Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frats schreef:Patpen, omgeving Nijmegen. Probleem is wel dat ik bij geen van beide werkervating heb.
Astaloca, ik zou heel graag bij een tuincentrum werken maar het HBO maak je geen kans. Overgekwalificeerd. Heb al bij verschillende geprobeerd.
Linnie050, Ik ga ook niet op een bar dansen en ben ook heel rustig. Maar bij een sollicitatiegesprek hangt het gewoon van de klik af. Als ik me prettig voel bij die persoon/ of bedrijf dan klets ik genoeg. Past het gewoon niet bij me dan zeg ik weinig.
Frats schreef:Patpen, omgeving Nijmegen. Probleem is wel dat ik bij geen van beide werkervating heb.
Frats schreef:Maar hoe zou dat nu komen dat er zoveel mensen geen werk kunnen vinden? Tja het mag dan wel 'crisis' zijn maar de hoeveelheid mensen neemt toch niet af? Er blijft toch behoeften? Van luxe artikelen kan ik me nog wel iets voorstellen. Bovendien zou verlaging van pensioen leeftijden niet iets schelen? Is een ww uitkering niet duurder dan aow? Het beste is natuurlijk mensen thuis laten zitten die niets krijgen zelfs geen aow opbouw hebben.
patpen schreef:Frats schreef:Patpen, omgeving Nijmegen. Probleem is wel dat ik bij geen van beide werkervating heb.
Zou dit misschien iets zijn: http://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacat ... archResult
Je zou allicht informatie kunnen inwinnen???
Amaryllis schreef:Ik zit maar te klikken op Indeed en te zoeken en te staren, maar ik heb nu echt het idee dat ik nooit aan een baan ga komen..