Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:51

Bonaire schreef:
Ik ga bij de roeivereniging in Groningen :) lijkt me erg leuk! Al die andere sporten is toch niks voor mij. Ga wel ook paardrijden. Nog even een proeflesje fixen binnenkort..

Waar ga je roeien?
Ik wilde me vorige week zaterdag opgeven voor Gyas, maar zat al helemaal vol..
Moest je donderdag in de KEI-week opgeven, maar toen hadden we overijsselse kampioenschappen...

arans

Re: Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 20:41

Volgends mij ga ik morgen weer verdwalen op weg naar school :P

Ik moet door de binnenstad, maar google maps geeft niet aan of je op al die wegen wel kan fietsen, ook omdat er nu kermis is en markt. Ik kan ook wel een andere weg maar die is gewoon om.
Het is niet handig als je de stad nog niet kent :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:53

Waar in de stad woon je?
Google maps is wel fijn met street view. :)

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:36

Zo even alles bijlezen, jongens jullie gaan snel! :D Die roze kamer is ook leuk ingericht alleen is het voor mij wat te roze haha :p
Sinds vandaag woon ik dan op mijn 19 m2 kamertje in Leeuwarden. Alles is ingericht en klaar. Dinsdag begint mijn introweek heb er toch wel zin in nu :j
Zoals beloofd wat foto's van mijn kamer, het is alleen super slechte kwaliteit want heb ze met mijn telefoon gemaakt. Maar goed dan kunnen jullie misschien nog ideeen opdoen, of niet natuurlijk :')

Als je binnen komt en je kijkt naar links: mijn tafel, koelkastje laptop etc.

Afbeelding

Tvhoekje
Afbeelding

Als je van achterin de kamer naar de deur kijkt
Afbeelding

tweepersoonsuitklapbed + wastafel
Afbeelding

Ik ben er blij mee in ieder geval haha :D

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:49

wauw leuke kamer!!

Jeutje jongens jullie gaan echt hard!!
Morgen heb ik alweer me eerste dagje school, wel zin in, ben benieuwd :)

mijn kamer is leefbaar, maar nog niet echt af. Moet nog leuke dingetjes ophangen enzo zodat het echt mij stekkie word :) Maar dat komt komende weken wel :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 21:50

Het ziet er best ruim uit! Leuk hoor!

Ik woon inrosmalen dus ik kom binnen via hintham. Ik ga gewoon via het centrum, en als ik er niet kan fietsen ga ik wel een stukje lopen. Beter dan omrijden.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 02:53

Ik ga/zit bij Gyas! Heb wel geluk gehad dan! Maar ben nu nig weg, dus mis wel stuk can de eerste periode..

En ik kom uit Den Haag, heel erg Randstad dus, voor mij is die stal echt bizar goedkoop. Groepsles met eigen paard kostte daar 10 euro.. Manegeles soms wel 17 of meer..

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 05:40

Leuk al die mensen die net op kamers gaan :) Ik woon al 4 jaar op mezelf, maar ga vandaag aan m.n nieuwe studie (natuur en welzijn) beginnen. Misschien dat ik daarom al sinds 4 uur wakker ben, hihi!
Wat betreft supermarkten, hier in velp zit de aldi, de jumbo en de ah. Meestal ga ik naar de ah, omdat die alles heeft wat ik wil hebben, en niet zo belachelijk duur is :)
Mag ik trouwens wel mee kletsen van jullie? :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:08

je bent niet de enige vroege vogel, ben al sinds 3 uur wakker. vandaag eerste dag weer 'echt' studeren sinds 2 jaar niet studeren (ofja ik heb wel taalcurcus gevolgt). Dus wel spannend! iedereen hier begint vandaag ook met of oude of nieuwe opleiding?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:15

Ah gezellig nog iemand die wakker is! Wat ga jij studeren? :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:17

lerarenopleiding Engels, in tilburg. moet wel lukken na anderhalf jaar in Engeland gewoont te hebben :+ Heb alleen nog geen kamer wat een beetje jammer is, kost me namelijk 4 uur per dag (van deur tot deur) om daar te geraken met 't openbaar vervoer. Vandaag heb ik de auto, maar alleen omdat ik vanavond nog 5 bezichtigingen heb.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:21

Pff, lastig dat je nog geen kamer hebt. Heb je geen ssh daar? Ik heb mijn kamer via de ssh, binnen een week werd ik gebeld dat ze een kamer voor me hadden, waar ik nu alweer 4 jaar woon. Opleiding klinkt tof trouwens! :) Beetje zin in je intro enzo? :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 06:31

ja, ben wel benieuwd! spanned weer. maar wat is ssh?

Ik heb opzich wel al 13 bezichtigingen nog op m'n agende staan. Dus ik hoop dat 't niet te lang gaat duren voor ik 'n kamer heb. Deels dus omdat 't zo lang reizen is en deels omdat ik echt niet meer bij m'n ouders wil wonen. heb al anderhalfjaar op mezelf gewoont en om dan weer via de regels van thuis te leven... nee, liever niet!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 08:31

Nou ik ben pas net wakker ;) prima geslapen haha heb er vooral erg zin in en n stel leuke klasgenootjes. Dus zal wel goed komen! :)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:04

Ik hoef pas volgende week te beginnen! :D

Veel plezier iedereen vandaag op de eerste dag :P

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:26

Veel succes aan iedereen die vandaag moet beginnen! Ik hoef volgende week pas. Vind het Kei spannend, maar heb er ook onwijs zin in. :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:35

Ik moet ook over een half uur op school zijn voor de intro, ben zo benieuwd!

Reizen gister naar mn kamer was verschrikkelijk, heb er van deur tot deur 4 uur over gedaan. := Allemaal storingen en vertragingen enzo. Hoop dat ik vrijdag wat sneller thuis kom.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:44

Veel plezier allemaal vandaag! Ik heb ook bijna de plaats van bestemming bereikt .. :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:59

Veel plezier vandaag allemaal!

Ik hoef pas 6 september weer te beginnen. :)

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:48

Ik moet net als Yipee volgende week pas beginnen (doen zelfde opleiding).
Vandaag shoppen, vanavond sleutel ophalen, morgen naar de IKEA en daarna verhuizen. Donderdag tussentijdse toets voor rijexamen, vrijdag of zaterdag hopelijk dagje Utrecht om de boel alvast te verkennen. (De weg zien te vinden naar de Uithof. Dan is de kans iets minder dat ik de eerste dag direct te laat kom...) Druk, druk, druk...

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:43

Vriend van mij heeft eventueel nog een Kamer in Amsterdam noord beschikbaar, zijn huisgenoot gaat per 10 september weg. Mocht iemand geinteresseerd zijn stuur even een PM

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:20

arans schreef:
Volgends mij ga ik morgen weer verdwalen op weg naar school :P

Ik moet door de binnenstad, maar google maps geeft niet aan of je op al die wegen wel kan fietsen, ook omdat er nu kermis is en markt. Ik kan ook wel een andere weg maar die is gewoon om.
Het is niet handig als je de stad nog niet kent :P

je kan er gewoon langs hoor vind ik :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:02

Zo wat een druk geklets, maar ik heb bijgelezen.
Vannacht terug gekomen van Kreta. Het weer hier is wel een enorme domper, maar ik heb deze week nog zoveel te doen dat het wel goed is dat ik weer thuis ben.
Zag weer een leuke kamer voorbij komen en mensen die deze week al moeten beginnen. Mijn colleges beginnen volgende week woensdag. Ik ga er dinsdag of maandagavond vast heen. Ik zit nu aan de andere kant van de stad, dus weet nog niet de kortste route naar de faculteit, stad en supermarkt :P

Morgen nog een laatste keer naar Ikea en hier in het dorp nog wat spulletjes halen, woensdag of donderdag de laatste zooi verhuizen + een groot deel van de meubels. Vandaag de laatste keer mijn (servies)kastdeuren verven. Internet moet ook nog geregeld worden deze week en mijn boeken moet ik ophalen.

Wat betreft sporten. In Groningen kun je voor 52 euro lid worden van de aclo, kun je het hele jaar sporten. Daar ben ik sowieso lid van. Ik ben lentelid geweest bij Gyas, erg leuk om te doen maar kost mij teveel tijd. wil misschien nog wel bij de atletiekvereniging om hard te lopen. Ik heb afgelopen jaar wel gemerkt dat het voor je contacten wel goed is ergens lid van te zijn, want nu heb ik eigenlijk nog heel weinig contacten in Groningen.
Via de aclo worden er ook cursussen aangeboden voor 5 of 10 weken. Daar heb ik me nu voor opgegeven. Een looptraining (10 weken) en Zumba (5 weken) hopelijk word ik ingelood. Verder vind ik de circuittraining, bodyfit en iets van pilates of yoga altijd leuk om naar toe te gaan. Dit zijn gewoon uren in de week waar je naar toe kunt gaan als je daar zin in hebt

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:29

Maartje1990 schreef:
ja, ben wel benieuwd! spanned weer. maar wat is ssh?

Ik heb opzich wel al 13 bezichtigingen nog op m'n agende staan. Dus ik hoop dat 't niet te lang gaat duren voor ik 'n kamer heb. Deels dus omdat 't zo lang reizen is en deels omdat ik echt niet meer bij m'n ouders wil wonen. heb al anderhalfjaar op mezelf gewoont en om dan weer via de regels van thuis te leven... nee, liever niet!

13 ja? := Wow!
Mocht het echt een keer niet lukken om heen en weer te reizen kun je wel een keer bij mij slapen. :) Als je dat wilt iig.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:34

Ik ben een poging aan t doen m'n kamer op te zeggen.. maar de huisbaas neemt niet op. :=