niet echt uit.
linnie050 schreef:Vanmiddag op gesprek geweest bij een uitzendbureau voor een tijdelijke functie.
Het uitzendbureau heeft me voorgesteld maar ze kregen te horen dat ik al voorgesteld ben door 2 andere uitzendbureau's.
Nou ik ben heel benieuwd! Vind het ook een beetje een vreemde zaak.
linnie050 schreef:Ik kan het eerst uitzendbureau morgen eens bellen of het bedrijf de namen genoemd heeft...
Het uitzendbureau klonk ook boos aan de telefoon maar ik ben niet bij andere op gesprek geweest nog.
Ben sinds dinsdag pas op zoek en dindsdag t/m vandaag druk geweest om me cv overal online te zetten.
vuurneon schreef:Nou, ik heb de mail verzonden voor de kennismaking!hopelijk zit ik over 2 week al bij hun om te tafel om de mogelijkheden door te spreken!
(Gut dan je zo blij kan zijn met onbetaald werk hahahamaar ervaring opdoen kan veel opleveren
)