Ik zou bellen! Dan kan je het beste vragen stellen en heb je ook meteen je antwoord...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Stond niet bij de vacature dat dit een eis is, maar omdat ze zoveel aanmeldingen hadden hebben ze hier op mensen beoordeeld. Vind het maar raar. Je beoordeeld mensen toch juist op hun werk bij een creatief vak? Ik heb afstudeer projecten van fotografen gezien die gewoon puur plagiaat was of technisch helemaal fantastisch maar conceptmatig niet overtuigend was. Maar zij hebben wel hun diploma binnen gekregen en zullen dus sneller een baan krijgen puur door het papiertje en dat vind ik spijtig. De beste fotografen hebben vaak niet eens een fotografie gerichte opleiding gedaan
Ik zou bellen! Dan kan je het beste vragen stellen en heb je ook meteen je antwoord...
lifaya schreef:bericht terug gehad waarom ik niet was uitgenodigd en ze vertelde mij dat ze als eis een fotografieopleiding hadden. Ik heb grafisch vormgeving gedaan en fotografie was daar ook gewoon onderdeel van en ik heb net zoveel kennis als de gemiddelde afgestudeerde fotograaf. Zij het niet meer... Vind dat best een slap excuus... Je kijkt toch naar de ervaring en naar wat de persoon kan en niet naar het papiertje in een creatief beroep als fotografie?
Amandavd schreef:Tsja als dat een harde eis is... Ik snap dat je het onzin vind, vind ik ook, maar als zij dat nou perse willen... Rot voor je, maar ik weet zeker dat er vast een bedrijf komt die inziet die jij net zoveel kennis hebt!!
Ik heb twee open sollicitaties verstuurd naar o.a. Welkoop en Pets Place, beide konden niks met een open sollicitatie ( snap ik ) maar ik kon het wel proberen bij de vestiging van keuze zelf. Nu zitten er meerdere vestigingen in mijn ogen, alleen hebben die geen email. Zal ik die dan maar gewoon bellen? Ik heb nogal moeite met bellen vandaar...
Amandavd schreef:Dit is wat erbij de boerenbond onder het kopje vacatures staat:
Hou jij van het verzorgen van dieren, van werken in de tuin en van de natuur? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Vind op deze pagina de baan die bij jou past: kom werken bij de Boerenbond en Pets Place! (In alle 70 winkels van de Boerenbond vind je tegenwoordig ook een Pets Place winkel).