[HK] VWO Eindexamen 2010 X: en nu verder...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:19

Helloooo :D Ik vind m'n studie ook nog steeds leuk, kijk wel heel erg uit naar volgend jaar omdat ik dan de biologische richting kan gaan volgen. Heb een verslag niet gehaald, herkansing was ook onvoldoende dus nu kan ik 'm volgend jaar pas weer opnieuw herkansen en heb ik de studiepunten van dat blok ook niet.. Maar voor de rest heb ik gelukkig wel alles gehaald!

Fijn dat jullie je studie ook nog steeds leuk vinden :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:48

Ook ik heb het nog steeds naar mijn zin op de studie. Heb alles nog in 1x gehaald en zit nu op 31 studiepunten. Het is wel druk, maar het gaat allemaal wel en wordt nu ook wat interessanter. Ik kreeg gisteren zelfs een brief dat ik mag solliciteren voor een plek bij het Honours college, maar dat lijkt me toch te hoog gegrepen.

Ik zit nu dus wel op kamers en heb het hier heel erg naar mijn zin. Erg leuk huis met super leuke huisgenootjes. Mijn vriendenbestand is nog niet heel erg groot hier, ik hoop dat dat nu steeds meer gaat worden nu ik hier woon. Volgende week blijf ik voor het eerst pas de hele week, ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Verder ga ik me binnenkort bij de Aclo opgeven, zodat ik hier ook kan gaan sporten en hopelijk ook daar mensen ga ontmoeten.

Fijn dat het bij de meesten toch goed gaat en de studie nog steeds bevalt!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:35

Leuk om te horen dat het iedereen zo goed bevalt! :) Ook leuk je een keer tegen te komen op de uni trouwens Kim. :P
Mij bevalt het ook nog heel goed! 26 studiepunten.. alleen afgelopen blok heel weinig naar college geweest, deze week lustrumweek gehad van dispuut en morgen nog weekendje weg en dan maandag tentamen.. Dat gaat m dus niet worden wss. :p Maargoed, verder nog steeds aan het genieten van het studentenleven, loop nog steeds ontgroening en verschijn ook weer wat vaker op de uni inmiddels. :p

KimE

Re: [HK] VWO Eindexamen 2010 X: en nu verder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:30

Succes met je tentamen dan, hihi :+

Ik zag het pas toen je recht voor mijn neus stond :') was een beetje aan het dagdromen geloof ik!