nee heb morgen nog presentatie maar ik ben gewoon ziek van de zenuwen. Zit nu bij mn vriend dit weekend en ben mn valeriaan vergeten (homeopatische rustgever).
Gesprek ging wel goed. was een kennismakingsgesprek. Normaal zou ze dan wat gaan vertellen over de organisatie maar dit is mijn 3e stage al binnen deze organisatie zegt ze volgens mij kan jij het mij beter vertellen als ik jou .
Ik heb onlangs mijn medicijnen gehaald. Nu moet ik voor 24 juni nog een verslag inleveren over een chronische ziekte en ik moet de gvo opdracht maken. Die wil ik 11 juni afhebben voor m'n begeleider zodat ik de week erna gesprek kan voeren.
Daarbij nog een eindbeoordeling en Starr verslagen. Pffff ik word er beetje gestrest van.
Smallheal
Geplaatst: 03-06-14 15:35
En ja hoor... Ze zijn een van engels een cijfer kwijt
merel_gomez
Geplaatst: 04-06-14 15:48
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja nouja in zoverre, heb me docent van engels een mailtje gestuurd of ze een overzicht heeft van mijn cifers/examens en daar staat het wel vermeld. Dus dit heb ik gelijk aan mijn mentor gemaild. De docent gaat morgen naar het examenbureau met een kopie. Zal morgen dus eventjes bellen of vrijdag.
Verzorgende. Ik was de gelukkige met het cohort 2010 dus engels telt bij mij mee. Volgens mij was cohort 2010 het enige cohort met engels en hoe bedoel je krom; engels telt mee en nederlands en rekenen niet