had vandaag een sollicitatie bij c1000 waar ik weer niet ben aangenomen
ze zochten mensen voor in de bouwvak en dan ben ik net al die weken op vakantie dus dat word niks..
Wie weet nog ergens iets wat in friesland is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
had vandaag een sollicitatie bij c1000 waar ik weer niet ben aangenomen
ze zochten mensen voor in de bouwvak en dan ben ik net al die weken op vakantie dus dat word niks..

Dat het in de toekomstige baan geen excuus is gaat ook niet altijd op, want er zijn zat banen waarbij je niet of nauwelijks hoeft te schrijven. 
Als je bij mij fouten zie mag je me daar trouwens gewoon op wijzen.

hyawatta schreef:wat voor werk solliciteer je op?
succes alvast

Of heb ik er overheen gelezen?

Thats_Me schreef:hyawatta schreef:wat voor werk solliciteer je op?
succes alvast
Mijn voorkeur gaat uit naar educatie vacatures zoals natuur en milieu educatie en cultuureductie functies. Maar is lastige sector om er tussen te komen.
Dankje wel!
hyawatta schreef:Thats_Me schreef:
Mijn voorkeur gaat uit naar educatie vacatures zoals natuur en milieu educatie en cultuureductie functies. Maar is lastige sector om er tussen te komen.
Dankje wel!
Oke, ik zoek zelf iets in de dierensector, zoals dierenwinkel of iets lijkt me erg leuk, heb ook verschillende diploma's van dierenopleidingen, maar ook daar is ontzettend moeilijk tussen te komen

en ben aan genomen
Maar dat wist ik al
k heb een vakantie contract van 1 juli tot 1 oktober. En als ik beval dan mag ik daarna als oproep kacht werken
En ga nog lekker verdienen ook
malih schreef:net terug van mijn solliciatieen ben aan genomen
Maar dat wist ik al
k heb een vakantie contract van 1 juli tot 1 oktober. En als ik beval dan mag ik daarna als oproep kacht werken
En ga nog lekker verdienen ook
![]()