Wedstrid ging redelijk. Chanel deed het super, over mezelf ben ik minder tevreden maarja.. Verder bij klasse 2 een weigering, en bij klasse 3 6e van ong 40
Wedstrid ging redelijk. Chanel deed het super, over mezelf ben ik minder tevreden maarja.. Verder bij klasse 2 een weigering, en bij klasse 3 6e van ong 40
Dit weekend ook wedstrijd gehad. Gisteren was ik laat dus heb ik de proef op een ander paard gedaan. Laatste, maar had al een jaar niet op dat paard gereden en ik vond het prima gaan. Vandaag springen, 7de van de 9. Ik had één weigering bij de eerste hindernis omdat ik die lastig vond om aan te rijden
Ook goed ! Jammer dat je op een paard moest waar je al lang niet op hebt gereden, maar toch ook weer iets anders Jammer van de weigering, maar als de rest wel goed was mag je zeker tevreden zijn
Dan heb ik mijn dagelijkse huiswerk er nog niet eens bij gezet En om de lijst nog compleet te maken, ik moet ook nog engelse brieven maken en die moeten 8 oktober ingeleverd worden
yess, een 10 voor mn eerste idioom toets engels. Goeie motivatie
Nayomie
Geplaatst: 28-09-14 19:47
Serieus? Craaaaap, hebben jullie geluk zeg
Ik kom nu serieus tijd te kort. Ook omdat ik dit weekend 0,0 aan tijd heb gehad vanwege de wedstrijd + klusjes in huis zoals konijnenhok schoonmaken en keuken schoonmaken.
Omdat het gecontroleerd wordt en je het moet aanpassen. Oh god, ik voel me nu al niet lekker.
Ondanks dat ik nu alles netjes plan, kom ik er gewoon niet aan toe. Zo ben ik al anderhalf uur bezig met dat schijtverslag voor biologie, waar ik ondertussen nog maar bij onderdeel 3 van de 8.