holly schreef:niet zo slim hilda, als mensen aan raadsels mee moeten doen haken ze af.
stel dat jijzelf de klant bent en je hebt 3 sites gevonden. 1 zonder prijzen, 1 met vanaf prijzen en 1 met een vaste prijs. wie heeft jouw aandacht dan het meest getrokken?
mensen wllen in 1 opslag alles duidelijk hebben. als ze moeite moeten doen iets te zoeken ben je de helft daarmee al weer kwijt.
ook zo'n afhaken zijn bv de verzendkosten. mensen vergelijken die gewoon.
het is soms nog best frusti hoor waar je allemaal aan moet denken waarover iemand al kan gaan zitten piepen.
Persoonlijk denk ik dat hier wel een goed punt wordt gemaakt!
Je redenering snap ik helemaal, Hilda! Zelf wil ik ook dat mensen contact opnemen, zodat ik ze kan overtuigen, maar ik denk dat je met bruidsreportages beter pakketten aan kunt bieden en 1 optie met een op maat gemaakt pakket.
Om hier even op door te gaan... Wat is dan beter? De fotografie en album apart aanbieden, zodat je aan de hand van je planning de fotografie kan kiezen en later het formaat en zo van het album? Of in pakketten aanbieden? Bijvoorbeeld: Zoveel uur fotografie icm dit en dit album (en nog veel meer, maar dat even tenzijde!)?