Ik zorg dat ik om 3 uur thuis ben, en dan vanaf half 4 kan ik worden gebeld. Dan zet ik wel de pc aan en zal ik dit topic gaan volkletsen. En maar wachten.. Jij?
Sowieso is onze huishoudster hier van 9 tot 12, dus ik kan niet slapen tot 12 uur, dus ik denk dat ik maar bij mn vriendje ga crashen, en dan moeten ze mn mobiel maar bellen... (liever niet natuurlijk, want bellen = gezakt )
ik moet echt niet aan een her denken! Ik ben al mijn basiskennis kwijt, sinds Turkije, ik kon mn broertje zelfs geen 3e klas Natuurkunde meer uitleggen!
In het topic zijn er volgensmij wel mensen die er bijna zeker van zijn dat ze zakken..
Zelf weet ik het niet zo goed. Ik heb alles nagekeken en als dat klopt dan zou ik gewoon geslaagd zijn, maar dan ga ik toch twijfelen. Vlak na de examens was ik ervan overtuigd dat ik zou slagen, elke dag ben ik meer gaan twijfelen en nu ben ik bang dat ik zak. Lekker slim.
Ik dacht te denken dat ik op het ergst 2 5ven zou hebben, maar ik heb ook zeker 2 7vens, dus dat zou goed gaan, maar nu begin ik steeds meer te denken van "maar als ik nou verkeerd mn punten heb geteld, als er nou meer fout gerekend wordt...."
Echt sowieso dat veel mensen me gaan bellen om me te stangen... Als de telefoon ga gaat mn hart sowieso over, echt niet chill, dat gebeld=gezakt regeltje...
Ik weet dat het een beetje laat is om me nog in dit topic te melden, maar aangezien ik totaal niet kon slapen en er niets op tv is, doe ik het toch maar. Ik heb dit jaar ook eindexamen vwo gedaan (waarom zou ik me anders melden hier ) en ben nu toch wel zenuwachtig! Is dat ook de reden dat jullie nog wakker zijn?