Veel plezier!! Geniet ervan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Ik ga naar bed, ik ben echt kapot.
Morgen weer van 9 tot 9 diehard Frans en dan moet het helemaal goedkomen. We krijgen les van een vrouw/meisje, en ik dacht echt dat ze 25 of 26 was en les gaf op de universiteit want ze kan echt super goed Frans. Maar ze is pas 19 en heeft vorig jaar eindexamen gedaan!
Met een 10 voor Frans op dr eindlijst.
Nikki_ schreef:Ik heb ook geen kater, want dat heb ik de komende drie dagen welKermis !!!
Onze lieve,trouwe hond is vannacht overledenGing dinsdag en woensdag al niet lekker, maar donderdag en gisteren leek hij juist weer op te knappen! Maar hij is aan ouderdom gestorven, en zo'n natuurlijke dood is ook wel weer fijn..
lieziej schreef:Oh trouwens,
Gisteren na mijn examen zou mn vriendin snel naar huis gaan en omkleden, en daarna weer naar school racen, want ze zou met mij meerijden naar stal (beiden op eigen brommer, haar stal is on the way naar mijn stal)
Maar het duurde allemaal erg lang, dus ik smste haar al "Ik ben alvast gegaan, spreek je vanmiddag wel"
Wordt ik 20 minuten later met een beknepen stemmetje gebeld "Elies, ik heb een brommer ongeluk gehad (ik: WAAAATTT?) Ja, en ik lig nu in het ziekenhuis *snik snik* (ik: Hoe gaat het met je?! Hoe erg is het? Wat is er gebeurd?!!)
Nou, ze is dus tegen een achteruit uitparkerende auto op gereden, die haar niet had gezien. Ze rijdt zo'n oud puchje, (met niet ideale remmen) en ze zag de auto wel. Ze wilde dus remmen, maar dat ging niet snel genoeg. Toen is ze dus gaan staan, om extra te remmen, maar ze is toch in die auto gereden. Gevolg: Heel veel pijn bij haar kruis (op het frame geknalt natuurlijk, schaambeen gok ik?) en op haar kin (ze droeg een geen-intergraalhelm, zo'n dopje) en een hersenschudding dus....
Laat ze nou net maandag nog Frans moeten maken, en woensdag met mij 2 weken op vakantie moeten