Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
connepon85 schreef:@Zooist vervelend zeg! Maar inderdaad heeft het vast iets met de instellingen te maken.
Daarnaast heb ik even een vraagje aan alle fotografen onder ons. En dat zijn er volgens mij aardig wat gezien de fotografiegerelateerde berichten die ik vaak langs zie komen.
Voor een nieuw onderdeel van de website (EquiGids), ben ik op zoek naar fotografen die voor hippische bedrijven een fotoshoot van hippische bedrijven zouden willen maken. Ik wil een database maken met een aantal fotografen door Nederland waar bedrijven contact mee op kunnen nemen.
Het idee is dat als een bedrijf lid wordt van EquiGids (en een uitgebreide bedrijfspagina maakt), ze met een bepaalde korting bij een aantal fotografen een bedrijfsfotoshoot kunnen kopen.
Mijn vragen zijn:
A) Hoeveel kost een bedrijfsfotoshoot ongeveer? (Graag een vast tarief met km-vergoeding)
B) Wat voor korting zou je daar op kunnen geven?
C) Wie heeft eventueel interesse om in de lijst opgenomen te worden?
connepon85 schreef:Duplo schreef:Aan haar ondertitel te zien is ze daar ook druk mee bezig
Oeps.. hihi sorry
joyce2 schreef:Dankje DuploIk ben 2,5 jaar geleden begonnen met solliciteren. Toen zat ik nog niet op de schopstoel en zou ik alleen de overstap maken wanneer er een leuke nieuwe baan op mijn pad kwam. In de tussentijd is mijn werkgever failliet gegaan, is mijn eisen lijstje steeds korter geworden en nu is het gewoon niet grappig meer... Vanaf overmorgen heb ik geen inkomen meer en inmiddels heb ik me zelfs "verlaagd" tot oppaswerk en huishoudelijk werk (ipv het werk wat ik graag zou doen), maar daar red ik het qua inkomen helaas niet mee.
Dus het is nu ff door de zure appel heen bijten en hopen dat er snel wat op mijn pad komt! Dus als jullie iets weten in Amersfoort of nabije omgeving, dan hoor ik het graag!
connepon85 schreef:joyce2 schreef:Dankje DuploIk ben 2,5 jaar geleden begonnen met solliciteren. Toen zat ik nog niet op de schopstoel en zou ik alleen de overstap maken wanneer er een leuke nieuwe baan op mijn pad kwam. In de tussentijd is mijn werkgever failliet gegaan, is mijn eisen lijstje steeds korter geworden en nu is het gewoon niet grappig meer... Vanaf overmorgen heb ik geen inkomen meer en inmiddels heb ik me zelfs "verlaagd" tot oppaswerk en huishoudelijk werk (ipv het werk wat ik graag zou doen), maar daar red ik het qua inkomen helaas niet mee.
Dus het is nu ff door de zure appel heen bijten en hopen dat er snel wat op mijn pad komt! Dus als jullie iets weten in Amersfoort of nabije omgeving, dan hoor ik het graag!
Hey Joyce, mijn opmerking wat niet heel serieus bedoeld ofzo hoor, vandaar het clownsgezichtje erbij. Maar het is wel lastig in deze tijd en het wordt alleen maar moeilijker. Crisis zal helaas nog lang niet voorbij zijn gok ik zo. Ik zit zelf niet in de omgeving van Amersfoort, dus ik kan je niet verder helpen. Is ook misschien wat lastig zonder achtergrondgegevens zoals opleiding en werkervaring, maar misschien dat de andere die al wat langer meedraaien in dit topic dat wel een beetje weten.
EDIT: ik klik net op je link. Heb je een hele website over datgene wat ik vroeg. haha ik ben lekker bezig. Sorry :p
Firegirl schreef:Voor degenen die BTW moeten betalen, maken jullie ook gebruik van de kleine ondernemers regeling?
Zal me trouwens ook eens voorstellen aangezien ik heel af en toe wat post. Onlangs heb ik mijn diploma sportmasseur gehaald en heb nu dus ook een bedrijfje in sportmassage. Ik doe dit naast mijn (hele drukke) baan dus ben vooral nog aan het opstarten. Daarnaast hoop ik binnenkort ook een diploma stoelmassage te halen waarmee ik weer meer kan.
Mellis86 schreef:En de media maakt het beeld er ook niet rooskleuriger op.