Ik heb alleen dinsdag niet om 8u30, blegh. En het is zo raar om op maandag al uit te gaan
En ik vind dat het wel meevalt Ik vond het best rap gaan vorig jaar! Vind alleen die blok met Kerst zoooo verschrikkelijk lang. Maar ik weet niet of dat bij jullie hetzelfde is? 0.8 stp, hoe komen ze erop!
Oh dat is gemeen ja! Ik hoef geloof ik geen 1 dag om half 9 te beginnen haha!
Blok met kerst? Wat bedoel je? De periode voor, of ná kerst?
Ja... heel gemeen.. Daardoor moet ik dus een half jaar op mijn P wachten..
Hvelreki
Geplaatst: 29-08-11 14:22
Ja, en we hebben dan nog niet eens zooo veel les, meestal maar tot half drie oid, dus ze zouden het best een paar uurtjes meer naar achter kunnen schuiven!
En ik bedoel tìjdens kerst, haha. Twee weken kerst"vakantie", en meestal ook de week ervoor, zijn hier blok, voorbereiding op de januari-examens, die beginnen na de kerst"vakantie".
Ik zit ondertussen ook op mijn kamertje in Breda! Alles staat, alleen vind het nog erg leeg en kaal! Morgen begint mijn introductie, ben super benieuwd! Rooster is wel heel chill: ma, di : 10:30-14:00 en do 10:00- 13:00 haha dat was het .
Weet nog niet goed wat mijn laatjes, plankjes zijn in de keuken maar huisgenoten zijn elke x niet thuis. Kan nu dus eigenlijk ook geen boodschappen doen en die pannen staan hier maar op m'n kamer!
Tijd niet meer hier geweest! Heb alles bijgelezen en veel mooie kamers voorbij zien komen! Gaat opeens hard, leuk! Die roze kamer vind ik echt super mooi! Goed ingericht hoor!
Ook ik ben vandaag weer begonnen met college! Ff wennen hoor, 3 uur lang opletten Maar het is allemaal super interessant, dat scheelt!
Zijn jullie al een beetje gewend aan jullie kamer? Ik begin er wel echt steeds meer aan te wennen, alles begint een beetje vorm te krijgen en de voedselkasten staan ook vol Niet onbelangrijk haha
wwr
Geplaatst: 29-08-11 15:12
Marije (Phylos): ik heb me ook opgegeven voor de looptraining bij de aclo. Misschien worden we wel samen ingeloot Aster_: veel plezier met je introductie! En je hebt inderdaad een chill rooster! Is dat alleen voor de eerste week of gewoon voor het eerste semester?
Ik moet morgen naar Groningen om mijn boeken op te halen, misschien dat ik dan mijn rooster te horen krijg? En dan vrijdag t/m zondag nog een keer introductie van de studie en dan maandag maar eens beginnen.
Phylos
Geplaatst: 29-08-11 15:18
Oh wat leuk Marije! Hopelijk worden we dan beide ingeloot. Loop jij nu ook al hard? Staat je rooster niet op de rugsite en dan bij jou studie? Die van mij stond daar vorig jaar ook in de zomervakantie al op en nu ook weer
Nee, ik heb ooit hard gelopen maar toen kreeg ik overbelaste knieën. Maar ik hoop dat het nu goed gaat als ik niet eerst 2 of 3 paarden ervoor heb gereden Mijn loopconditie is nu echt bagger Loop jij al wel hard?
En mijn rooster staat er niet op. Tenminste, niet dat ik er wijs uit kan worden...
Grote goedheid, daar is toch geen touw aan vast te knopen wwr? Ik wilde net gaan shoppen, maar het is rotweer en ik wil eigenlijk eerst weten wat er in het huis aanwezig is. Dus nu ga ik maar alvast wat spulletjes inpakken.
Dat zullen ze je vast nog wel zeggen, welke groep je bent. Wel een irritant rooster, moest ik zo 1 hebben denk dat ik het dan helemaal zelf opnieuw zou maken,