Zo, enige wat ik dit weekend hoef te doen is 300 woordjes leren voor maandag. Maar ik heb geeeen idee wanneer ik dat allemaal moet gaan doen.
Dus eerst maar eens naar de paarden, dan douchen en klaarmaken voor vanmiddag (opa en oma 56 jaar getrouwd) en dan maar eens gaan kijken hoeveel het nou precies is...
Maar he, nu heb ik eindelijk een lekker zadel! Let niet op haar vacht hoor, ze krijgt binnenkort een deken op en er staat 1 paard in de kudde die niet zo aardig tegen mijn paard doet
Vandaar al die kale plekken.
Ik krijg morgen de resultaten van mijn proefexamen van statistiek terug, ben eens benieuwd, verwacht niet echt geslaagd te zijn, ik hoop gewoon geen 0
.
Ik vind sowieso mijn opleiding nu een beetje 'eng' weer. Ben best wel onzeker enzo, lastig hoor, zit mezelf er enorm mee in de weg! Ik studeer voor verzorgende ig'er, maar ben dus best onzeker over mezelf en mijn eigen kunnen.
wanneer is die?
Heb maar hulp aangevraagd op school, want ik heb echt geen flauw benul wat ik moet doen.
en zo intens slecht en verwarrend gegeven, ik voel me alsof ik het examen nooit ga kunnen halen