Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evenstar schreef:Ik word niet echt blij van al die HR medewerksters/intercedentes die -alleen op basis van je CV- (die overige héél goed is, al zeg ik zelf) denken te weten dat je niet geschikt bent voor een bepaalde functie.
Citaat:Aanvragen
Vraagt u een VAE aan voor een opleiding waarvoor u zelf examen heeft gedaan? Dan kunt u het onderstaande formulier Aanvragen verklaring afgelegd examen gebruiken. Bent u of hebt u een derde die de aanvraag doet? Dan moet u, als dit nog niet is gedaan, behalve het aanvraagformulier ook een machtiging meesturen. U moet met uw aanvraag ook één of meerdere bewijsstukken meesturen. Welke dit zijn, leest u op het aanvraagformulier. Als uw aanvraag compleet is, duurt de afhandeling ervan ongeveer drie weken.
Kosten
U betaalt 72,00 europer verklaring. Een verklaring bevat de gegevens van één opleiding. Bij het aanvraagformulier zit een machtigingsformulier. Op dit formulier kunt u DUO machtigen dit bedrag van uw rekening af te schrijven. We schrijven dit bedrag pas af als de verklaring is gemaakt. Alleen als u in het buitenland woont is het mogelijk om een acceptgiro te ontvangen.
Citaat:Nog wat leuks: ik wil mezelf inschrijven bij een uzb, maar daarvoor moét ik mijn MAVO-diploma laten zien! Op zich terecht, echter de mijne is van meer dan 30 jaar geleden en ik kan hem niet meer vinden.