Zo ik ben bezig aan mijn 3e nacht van de 4. Eerste 2 waren druk druk druk. Nu oogt het wat rustiger gelukkig. Zo mijn mappen doen en dan zijn we al een eind rond. Gisteren moest ik er om 3.30 nog aan beginnen........
Ik ben er ook weer. Fijn dat het wat rustiger is Tyke! Lekker Horsii sycces met de schoonmaak Hoe is het bij jou Lis?
Ik heb heerlijk geslapen na het zwemmen, dat ga ik vaker doen van 9:00-16:30 kunnen slapen. Hier zijn we lekker bezig, medicatie is weer uitgezet, ook de weekdoosjes weer gevuld. eerste bellen weer gehad nu even een half uur adminstratie.
Hier erg rustig. iedereen is op zijn kamer. Zo even de nieuwe weekplanningen uitprinten en de medicatie nakijken. De rest van de taken heb ik al gedaan..
Fijn dat je zo goed geslapen heb na het zwemmen! ik heb ontzettend beroerd geslapen.. vanmorgen van 8 tot half 11 en vanavond even van 6 tot 9..
Lekker lis, moet je hierna nog meer nachten? Ik ben hierna vrij tot maandag wel lekker . Normaal slaap ik ook echt beroerd dus ga het denk maar vaker doen, wie weet helpt het echt
Tyke
Geplaatst: 04-12-14 04:14
Ik had gelukkig goed geslapen. Dag ervoor maar 2 uur en moest er toen vroeg uit voor cursus. Altijd leuk zo ingepland tijdens een nachtdienst...
Ik ga denk ik zo eerst paardrijden en dan naar bed. Weekend weer wedstrijd. En misschien draai ik nog een nacht extra ivm zieke maar dat zien we nog wel.
Dat fijn gepland dan inderdaad, ik zou dan ook niet zo productief zijn op cursus tyke. Mm das ook niet echt lekker inderdaad Lis , ik ga vanmorgen eerst naar bed. zet mijn wekker denk rond 14:00, dan pony doen, dan mijn oude buurmeisje halen die nemen we mee pannekoeken eten, en voor de rest bankhangen gok ik
Ik val nu in voor iemand, maar volgende week kom ik er ook op donderdag uit en vrijdag school.. was wel zo geroosterd. Maarja, daarna heb ik vakantie. Jij bent hierna ook klaar eliana? Klinkt wel als een gezellig dagje wat op je staat te wachten
Ja ik heb om 7:15 weekend . mijn volgende nachten zijn van 23-26 december, dus ik lig in bed met kerst . Heb volgende week 2 cursussen, 1 kantoordag en dan het weekend weer dagdiensten.. Ga je dan nog weg of dat niet?
Tyke
Geplaatst: 04-12-14 05:05
Was ook niet productief hoor. Klinisch redeneren .... moesten toets maken en voorbereiden met groepje voor een presentatie volgende week. Ik ga de powerpoint maken. Ben er al aan begonnen maar.. bah bah. Over 2 weken laatste keer. Had toen eigenlijk een late dienst gekregen maar die heb ik maar geruild. Heb nu volgende week 3 dag en 4 late achter elkaar.
DAn een week vrij geroosterd om bij te komen.
Net een patiënt de hort op. Is uit zijn eigen weer terug gekomen gelukkig. Maar hij ging mijn collega vermoorden......... hij is verward maar ook weer niet. Apart gedrag. Ben hem achter aan gegaan en gedaan of ik iets bij laboratorium af moest geven.
Mijn volgende nachtdienst gaan in op tweede kerstdag en heb dan 7 nachten. Daarna lig ik er minimaal 2 tot 3 weken uit voor operatie. En zou dan weer nacht hebben. HOop dat ik die kan draaien maar we zullen het zien......
Lis_Ol
Geplaatst: 04-12-14 05:06
haha ik heb ook 22,23 en 24 nacht dus lig de halve kerst op me bed! drukke agenda al voor volgende week. ik blijf in me vakantie thuis. weer even een beetje bijkomen van alle stress en drukte van werk en school
Vorig jaar had ik met oud en nieuw de nacht, nu met kerst. Ik had vorige week een week vrij, ook gewoon lekker thuis bijkomen. mm leuke client Tyke.. is die nu wel weer rustig? een client bij ons had gezegd dat hij om 3 uur weg ging lopen, nou heb niks gehoord dus zal wel meevallen . Wat voor operatie krijg je?
vervelend met kerst in de nacht allemaal . Ik heb avonden met oud en nieuw . met kerst lekker vrij.
laatste ronde gelopen . rapporteren en om zes uur rondje medicijnen.nog twee uurtjes ..Straks eerst even lange ronde met de honden en eind vd dag de paarden doen .
Tyke
Geplaatst: 04-12-14 06:09
Mijn patiënt lijkt rustig. Ik kom niet te vaak op die kamer. Hij is ook enorm eigenwijs. Hoop dat hij vandaag naar huis mag.
Ze gaan in mijn arm een zenuw vrijleggen en ze gaan een pinnetje welke vorige jaar is ingebracht verwijderen. Deze is uit zijn eigen uit mijn bot komen zetten. Heb in 2012 mijn pols gecompliceerd gebroken met daarna reponeren ervan zonder ok. En vorig jaar hebben ze schroefje ingebracht om te stabiliseren. En na de operatie last gekregen van zenuwpijn op mijn hand. Helaas kunnen ze aan het grootste probleem niets meer doen. En dat is een enorme beperking in mijn pols welke na de ok vorig jaar nog meer achteruit is gegaan volgens de metingen. Supinatie (geld ontvang beweging ....) is normaal 90graden dat is bij mij nu 40. Ook met andere bewegingen voel ik wel irritatie maar met metingen is dit ong. gelijk met mijn andere hand.
Fijn dat hij weer rustig lijkt.. en vervelend je operatie! hopen dat het nu allemaal goed verlopen zal!
Hier zijn de eerste mannen al wakker, zitten gezellig met ze alle in het rookhok. ging er net bij staan voor de gezelligheid, maar stink nu het kantoor uit haha
Nacht 1/4 hier Alleen deze nacht met z'n 2en, dus zijn lekker aan het bakken! Kruidnoten, brownie-fudge-rocky-road met kruidnoten en taaitaai en choco-crinkle-cookies.
Morgen en overmorgen helaas op een andere locatie werken.
Wij hebben het brandalarm af laten gaan... Zo'n fijn slow-whoop mega hard alarm die we niet uitkregen, oeps..
Tyke
Geplaatst: 05-12-14 07:57
@nicje: die had ik paar nachten geleden. Collarbeerde haast in bed. Bleek, transpireren. Later op de nacht wederom en toen was het een nabloeding....... niet fijn.
Wij zijn vandaag extra vroeg begonnen omdat we gisteren op tijd waren maar op het einde een SIT melding moesten gaan doen. En daardoor te laat weg waren. Nu wachten op de dagdienst