Dan wordt het net zulk erg weer als vandaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Mijn god, stormt het bij jullie ook zo? Het regent hier ongeveer horizontaalEn moest net de deur uit! Bleeeh, maar het was niet voor niks!
Heb weer pleepapier, een komkommer, en ik heb mijn vest ook terug
Ben wel echt doorweekt tot aan mijn sokken
1234 schreef:
Magrathea schreef:@1234: haha, ja wij hebben alleen maar een hele kleine binnenbak, daar kan je niet echt lekker rijden (of in elk geval niet in een groep)
Heerlijk: powerpoint maken terwijl je Fairly Odd Parents kijkt
Wat is het toch een ongelofelijk grappig programma![]()
Britney Spears: 'Wat kan mij dat nou schelen, ik heb vier talentenjachten gewonnen toen ik nog een foetus was'
Magrathea schreef:Mijn god, stormt het bij jullie ook zo? Het regent hier ongeveer horizontaalEn moest net de deur uit! Bleeeh, maar het was niet voor niks!
Never_Mind schreef:Magrathea schreef:Mijn god, stormt het bij jullie ook zo? Het regent hier ongeveer horizontaalEn moest net de deur uit! Bleeeh, maar het was niet voor niks!
Hier niet. Vergeleken met wat we onderweg hebben meegemaakt, lijkt het hier wel zomer
Dikke storm, wind en gigantische regen...
De verkeerstoren van Schiphol staat vlak naast de snelweg, maar hij was echt maar nauwelijks zichtbaar.
Bijna alle vluchten vertraagd en veel vluchten uit Londen waren helemaal gecanceld
Magrathea schreef:Never_Mind schreef:
Hier niet. Vergeleken met wat we onderweg hebben meegemaakt, lijkt het hier wel zomer
Dikke storm, wind en gigantische regen...
De verkeerstoren van Schiphol staat vlak naast de snelweg, maar hij was echt maar nauwelijks zichtbaar.
Bijna alle vluchten vertraagd en veel vluchten uit Londen waren helemaal gecanceld
Sjee, wat naar.. Maar is jouw persoon wel aangekomen?
Ja met dit weer wil je echt niet landenmet zo'n crosswind duik je zo over de kop