Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nameless schreef:gezocht: partimer ( 20 uur) en oproepkracht
functieomschrijving: Je kan zelfstandig het gehele repro proces uitvoeren, Van het ontvangen van de bestanden tot en met de afwerking daarvan, Je bent in staat om hoogvolume plot- en printapparatuur te bedienen, digitale bestanden te verwerken, analoge documenten te scannen, en het controleren van de kwaliteit en de volledigheid van het plot - en printwerk. Je beschikt over computerkennis, en kunt klein onderhoud aan de machines plegen en eenvoudige storingen oplossen. Je hebt gevoel voor kwaliteit, en kunt zeer nauwkeurig werken. Daarnaast kan je invallen en bijvallen in het communiceren met klanten aan de balie, email en/of telefonisch.
functie eisen: (V) MBO, stressbestendig en flexibel inzetbaar.
Wij bieden je: Een leuke baan, bij een enthousiast, jong, snelgroeien en dynamisch bedrijf: een prettige informele werksfeer: bijpassende arbeidsvoorwaarden en salariering.
Dienstverband: We zijn op zoek naar een parttimer ( 20 uur), en een invalkracht op oproepbasis.
geintresseerd? Of ken je iemand die binnen bovenstaand profiel past?
Neem contact op met Marjon Nijkamp van Nijkamp@plotgemak.nl of via 0548-544539
ERVARING NIET NODIG< DE WIL OM TE LEREN EN TE WERKEN IS VAN GROTER BELANG.
xDramaQueen schreef:lifaya schreef:Ik heb mijn Grafisch Vormgeef diploma maar ik ben juist niet op zoek in die richting omdat het vaak echt vreselijk chaotisch isook is het gewoon moeilijk om een baan erin te vinden
Ik heb altijd gezegd dat ik er niet in wilde werken maar op mijn huidige werk ben ik dus bezig met dtp opdrachten en het is gewoon waar ik voor gemaakt ben en waar ik thuis hoor.. heb net weer 2 sollicitaties verstuurd..
Je mag mijn baan wel overnemen als ik een dtp baan krijg
lotteElb schreef:xDramaQueen schreef:
Ik heb altijd gezegd dat ik er niet in wilde werken maar op mijn huidige werk ben ik dus bezig met dtp opdrachten en het is gewoon waar ik voor gemaakt ben en waar ik thuis hoor.. heb net weer 2 sollicitaties verstuurd..
Je mag mijn baan wel overnemen als ik een dtp baan krijg
Welke regio zit jij? Ik bij Eindhoven en zoek iets in de sign/grafische branche. Het is idd die wereld die leuk is. Soms is het wel hollen of stil staan. Maar toch.. Maar t valt echt niet mee... en ik zoek part-time en dat is er dus helemaal niet...
annastasia schreef:_Daniella schreef:Nouja hopen dat er uit het andere gesprek morgen wel wat komt
Heb dit nu 2x na elkaar gehad, eerst ING nu UPC.
Heb morgen van Tele 2 klantenservice, de minst leuke van de 3 maargoed we zien wel
Is de belastingdienst of het UWV niets voor je?