Ik heb echt nog geen idee. Mijn broer is laatstejaars en gaat dus al in mei examen doen. Ik ben lekker aan het afkijken hoe hij het gaat doen op kamers en op de uni. Ik denk dat ik door zijn ervaringen veel meer info krijg dan al die kieswijzers enzo...
Pacific
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-16 19:17
Quanneh schreef:
Gaaf Elise! Ik duim voor je mee
Handig dat Qompas Hier weet ik ook nog echt niet wat ik wil gaan doen. Weten jullie het al?
Jaa, al een poos: Engelse taal & cultuur en vervolgens docent Engels! Maar geloof me, het is niet perse fijner om te weten wat je wilt... Want ik kan gewoon echt niet wachten totdat de middelbare voorbij is, kan er gewoon niet van genieten omdat het nog zo lang duurt voordat ik kan doen wat ik echt graag wil doen..
Ik heb echt nog geen idee wat ik graag wil doen. Er is nu bij ons op stal schriktraining, maar ik mocht helaas niet mee doen van mijn moeder, en ook niet kijken (het kostte geld), daarom ga ik nu maar de voice kijken haha.
Ik weet ook nog niet wat ik wil worden, maar eigenlijk vind ik dat ook nog wel een zorg voor later. Ik ga in de 5e wel langzaam een beetje onderzoeken.
Jammer Kim, maar dat komt vast een andere keer wel weer
Ja idd, ik weet ook niet of het heel veel zin had gehad met Oreo, die schrikt tot nu toe echt nergens van. Mijn les is verplaatst naar morgen vanwege het weer, dan kan ik me nu lekker storten op mijn leerwerk, fijn.
Succes Yael! Ik zit helaas nog midden in mijn toetsweek, ben gisteren pas begonnen. Vandaag ga ik niet naar school vanwege een uitvaart, gelukkig hoef ik maar een toets in te halen, want ik heb vandaag gelukkig maar een toets.
Morgen is mijn laatste dagje toetsweek, alleen nog aardrijkskunde. Ik heb het idee dat ik alle toetsen wel goed gemaakt heb, op 1 na.
Zondag heb ik voor het eerst sinds 3,5 maand weer een keer gereden. Dat was wel weer een keertje leuk! Heb alleen ontzettende spierpijn nu en waggel echt als een pinguïn de school door
Was eenmalig het rijden In oktober ben ik met Silver gestopt en die reed ik altijd. Romy verzorg ik nog altijd, maar kan ik niet op rijden. Ik mis het rijden verder ook niet (soms kriebelt het alleen een beetje), vind het heerlijk om vanaf de grond aan de slag te gaan met d'r
Snap ik ook wel Joëlle. Het ging over lineaire formules en de grafische rekenmachine enzo. Succes Femke! Komt vast goed! En bedankt!
Zo eerst nog even leren, dan heb ik les en dan ga ik naar het rotheater. Samen met mijn moeder, zusje en een vriendin van mij (want helaas is mijn vader ziek). Ik heb er veel zin in!
Hier mijn natuurkunde cijfer van de toetsweek terug: 7,7 (Wij krijgen maar een cijfer per periode voor exacte vakken, vorige periode had ik mijn dag niet en dus een 5,0)