jaggie schreef:@HF, jawel zeker leuke dingen, heb perspectief op een erg leuke opdracht! Klinkt positief je gesprek bij de KvK!
He andere vraag, doen jullie ook aan sponsoren? Ik wil dat wel gaan doen, maar probeer dat wel bewust te doen naar evenementen e.d. toe die mij waarschijnlijk ook iets op kunnen leveren. Ik sponsor wel de politiehondenkeuring (pap is lid) en onze eigen ponydressuurwedstrijd.
De crisis, pff, soms denk ik echt "ben ik wel goed bij mn hoofd dat ik juist NU een bedrijf wil beginnen" (en ik moet er dan straks ook echt van LEVEN, oei oei oei). Het geeft best wel stress. Volgens mij merk je het nu echt bij bijna elk bedrijf wel.
Jaggie, leuk dat je het lekker druk hebt met goeie dingen! Is dan een goed teken toch! Ik ben benieuwd, hopelijk kun je er straks wat meer over vertellen? En gefeliciteerd met je 3 maanden mijlpaal!
Die sponsorvraag: ja, ik ga dat wel doen. In eerste instantie ga ik alleen mezelf sponsoren, d.w.z. ik laat een paar reflectiehesjes bedrukken met de naam van de winkel en trek dat aan als ik ga hardlopen. Binnenkort wil ik ook eens een wedstrijdje gaan doen, dan kan ik het ook mooi aantrekken (en hopelijk heb ik dan een standje waar ik producten verkoop). Ik overweeg wel om dat later wat uit te breiden (T-shirts voor een damessportclubje, zoiets) maar ik kijk eerst wel even wat er gebeurt als ik er zelf in loop.
Hihi, da's nog een tip voor Joyce! Ik wil hetzelfde reflectiejasje MET reclametekst ook voor mijn 2 hondjes, want die gaan altijd mee hardlopen. En da's natuurlijk wel een heel ludiek, opvallen gezicht, zo'n trio met dezelfde teksten. Is jasjes voor honden met reclame toevallig een gat in de markt? Wie weet 
Even off-topic en over hardlopen gesproken: gisteren mezelf een uur afgebeuld in het bos, een uur hardgelopen naast ruitertje/paard (zij rijden, ik lopen dus), lekker in het bos, HEERLIJK. Daarna is je hoofd echt weer helemaal leeg hoor! Dus als jullie er even doorheen zitten: ga hardlopen!!!