Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Citaat:Nog wat leuks: ik wil mezelf inschrijven bij een uzb, maar daarvoor moét ik mijn MAVO-diploma laten zien! Op zich terecht, echter de mijne is van meer dan 30 jaar geleden en ik kan hem niet meer vinden.
O mijn god...dat is toch eigenlijk te triest voor woorden gewoon of om je gewoon dood om te lachen
.
Ik zou echt mijn middelvinger opsteken....30 jaar geleden gehaald. Die mokkels van dat uitzend buro waren toen vast nog vloeibaar.
Je diploma is dus belangrijker dan al die 30 jaar werk ervaring....pfff get a life UZB peeps.
_shelley_ schreef:Ik heb ook weer 6 sollicitaties de deur uit gedaan.. Ben benieuwd! Vrijdag was een baaldag.. Had 3 standaardafwijzingen en vervolgens een half uur telefoongesprek met de recruiter van het traineeship dat ik heeeeel graag wilde en ook helemaal bij paste.. Eerst alleen maar veren in mijn reet steken over hoe fantastisch mijn sollicitatie was, brief en gesprek, blablabla n uiteindelijk toch niet door omdat ze vonden dat mijn motivatie voor hun bedrijf niet voldoende naar voren kwam.. (waarom solliciteer ik dan?) Was er wel goed ziek van, dus dacht lekker naar paardlief.. Lang verhaal kort: half jaar geleden is mijn grote vriend verongelukt en had sinds 3 maanden een nieuw maatje, bleek ernstige koliek te hebben en zaterdag een eind aan moeten maken.. Pf wat een rotweekend! Maar nu dus weer volop aan het solliciteren, die baan zal er toch moeten komen!
Cowgirl schreef:Nou hier is het feest ook nog niet over. Bevind me nu echt op een zinkende Titanic denk ik.
Vorige week directeur opgestapt, we krijgen echt niks maar dan ook niks te horen, er gebeuren dingen achter ons rug om, ik ving iets op van salarissen die nog niet betaald waren, een collega werd apart geroepen door een van de bobo's en kwam niet zo blij terug.
Later barstte ze in tranen uit. Ze heeft iets te horen gekregen maar mag er niks over zeggen. Een uur later word ik gebeld door een chauffeur dat zijn tankpas is geblokkeerd en brengt nog even de mededeling dat het tankstation aan ons bedrijf geen brandstof meer mag leveren.
Als ik volgende week weer gezellig thuis zit zal ik er niet van opkijken want ik heb hier nou niet bepaald een poitief gevoel bij.
En echt motiverend werkt het ook niet. Ook niet voor mijn collega's.
Citaat:Het meest erge is nog dat er inderdaad dingen achter je rug om gezegd en gedaan worden. Ik zou hier ook niet blij van worden...
_shelley_ schreef:Ik heb ook weer 6 sollicitaties de deur uit gedaan.. Ben benieuwd! Vrijdag was een baaldag.. Had 3 standaardafwijzingen en vervolgens een half uur telefoongesprek met de recruiter van het traineeship dat ik heeeeel graag wilde en ook helemaal bij paste.. Eerst alleen maar veren in mijn reet steken over hoe fantastisch mijn sollicitatie was, brief en gesprek, blablabla n uiteindelijk toch niet door omdat ze vonden dat mijn motivatie voor hun bedrijf niet voldoende naar voren kwam.. (waarom solliciteer ik dan?) Was er wel goed ziek van, dus dacht lekker naar paardlief.. Lang verhaal kort: half jaar geleden is mijn grote vriend verongelukt en had sinds 3 maanden een nieuw maatje, bleek ernstige koliek te hebben en zaterdag een eind aan moeten maken.. Pf wat een rotweekend! Maar nu dus weer volop aan het solliciteren, die baan zal er toch moeten komen!