Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:18

Stiekem ben ik wel blij dat k donderdag niet kan paardrijden :P
Dan wordt het net zulk erg weer als vandaag :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:20

@1234: haha, ja wij hebben alleen maar een hele kleine binnenbak, daar kan je niet echt lekker rijden (of in elk geval niet in een groep)

Heerlijk: powerpoint maken terwijl je Fairly Odd Parents kijkt :)

Wat is het toch een ongelofelijk grappig programma :=
Britney Spears: 'Wat kan mij dat nou schelen, ik heb vier talentenjachten gewonnen toen ik nog een foetus was' :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:54

Magrathea schreef:
Mijn god, stormt het bij jullie ook zo? Het regent hier ongeveer horizontaal :brr: En moest net de deur uit! Bleeeh, maar het was niet voor niks! :+ Heb weer pleepapier, een komkommer, en ik heb mijn vest ook terug *\o/* Ben wel echt doorweekt tot aan mijn sokken -O-

Hier waait het inderdaad ook heel hard!
Wilde net met mijn pony naar buiten lopen toen er een tak de stal in werd geblazen :oo

En eigenlijk zou ik vandaag bij mijn vorige pony langs gaan, maar dat heb ik maar verzet naar morgen.

1234 schreef:
omg het regent echt zooo hard :')
Zie dit:
http://www.weer.nl/

Wow! :oo

Magrathea schreef:
@1234: haha, ja wij hebben alleen maar een hele kleine binnenbak, daar kan je niet echt lekker rijden (of in elk geval niet in een groep)

Heerlijk: powerpoint maken terwijl je Fairly Odd Parents kijkt :)

Wat is het toch een ongelofelijk grappig programma :=
Britney Spears: 'Wat kan mij dat nou schelen, ik heb vier talentenjachten gewonnen toen ik nog een foetus was' :')

_O- _O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:57

Let's hope dat het donderdag alleen 's ochtends vroeg of 's nachts regent _O-
Moet 3 uur heen en 3 uur terug reizen dan := (4x overstappen met de trein)
Geen zin om als een verzopen katje in de trein te zitten of daar aan te komen _O-

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:24

Ik ben net ook zowat verzopen!!! Pfff kwam echt niet vooruit op de fiets, en moest wel want kwam terug van vroege dienst! Ben blij dat ik gisteren al boodschappen gedaan heb! Mooi dat ik vandaag niet meer buiten kom :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:34

*trommelgeroffel*

HET IS DROOG IN DELFT! :oo

Besefte het eerst niet, toen ik goed en wel op de fiets zat :') Er kwam zowaar een zonnetje door! :D

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:43

Hier ziet alles nog heel donker.
Het waait en regent super hard!

Ik moet zo nog naar een vriendin. Ze woont ongeveer 500 meter ofzo hier vandaan.
Zegt papa: ik zou maar met de auto gaan :P
Maar dat vind ik eigenlijk onzin voor zo'n klein stukje...
Maar ik zit nu te bedenken dat mijn regenkleding nog in Groningen ligt =(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:20

Hihi. Ben je nog gegaan uiteindelijk?

Zo te horen regent het weer.. En ik heb echt geen zin om te gaan sporten vanavond.. :=

Ik zit hier dus in de bieb, was stampes vol daarnet, en ik kijk achterom (na een uur hard bezig te zijn geweest met laplace transformeren)(klinkt best wel harry potter achtig :D ), is de hele ruimte leeg := En ik gok dat hier toch wel een mannetje of 50 zat ofzo.. (zit met mijn gezicht naar het raam)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:21

Magrathea schreef:
Mijn god, stormt het bij jullie ook zo? Het regent hier ongeveer horizontaal :brr: En moest net de deur uit! Bleeeh, maar het was niet voor niks! :+ Heb weer pleepapier, een komkommer, en ik heb mijn vest ook terug *\o/* Ben wel echt doorweekt tot aan mijn sokken -O-

Hier niet. Vergeleken met wat we onderweg hebben meegemaakt, lijkt het hier wel zomer :')
Dikke storm, wind en gigantische regen...
De verkeerstoren van Schiphol staat vlak naast de snelweg, maar hij was echt maar nauwelijks zichtbaar.
Bijna alle vluchten vertraagd en veel vluchten uit Londen waren helemaal gecanceld :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:23

Never_Mind schreef:
Magrathea schreef:

Hier niet. Vergeleken met wat we onderweg hebben meegemaakt, lijkt het hier wel zomer :')
De verkeerstoren van Schiphol staat vlak naast de snelweg, maar hij was echt maar nauwelijks zichtbaar.
Bijna alle vluchten vertraagd en veel vluchten uit Londen waren helemaal gecanceld :=

Sjee, wat naar.. Maar is jouw persoon wel aangekomen?

Ja met dit weer wil je echt niet landen :') met zo'n crosswind duik je zo over de kop :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:58

Ooh getver zou er niet aan moeten denken om nu met het vliegtuig te moeten!!

Volgens mij waait en regent het hier (deventer) ook nog steeds, ik ben sinds vanmiddag niet meer buiten geweest en heb de luxaflex dicht! Lekker beetje achter mijn laptop enzovoort!

Ben alweer vergeten om iets naar mijn andere mail te sturen (staat een document op stage op de pc) die moet ik hebben om verder te kunnen! Dus dat moet ik morgen echt niet vergeten!

Hoop dat het morgen rustig is en ik ook even aan opdrachten kan werken :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:02

ik moet ook weer voor school aan de gang, maar kan me er niet echt toe zetten..
Is niets leuks op tv en heb alle series al gezien, dus dan kan ik niet leren *leer altijd met tv op de achtergrond maar dan moet het wel boeiend zijn..*

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:02

Magrathea schreef:
Never_Mind schreef:

Sjee, wat naar.. Maar is jouw persoon wel aangekomen?

Ja met dit weer wil je echt niet landen :') met zo'n crosswind duik je zo over de kop :')

Ja, zij kwamen vanuit Caïro, dus hadden de wind mee :')
Het was wel een landing from hell. Bij Giethoorn waren ze al heel laag, toen gingen ze weer omhoog, toen weer omlaag, ze moesten nog een extra rondje maken dus ze gingen weer omhoog, toen weer richting Haarlem.
Maar het is allemaal goed gegaan :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:08

Ik ben altijd bang voor Turbulenties :=
Heb dat 1x gehad, schrok me dood :') Was echt een heftige turbulentie xD

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:17

Ik kan het me niet herinneren, maar m'n vader zei dat we het ook wel eens hebben gehad.
Dat is dan ook al bijna 10 jaar geleden :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:20

Hier ook prutweer de hele dag. Alleen vanmorgen tussen de buien door met paardlief naar naar de binnenbak gestapt en gereden.

Heb net eindelijk mijn samenvatting voor testtheorie afgemaakt. 433 pagina's samengevat in 71 pagina's (met plaatjes ook) Voor mijn doen is dat een redelijk korte samenvatting :P Nu nog leren (woensdag tentamen)
Moet nu alleen nog wel enorm veel bijlezen voor de andere twee vakken. Ga ik maar een beetje selectief doen denk ik, want dat zijn toch open boek tentamens

Turbulentie is idd erg naar. Wij hadden het ook heel erg op onze vlucht naar Bolivia. De cola klotste gewoon over je glas heen :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:51

Ja het is zo lastig dat als de wind zo onregelmatig is. Je moet altijd tegenwind hebben anders verlies je lift en dan val je uit de lucht. :') Dus dan moet je steeds zorgen dat je voldoende tegenwind hebt.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 21:57

Hmm, het is idd echt kloteweer.. zou er ook niet aan moeten denken om naar buiten te gaan überhaupt. Nu scheelt het dat ik ook ziek op de bank lig, dus weet iemand nog leuke webshops om me te vermaken? :Y) Voor leuke dingetjes voor op mn kamer of kleding ofzo..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:00

Ik vind large.nl erg leuk :D Maar het moet je ding wel zijn..
T is voornamelijk band en funmechandising, maar ze hebben ook een leuke meidenafdeling

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:03

Large keek ik vroeger veel op ja! Maar tegenwoordig luister ik alleen nog de muziek :p

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:55

hallo, ik ben er weer

Oud en nieuw feest was echt supergaaf!
Als een na laatste nummer had ik Chop Suey (van System of a Down) aangevraagd.
Dat werd gevolgd door de vetste Moshpit tot nu toe :):)
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 03-01-12 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:04

was ik blij dat toen ik vloog er geen wind was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:53

ik haat vliegen en al helemaal met zulk weer! hopen dat het in februari prima weer is xD dan moet ik naar londen vliegen..

ben de ochtend bezig met mijn leskist en heb nu eindelijk een goed thema en 5 lesideeen op papier staan! heerlijk. nu is het alleen nog helemaal uitwerken en verschillende klokken vinden xD

ik vind dat ik nu wel even een bokt momentje verdien en dan ga ik zo lkkr naar mijn paard toe! die verdient ook een heerlijke verwen dag. 2 dagen achter elkaar zonder problemen heerlijk kunnen trainen! de laatste maand ging het onwijs stroef, alleen maar staken en doen... was niks medisch ze deed het niet constant alleen soms wel en dan weer niet ( bij het aandraven altijd, alleen dus de ene keer wel en even later weer niet... ) heb een paard met onwijze karakter! het is een merrie en nog een volbloed arabier ook hahaha maar het is wel een schatje :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:59

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:07

Is wel leuk ja