Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) denken te weten dat je niet geschikt bent voor een bepaalde functie.

Evenstar schreef:Ik word niet echt blij van al die HR medewerksters/intercedentes die -alleen op basis van je CV- (die overige héél goed is, al zeg ik zelf) denken te weten dat je niet geschikt bent voor een bepaalde functie.
moeder stond te wachten bij de bloemenzaak tegenover, dus wachten met haar natuurlijk. Kwam de man naar buiten en vroeg of ik mijn nummer op kon schrijven zodat ik van de week gebeld kon worden
zegt natuurlijk nog niks, maar het is wel goed voor mijn ego
. Wel had ik aangegeven voorkeur te hebben om in mijn eigen dorp te gaan lopen maar dat loopt weer via een ander kantoor én ze zochten niemand op dit moment. Even een goed gesprek gehad met de teamcoach binnen over de bezorger hier. Schoorvoetend hoor want het is een zware beschuldiging (wel volledig de waarheid; hier algemeen bekend). Resultaat: komende week ga ik gebeld worden door het andere kantoor en ga ik in principe over naar het bezorgen in mijn eigen dorp
wordt je echt niet vrolijk van.Citaat:Aanvragen
Vraagt u een VAE aan voor een opleiding waarvoor u zelf examen heeft gedaan? Dan kunt u het onderstaande formulier Aanvragen verklaring afgelegd examen gebruiken. Bent u of hebt u een derde die de aanvraag doet? Dan moet u, als dit nog niet is gedaan, behalve het aanvraagformulier ook een machtiging meesturen. U moet met uw aanvraag ook één of meerdere bewijsstukken meesturen. Welke dit zijn, leest u op het aanvraagformulier. Als uw aanvraag compleet is, duurt de afhandeling ervan ongeveer drie weken.
Kosten
U betaalt 72,00 europer verklaring. Een verklaring bevat de gegevens van één opleiding. Bij het aanvraagformulier zit een machtigingsformulier. Op dit formulier kunt u DUO machtigen dit bedrag van uw rekening af te schrijven. We schrijven dit bedrag pas af als de verklaring is gemaakt. Alleen als u in het buitenland woont is het mogelijk om een acceptgiro te ontvangen.

Ik zoek dan wel geen fulltime baan, maar wel iets dat enigszins te maken heeft met mijn studie (pedagogiek, ga naar mijn 4e jaar). Iets in de trant van kinderopvang o.i.d.
Wel knap dat ze dat uit het gesprek af hebben kunnen leiden. Naja, geloof niet dat ik er heel rouwig om ben. Ik gok dat ze een man hebben aangenomen haha.
Maar daarna helemaal nooit meer. Tot nu toe ook nog niet om mijn diploma van mn HBO studie, ook niet vanuit een uzb. 
Citaat:Nog wat leuks: ik wil mezelf inschrijven bij een uzb, maar daarvoor moét ik mijn MAVO-diploma laten zien! Op zich terecht, echter de mijne is van meer dan 30 jaar geleden en ik kan hem niet meer vinden.
...dat is toch eigenlijk te triest voor woorden gewoon of om je gewoon dood om te lachen
.
. Die mokkels van dat uitzend buro waren toen vast nog vloeibaar.