Haha ja ik moet zeggen dat ik niet zo'n ster ben in veel tussenuren doorbrengen en ben al helemaal geen ster in het vroeg me bed uit komen voor dat saaie 1e uur , dus hoeveel het er zijn durf ik even geen gok op te wagen haha. Is ook nog maar de vraag hoeveel er van mijn gemiste uren zijn doorgekomen bij hem, misschien valt het wel heel erg mee, maar heb nognooit iemand gehoord over een mailtje van de afdelingsleider
Tussenuren kan je toch niet absent voor zijn? Haha, dat vind ik dan wel weer een prachtig onderwerp geheh. Mijn laptop is inmiddels vrijwel helemaal overleden.. zucht
Jep, we hebben een soort online netwerk waar ook al mijn cijfers op staan (zowel in PTA vorm als in eindexamendossier als in 'rapport' van dit jaar ) en daar staat ook onze afwezigheid/absentie op.. Echt superhandig!
Maargoed, vorig jaar had ik zo'n beetje 130-140 uur afwezig in verband met migraine en had ik rond deze tijd van het schooljaar al zo'n 60 uur thuis gezeten, dus ach, dan vallen die 26 uurtjes wel mee Heb die ook verzuimd door 'tandarts', psycholoog, open dag etc etc, ik ben nog niet echt ziek geweest dit jaar
Maar lekker, eerste uur vrij!
Ik zou eigenlijk de eerste drie uur vrij hebben maar op vrijdag is er het 1e en 2e uur een steunuur voor scheikunde om alle stof weer op te halen enzo, omdat we twee jaar lang een docente hebben gehad die het niet zo heel goed kon uitleggen. Hoe dan ook, vorige week zat ik op de open dag en die week ervoor had ik de discipline het eerste uur te gaan, maar vandaag lekker het tweede uur dan tussenuur waarin ik nog even een stukje latijn moet vertalen en een nederlandse tekst moet maken (als in: examentekst met vragen) en dan lekker om half 3 uit
Fijne dag meiden!
sHaKiEjLaVeR
Geplaatst: 27-11-09 14:40
Haha okey ik gister soort van in de stress maaaaar is echt 1 slechte grap van een stel leerlingen. Ze hebben namelijk uitgevonden hoe ze via het email adres van leraren (en leerlingen, zo'n schoolmail) mailtjes kunnen verzenden, hacken dus. OP deze manier hebben ze dat dus gister bij mij gedaan en stond ik vandaag braaf in de pauze bij de afdelingsleider, nergens voor nodig dus haha. Hij moest zelfs een beetje lachen: Maar ik heb dit jaar nog geen 1 absenstiebriefje van jou gezien!! :o Hij zou is moeten weten..
Zo'n zelfde grap hadden ze ook bij een vriend van hun uitgehaald, hier stond in:
Beste ..
Ik heb nog even nagedacht over de absensties van jou en heb besloten om de onderwijsinspectie in te lichten. Deze waren hier niet van gediend en daarom verwacht ik jou morgen om 16:00 in mijn kamer voor een gesprek.
MVG. ... ( Naam afdelingsleider)
Deze heeft vervolgens teruggemaild: Beste .. Ik ben behoorlijk van uw mail geschrokken maar ik zal morgen aanwezig zijn. mvg. ..
Vervolgens las de afdelingsleider dit en snapte hij totaal niet waar dit mailtje over ging.
Een derde mailtje wat verzonden was, was naar een andere vriend van hun.
Beste ..
Bij deze je cijfer voor je wiskunde SE, het viel me alles mee en ik hoop dat je zo door blijft gaan. Je hebt namelijk een 5.9 Ga zo door, en ik zie je morgen in de les.
.. (wiskunde leraar)
Die jongen helemaal blij want hoger dan een 4 scoort hij gemiddeld niet. Totdat hij er dus ook achter kwam dat dit een grap was, heel de wiskunde les ging niet door vandaag .
Ben benieuwd, ze weten wie dit heeft gedaan en de afdelingsleider was er ook niet bepaald blij mee moet ik zeggen . Voor mij een zorg minder gelukkig haha.
astriidj
Geplaatst: 27-11-09 15:02
Ooh gelukkig, je had anders iig genoeg smoesjes achter de hand
Ik heb vandaag m'n rapport gekregen Nederlands: 6,4 Engels: 5,9 Duits: 6,3 Aardrijkskunde: 6,9 Biologie: 6,5 Natuurkunde: 6,4 (klopt niet, moet een 6,5 zijn) Wiskunde B: 6,3 Scheikunde: 7,3 (wordt ook nog hoger, omdat het punt is aangepast maar nog niet ingevoerd is)
Ilse, wij hebben dat programmatje ook Magister, heet het zo bij jou ook?
Gister kreeg ik 2 vet goede cijfers. Een 9 voor tafeltennis En een 8,5 voor die toets over Macbeth! Of heb ik dat al verteld?
Isjtar
Geplaatst: 27-11-09 18:19
Ik had vandaag mn franse mondeling... Ik had al van anderen gehoord dat ze een onvoldoende hadden (4,1 en 5,7 enzo). Ik was al heel erg zenuwachtig en het werd daardoor alleen maar erger. Tijdens de mondeling heb ik een paar keer best wel zitten brabbelen, maar wel vrijwel alles uit mn hoofd gedaan (samen met een vriendin duurde het een kwartier ). Uiteindelijk verwachtte ik een cijfer rond een 7 ofzo, maar ik had een 8.6 Ben zoooo happy er mee, het haalt weer lekker mn gemiddelde omhoog op mn ed lijst
Ilsiie
Geplaatst: 27-11-09 18:21
Whoooooo Chrisje, súpergoed gedaan!!! Netjes!! En ik heb geen idéé hoe dat programma heet
Ik ga onder een hete douche staan, ik ben helemaal kapot van al dat rennen deze week, ben aan het einde van mijn latijn. Ik wíl vanavond nog wat kleine dingetjes doen, maar pff, even kijken wat gaat.... Net nog even zeiknat geregend, in een hagelbui beland dus het is ijssssskoud nu... Blegh!
Iemand hier toevallig al een samenvatting van H1 en 2 van Dynamiek en stagnatie van geschiedenis ? Ben het nu aan het leren, maandag SE . Maar kan me nog steeds niet goed concentreren.
Ik krijg volgens mij helemaal geen SE over m'n eindexamenstof.
Dobby91
Geplaatst: 28-11-09 12:33
Ik heb al een tentamen gehad daarover ja. Superinteressant? Ik vind Vietnam heel interessant, maar welke Karel wanneer regeerde boeit mij echt helemaal niks.