Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Vaak worden er ook bruidsbeurzen georganiseerd door plaatselijke bruidshuizen. Misschien kun je daar een samenwerking mee aangaan. Samen een organiseren of zo. Een bloemist en autoverhuurbedrijf er bij en ga zo maar door. Lokale media inschakelen etc. Kost je natuurlijk wel geld, maar zal je ook wel wat opleveren. En je kunt naamsbekendheid krijgen in jouw regio.
holly schreef:11A ben ik met je eens. Zo vind ik de sfeer op higherlevel, wat er toch speciaal voor bedoeld is, af en toe erg uhm...stroef? Alsof het een wereld vol geheimen is die je elkaar absoluut niet moet vertellen ofzo. Ik vind dat niet nodig. Tuurlijk vertel je niet hoe het achter je eigen schermen verloopt, maar ervaringen en tips kun je toch wel delen? Zo zie ik het tenminste hoor.
Hilda79 schreef:@ idee, ik heb net tijdens het douchen een geweldig plan bedacht. Tussen een bestaande bruidsbeurds hier in de regio kom ik niet dus dan ga ik er zelf eentje organiseren. Ga eerst precies bekijken wat ik wil qua adverteren en wat dat kost. De locatie heb ik al en kost werkelijk waar bijna niets. Dan inventariseren welke andere ondernemers hier ook belangstelling voor hebben en dan op basis daarvan de kosten berekenen per ondernemer.