Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabine_Duco schreef:Ik denk dat ze zoiets willen horen:
Aangezien de haven Amsterdam overgeslagen wordt, zijn er daar geen mensen nodig om het hout op te slaan in de pakhuizen bijvoorbeeld. De werkgelegenheid daalt dus en dat is een sociaal-economisch gevolg van de voorbijlandvaart.
Sabine_Duco schreef:Maar kun je de examens van vorig jaar dan oefenen? Want ik dacht dat alleen Vietnam een gemeenschappelijk onderwerp was en dat zij wel iets over de Republiek hadden maar dan over dynamiek en stagnatie ofzo.
xMarloess schreef:Hahah bloody mary die is toch van dat spookverhaal? Ik leer hier nog wat geschiedenis bij ook
Nou ik heb vandaag uurtje bijles gehad+ een engels examen gemaakt (2010-1). Ik had echt te weinig tijd.. Heb er 3 uur over gedaan en we hebben maar 2,5 uur. Nouja ga eerst maar eens kijken wat ik ervan gebakken heb.
mar_fay schreef:Ach, er staat in elk geval iets in dat ik kan oefenen. Maar het gaat inderdaad veel over economie
Desiree_1993 schreef:Even snel tussendoor, ik lees dingen over natuurkunde.
Mocht er iemand vragen over natuurkunde hebben mag je mij altijd pb'en ^^. Natuurkunde is mijn beste vak en ik ga volgend jaar ook Natuurkunde studeren dus ik wil altijd helpen
Sabine_Duco schreef:Nirvana_ schreef:Ik, Grieks
Oooh leuk.Heb je al veel geleerd voor Grieks?