Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:31

Ik heb er ook geen ervaring mee :P

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:46

Onderhuur houd dan in dat je je kamer met inboedel erbij verhuurd toch? Zou ik echt noooit doen... :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:49

Dat zou ik indd ook echt nooit doen := tenzij het allemaal super goedkoop en oud spul is waarvan het toch niet uitmaakt als er wat mee gebeurt :') Maar hier zou ik mijn kamer nooit onderverhuren O:) Te kostbaar allemaal.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:51

Ik huur mijn kamer wel gemeublieerd, maar het zijn nou niet echt kwaliteits meubelen die erin zitten :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:52

Alleen aan een paar van mijn allerbeste vrienden zou ik het eventueel durven, maar anderen echt niet! :))

Heb alles nieuw gekocht van mijn zuur verdiende geld :P Ben zelf heel zuinig op mijn spullen en vind het echt niet fijn als een ander daar in gaat wonen... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:55

Ik ben heel netjes op die spullen van een ander. :P
Maar je kan toch ook niet zo heel veel slopen aan een bed en aan een bureau ofzo?

Meisje van wie deze kamer eigenlijk is, heeft er ook nog gewoon een TV en een DVdspeler staan waar ik dankbaar gebruik van maak. =:)
En anders had ze nog 4 maanden huur moeten betalen..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:01

ja maar niet iedereen hoeft netjes te zijn :')

ik heb nog maar 1 tentamen terug (taal) waarop je 75 procent of hoger moest halen, ik had 86 procent.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:05

Ik laat zo veel mogelijk staan en hangen - hoop ook dat m'n nieuwe onderhuurder m'n schilderijen/planten/deel van m'n boeken hier wil hebben. TV en al m'n keukenspullen (eigen keukentje en badkamer) laat ik ook staan.
Ben wel heel gehecht aan m'n spullen, is deels antiek en voor mij heel waardevol. Dus op hoop van zegen :=

Maar anders moet ik inderdaad OF voor 8 maanden huur betalen, OF m'n kamer uit en als ik dan begin augustus terug kom buiten campus gaan wonen terwijl al m'n studiegenoten en vrienden in dit gebouw zitten. Dan is onderhuur voor mij echt de beste optie.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:21

Ik heb vorig jaar in 1 jaar mn P gehaald, was voor mij en mijn ouders toch wel een hele verrassing :=
Ben niet zo'n held die de hele dag met mn neus in de boeken kan zitten *adhd*

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:17

grr stond oude bewoonster aan de deur in heel gebrekkig engels/duits, wilde dr post, maar ze verwacht nog post en vroeg of we morgenochtend er zijn, k zei maar dat ik er niet ben maar misschien een ander, en wilde ze dr telefoonnummer achterlaten, stond uur te zoeken in dr tas, en duurde maar, terwijl ik eigenlijk heel erg haast heb _O-
moet nu weg naar stal xD altijd goede moment :Z

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:31

Barbabientje schreef:
Ik heb vorig jaar in 1 jaar mn P gehaald, was voor mij en mijn ouders toch wel een hele verrassing :=
Ben niet zo'n held die de hele dag met mn neus in de boeken kan zitten *adhd*

Nee, ik ook niet :P
Zoals op dinsdag, zit ik van half 9 - kwart over 10 en half 2 - half 6 op school, in die pauze maak ik meestal mijn wiskunde huiswerk dan, dus in principe ben ik dan van half 9 tot half 6 bezig met school. Tegen die tijd zijn mijn hersenen echt dood, moet ik eerst een uurtje tv kijken ofzo voor ik weer iets nuttigs kan doen :P

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:51

Welkom Veerle en Larissa!
Ik heb heel wat cijfers langs zien komen, ik weet nog niks..

Ik heb ook geen ervaring met onderverhuur.

Maandag heb ik van 9 tot 10 en van 5 tot 7 college.
Lekker voor de mensen die niet op kamers zitten :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:23

Welkom beiden

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:51

wwr schreef:
Welkom Veerle en Larissa!
Ik heb heel wat cijfers langs zien komen, ik weet nog niks..

Ik heb ook geen ervaring met onderverhuur.

Maandag heb ik van 9 tot 10 en van 5 tot 7 college.
Lekker voor de mensen die niet op kamers zitten :P

Wat raar zeg!! Dat er zoveel uur tussen zit :oo Wij hebben helemaal geen tussenuren :P
Vorig jaar hadden we soms 2 uur, soms 3, ertussen zitten. Dat was nog te overzien :P
En ik kon dan nog evt. naar huis, was 20 minuutjes met de tram :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:09

Welkom nieuwen!
Hier ook geen tussenuren, ook geen middagpauze ofzo..hooguit een kwartiertje tussen de colleges..

Onderverhuur heb ik zelf gedaan (ik was dus de onderhuurster) Is zowel mij als de verhuurster goed bevallen. Zij had vooral oude meuk, wat niet veel waard was. Toch moest ik een borg van 250 euro betalen, maar dit heb ik natuurlijk wel terug gekregen. Want de kamer was in dezelfde of misschien nog wel betere staat toen ze er weer in ging.

Ik zou het nu zelf moeilijker vinden mijn eigen kamer onder te verhuren omdat ik er toch heel wat dure, mooie spullen in heb staan en ik vreselijk zuinig en voorzichtig ben met mijn spullen

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:11

Dr ging dr hier vannacht eentje om 4:30 scheren en douchen _O- }:0
Of hij was aant slaapwandelen of hij moest dit keer wel héél vroeg de deur uit hahaha

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:23

Afgelopen blok had ik ook gewoon maandag 9-13 en 15-16.
En vrijdag ook 11-13 en 15-17. Maar dat zijn maar 2 uur er tussen, nu vind ik het wel erg lang :+

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:28

Mochten er nog kamerzoekenden zijn. Ik zal op niet al te lange termijn mijn kamer in Zuid Limburg verlaten. Het gaat om een studio met eigen badkamer en keuken. Op slechts 50 meter van de Duitse grens (Aachen). Studio beschikt over een eigen ingang, dus huurtoeslag is mogelijk.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:05

Bedankt voor het welkom!

Ben benieuwd hoe mijn ervaringen gaan zijn. Zal het jullie laten weten := Gelukkig wonen al mijn vrienden/studiegenoten in dit gebouw (campus) dus die zullen het wel merken als er iets aan de hand is. (Misschien dat ik m'n sleutel wel bij die vriendin laat die 'm nu heeft en daar niks over zeg, kan zij af en toe controleren :+ Nee hoor.. hoe graag ik het ook zou doen, kan dat niet maken)

Aah tussenuren.. soms heel poedersuiker, soms heel nuttig. Ik zit ook 11 tot 1 en dan van 4 tot 6 op de uni, maar we hebben fijne studieplekken gelukkig. Doe daar meer dan ik op m'n kamer doe.

Qua cijfers gaat het gelukkig goed; 8.3 gemiddeld, dus happy me!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 07:48

hee Veerle, jij ook hier :) welkom nieuwe mensen! :) Sorry dat ik niet zo veel mee praat de laatste tijd... Vanavond heb ik wss wel weer tijd om bij te lezen en te reageren :)

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:57

Same here :p zou mn kamer trouwens echt niet willen onderverhuren.. brrr :p

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:54

Net mijn eerste onvoldoende gehaald, baal flink, een 5. Wilde eigenlijk net als vorig jaar gewoon alles in één keer halen. Kan eigenlijk ook niet begrijpen dat ik hem niet heb gehaald, want zo moeilijk vond ik de open vragen niet en de meerkeuzevragen had ik wel goed gemaakt...Heb dus meteen maar een mail gestuurd of er ook een inzage moment komt, want nu weet ik gewoon niet wat ik fout heb gedaan zeg maar..
Ik heb bijna het idee dat ze het verkeerde cijfer bij de verkeerde naam hebben gezet ofzo..

Zo Larissa dat is een mooi gemiddelde!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 14:25

Das balen zeg, als je ineens een slecht cijfer krijgt als je denkt dat ie goed ging :=
Ik zal mijn cijfers wel ergens in deze weken terugkrijgen. Kan eigenlijk niet wachten :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:22

ik wil mijn cijfers niet weten :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:39

Balen Marije.

Mijn cijfer komt eind deze week of volgende week (wss).
Zit nu elke dag 100x te checken of er al wat is. :')