Ik loop namelijk al enige tijd met een idee rond, die ik helaas niet compleet zelf kan verwezenlijken.
Het idee heeft betrekking op een te bouwen site en/of app, wat de potentie heeft om echt iets te worden.
Ik wil hier nog niet te veel over zeggen, mede om te voorkomen dat anderen er mee aan de haal gaan

Maar beeld je in dat je een nieuw social platform gaat maken, dan krijg je toch wel een aardig idee.
Ik zou met dit idee de stap naar een bedrijf kunnen zetten, maar heb bewust gekozen dit niet te doen. Dit omdat het voor mij niet haalbaar is om naast mijn huidige werk de tijd te vinden hier invulling aan te geven. Daarnaast hecht ik veel waarde aan de vaste positie die ik heb en wil dat niet opgeven. Dus heb ik me de laatste tijd georiënteerd of en zo ja hoe ik hier iets mee kan.
Ik heb wel enige (hobby) ervaring met webdevelopment uit het verleden, maar met alle ontwikkelingen op technisch vlak lijkt het me dat met een multi-disciplinaire aanpak er meer kansen zijn. En nu blijken meerdere van die disciplines (web design, development, grafische vormgeving, etc) al vertegenwoordigd te zijn in dit topic

Zelf ben ik bijna 10 jaarwerkzaam in de IT (infrastructuur), momenteel als technisch ingenieur en doe veelal projectmatig werk. Op dit vlak kan ik dan ook zeker mijn bijdrage leveren. Maar een specifieke invulling staat nog op losse schroeven (lees: veel is mogelijk

Feitelijk ben ik op zoek naar een groepje mensen die het leuk zouden vinden aan dit idee te werken. Niet betaald of 40 uur in de week, maar wat vooral als hobby gezien moet worden.
Het is natuurlijk de vraag wat dit idee in de toekomst gaat brengen (commercieel gezien), maar ik ben niet van plan om te gaan zitten afwachten

Ik begrijp dat er vast veel vragen zullen zijn. Maar aangezien dit in de kinderschoen staat en er zeker geen project plan klaar ligt, staat veel nog ter discussie.
Het is niet direct mijn doel om middels deze post mensen te recruiten (al is het natuurlijk geen enkel probleem als er geïnteresseerden zijn.), maar ben vooral heel benieuwd naar jullie input.