Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en me maar gewoon even niks van de rest aantrekken. Ik wil slagen, dus IK ga ervoor, en daar heeft de rest 0,0 mee te maken. 't is gewoon kinderachtig dat ze alle bijlessen die bedoelt zijn voor iedereen verzwijgen, zodat ze privéles kunnen hebben. Dus dan moet ik nu gebruik maken van de extra uitleg waar ik wél bij kan zijn!
was wel ff nodig!
Goed dat je erachter aan ben gegaan! Nienkex schreef:Waar vind je die syllabus?

Precies genoeg wat je moet kennen! Ik ga alles grondig doorlezen, de belangrijkste dingen markeren, begrippen en gebeurtenissen die ik niet goed ken opzoeken op internet, en filmpjes van Jelmer Evers bekijken op youtube. De quickscan is ook handig, om te kijken of je de stof genoeg snapt!
Sabine_Duco schreef:Ik wou het eerst ook met wrts doen, maar ik had geen zin om ze allemaal op die manier in te voeren... Voor de Republiek heb ik 4 blz. en voor Vietnam 3. Dat zou me toch echt te lang duren.
Waarschijnlijk zijn dat er wel te veel, maar ik vind het handig om dingen in de tijd te kunnen plaatsen. ILoveMyHorse schreef:Ik heb ook natuurkunde! Volgende week maandag staat er een natuurramp gepland in mijn agenda. En die formules van dosisequivalent krijg je als het goed is gewoon op je examen, die staan inderdaad niet in je Binas. Ik heb ze voor de zekerheid toch even in mijn rekenmachine gezet! Ben jij goed voorbereid voor maandag Puissance?
Ik dacht dat we alleen bij wiskunde een formuleblad kregen. 2 pagina's terug (? geloof ik) heb ik een oproepje geplaatst om even alle formules te verzamelen zodat ik een programma ervoor kan maken. Ik ben zelf nogal vergeetachtig dus ben bang dat ik dingen vergeet. Jammer genoeg reageert niemand erop.