Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rider01 schreef:3 tentamens gehad nog 2 te gaan en al 1 cijfer terug
Mijn eerste was een mooie voldoende dus ik heb mijn eerste studiepunt binnen
En dat terwijl ik net ben overgestapt, niet slecht voor 'maar' 1 week lessen gevolgd te hebben.
(die laatste toets was een drama...maar goed, zien we wel weer)
MusicELINE schreef:Ik kom me ook melden!
Ik ben Eline, 18 jaar, eerstejaars Farmaciestudent, studerende in Groningen. Ben helaas uitgeloot voor Geneeskunde.
Tot nu toe 2 van de 3 toetsen en het eerste practicum gehaald ^^
Heb bijna mijn rijbewijs en zodra die binnen is ga ik op zoek naar een kamer.

En het boek voor staatsrecht, brrr...
bolderkar
? Lady_xx schreef:Ik kom even binnen vallen!
Ik zit in mijn eerste jaar op het HBO en ik merk dat ik in projectgroepen tegen de gebruikelijke dingen aan loop (een deel werkt hard aan het hele project, een deel werkt minder hard, op een andere manier enzovoorts).
Ik vraag me af hoe andere mensen hier mee omgaan en of er mensen zijn die goede tips hebben. Hoe gaan jullie bijvoorbeeld om met een slecht stuk, slecht Nederlands gebruik of meelifters? Of juist met de andere kant, de mensen die iedereen altijd achter hun kont aan zitten?
En zoals iedereen ook tentamens gehad, tot nu toe een 9 (ethologie toets), 8 (ethologie practicum) en een 8 (diersystematiek 1) terug gehad, moet er nog 4 terug krijgen nu 
ben blij dat ik een internetversie van al mijn boeken heb
Ik heb 1 boek van 1500 pagina's, maar die heb ik dus ook in internetversie, al vind ik het toch fijner om gewoon een boek in m'n handen te hebben. Is gelukkig wel met heel veel plaatjes en kleur, leest wat makkelijker
Je mag inderdaad wel een bolderkar mee, haha!
(Levenloos?)Lady_xx schreef:Ik kom even binnen vallen!
Ik zit in mijn eerste jaar op het HBO en ik merk dat ik in projectgroepen tegen de gebruikelijke dingen aan loop (een deel werkt hard aan het hele project, een deel werkt minder hard, op een andere manier enzovoorts).
Ik vraag me af hoe andere mensen hier mee omgaan en of er mensen zijn die goede tips hebben. Hoe gaan jullie bijvoorbeeld om met een slecht stuk, slecht Nederlands gebruik of meelifters? Of juist met de andere kant, de mensen die iedereen altijd achter hun kont aan zitten?