Vandeweek bij aardrijkskunde: En, mevrouw de Backer, jij zag dat je het moest lezen en dacht: Dat komt voor de bakker. Docent vond zichzelf heel grappig

Zelfde docent maakt altijd een paar keer dezelfde grappen, in alle klassen doet hij ze een keer. Maar hij was dus vergeten dat hij die ene bij ons al een keer gemaakt had

En bij economie, leerling: ik ben mn kluissleutel kwijt, mag ik aan de concierges gaan vragen of ze even mn kluisje open maken zodat ik mn boeken eruit kan halen? Docent: WAT? Kunnen die gewoon in jou kluisje? Als ik een kilo coke in mn kluisje wil hebben mag ik dat toch zelf weten, dan wil ik ook niet dat de eerste de beste boerenlul daar bij kan

Denk dat dit een je-moet-erbij-zijn moment is, maar opmerking van klasgenoot was toch wel leuk: Kijk naar deze boterham en zeg dat je hem haat. Nu moet ik ook nog naar natuurkunde ook, moet ik de lerares weer afslaan, in mezelf. Kwam er heel droog uit.
Die is wel heel mooi Amy.

)
Lekker, zo'n les!
ik snap de link niet

Vandaag in mentoruur zei een jongen achter ons ; "*naam mentor* ik heb op encyclopedie.nl ofzo opgezocht wat 'dieken' betekent! Het betekent slangenn*uken! En bemoeien!" Nou de klas lag helemaal dubbel