Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Reneee_ schreef:LauraSaskia schreef:Ennnnnn te laat gekomen op m'n eerste lesdag, cheersBij ons ging het gewone rooster meteen in, dus 3 lessen gehad vandaag. Leuk maar wel vermoeiend, alles in 't Engels! Went snel zat denk
Engels went heel snel, ik heb een halfjaar op de uni alles in het Engels gehad en na een week was ik er aan gewend, heb voor m'n hbo studie ook bewust een engelse studie gekozen
Lekker dat je te laat was trouwens hahaRonaa94 schreef:Nou niet echt introductie week gehad. Was voor heel fontys een of ander festival
Maar volgens mij gaan we naar Someren ofzo. In een kampeerboerderij.
Purple festival
Dat schijnt best leuk geweest te zijn of heb ik 't nu ergens anders over?

BUUUH

LauraSaskia schreef:Ennnnnn te laat gekomen op m'n eerste lesdag, cheersBij ons ging het gewone rooster meteen in, dus 3 lessen gehad vandaag. Leuk maar wel vermoeiend, alles in 't Engels! Went snel zat denk
hele dag Engels aanhoren en spreken. Maar echt best snel daarna was het geen probleem meer en zo gewend!
Ailill schreef:Mag ik me hier ook (nog) melden? Afgelopen jaar begonnen aan de opleiding international marketing & management, Fontys in Tilburg. Wegens gezondheidsredenen van iemand binnen mijn familie niet voldoende aandacht aan mijn studie kunnen besteden, uiteindelijk wel al de tentamens behaald maar ik mis te veel diepgang voor de hoofdfase.
Zelf besloten opnieuw te beginnen, morgen dus weer een brugpieper, van inmiddels 26
Ailill schreef:Mag ik me hier ook (nog) melden? Afgelopen jaar begonnen aan de opleiding international marketing & management, Fontys in Tilburg. Wegens gezondheidsredenen van iemand binnen mijn familie niet voldoende aandacht aan mijn studie kunnen besteden, uiteindelijk wel al de tentamens behaald maar ik mis te veel diepgang voor de hoofdfase.
Zelf besloten opnieuw te beginnen, morgen dus weer een brugpieper, van inmiddels 26

kimberly1995 schreef:Ik ben echt benieuwd naar mijn studiegenoten. Gemiddelde leeftijd op de opleiding is een jaar of 35 en ik ben 19.. Hopelijk word ik niet zo'n buitenbeentje, haha.
Leuk om te lezen dat de meeste hier al weer bijna in het ritme zitten.

Reneee_ schreef:Ailill schreef:Mag ik me hier ook (nog) melden? Afgelopen jaar begonnen aan de opleiding international marketing & management, Fontys in Tilburg. Wegens gezondheidsredenen van iemand binnen mijn familie niet voldoende aandacht aan mijn studie kunnen besteden, uiteindelijk wel al de tentamens behaald maar ik mis te veel diepgang voor de hoofdfase.
Wat leuk Culemborg dat is vlakbij m'n ouderskimberly1995 schreef:Ik ben echt benieuwd naar mijn studiegenoten. Gemiddelde leeftijd op de opleiding is een jaar of 35 en ik ben 19.. Hopelijk word ik niet zo'n buitenbeentje, haha.
Leuk om te lezen dat de meeste hier al weer bijna in het ritme zitten.
Ik zit na een halfjaar werken echt niet in mijn ritme
Moet morgen om half 8 de trein hebben, way too early
MarlindeRooz schreef:Ik vond het vreselijk vandaag, en we hebben meer meiden dan jongens. Allemaal van die stille jongetjes.

er zitten iets van 15 jongens op de opleiding. En die zitten allemaal in dezelfde klas

Had ff op de klassenlijst gekeken, naar jongensnamen xD Zag vandaag in de zaal wel paar jongens zitten. Maar is nogaltijd meer dan de 1 jongen die we hadden bij mijn vorige opleiding en het 1e jaar pedagogiek.